quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vreselijk ondankbaar naar de club toe die je eens kans gaf nadat je overal mislukt was.
Tijd om te vertrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoffenheim haalt de finale helaas niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schalke outBarbaros ramde er in twee wedstrijden gewoon 5 in tegen Schalke, wat een baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die wedstrijdstatistiekenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schalke outBarbaros ramde er in twee wedstrijden gewoon 5 in tegen Schalke, wat een baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan geregeld worden, maar ik ben bang dat City dan verliest, gewoon omdat ik streamquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van 5 naar 9 gegaanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
loyalty 5 is inmiddels 20 geworden?
al zijn er denk ik weinig clubs die hem bij schalke weg kunnen halen in deze save
Teveel lag op mijn matige wifiquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Ik kan zometeen de CL-finale tussen Arsenal en City livestreamen als er interesse is. Maar alleen als jullie meepraten in de chatbox, anders is het geen kut aanhttps://www.twitch.tv/drizzt_dourden [/modbreak]
Fischer en Boonenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CITY WINT DE CL!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |