twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 22:27:42Meeste UEFA-punten sinds seizoen 2018/19:Barcelona - 34*Ajax - 33,5Liverpool - 33*Chelsea - 30Tottenham Hotspur - 30*Bonuspunten dit seizoen meegeteld. reageer retweet
Je speelt die gasten qua spel echt volledig in de kaart natuurlijk, vond het erg sterk hoe zij konden schakelen van bus parkeren naar de counter...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:
PAOK was een beetje als zo'n hele dikke droge drol. Flink druk zetten werkt niet altijd, gewoon rustig je kansen afwachten en even een uurtje afkijken en dan in een keer doordrukken.
Das Chadliquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AGOVV en Twente toch? Niet slecht idd.
Lang is geen 6. Dat weet je zelf ook wel. Je kan beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lang op het middenveldkan aardig wegdraaien
Dan zou je er nog iemand voor moeten halen. Blind en mazra op 6 is het ook niet. As middenveld en as verdediging staat nog niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat we op het middelveld met de punt naar achteren gaan spelen.
Oh jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Das ChadliTadic Groningen Twente
Dat balverlies bij Nous bij die cornerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan zou je er nog iemand voor moeten halen. Blind en mazra op 6 is het ook niet. As middenveld en as verdediging staat nog niet.
Grieken die pissed zijn, dat zie je anders nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef Dejannn het volgende:
Benieuwd hoe pissed ze bij PAOK trouwens nu zijn, ik gok echt heel erg mad.
Wel duidelijk dat ie voor wat opslag gaat idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Donny hoopt dat er snel duidelijkheid komt
Bied hem 5 miljoentjes netto en klaar
Ik hoop het. Straks derde worden in de CL en dan PAOK opnieuw pakkie geven in de achtste finale van de EL of zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef Dejannn het volgende:
Wou net zeggen: heeft die Parkinson?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat tril handje van die interviewer
Ja en die minuut had hij eigenlijk ook bij moeten trekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef Dejannn het volgende:
Als die wedstrijd nog één minuut langer duurde had ik em nog maar zo zien vallen.
Davids begon ooit als linksbuiten. Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lang is geen 6. Dat weet je zelf ook wel. Je kan beter
Dat is soms echt teveel een zaalvoetballerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat balverlies bij Nous bij die cornermi gadooo
Ik moest toch lachen om Sierd toen hij bij een shot van de Griekse supporters met ontbloot bovenlijf opmerkte dat het zo slecht gaat met de Griekse economie dat men zich zelfs geen kleren meer kan veroorloven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grieken die pissed zijn, dat zie je anders nooit.
3/6quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef Dejannn het volgende:
In de zaal had ie er sowieso in gelegen, nu kon hij nog corrigeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is soms echt teveel een zaalvoetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |