Ja, en Larsson. Lang heb ik hem verdedigd, maar ik ben inmiddels helemaal klaar met die vent.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is toch te treurig voor woorden dat ze toch weer met die centrale verdedigers komen aankakken
Wie zou jij opstellen dan vanavond?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is toch te treurig voor woorden dat ze toch weer met die centrale verdedigers komen aankakken
Er zijn geen andere smaken, maar dat maakt het niet minder zieligquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie zou jij opstellen dan vanavond?
Ja nee, oke. Komende weken die Ie en misschien die Johnston. Of Senesi mocht dat doorgaan. Ik verwacht Botteghin en Van der Heijden (deze wat minder lang) nog wel even in de basis.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er zijn geen andere smaken, maar dat maakt het niet minder zielig
Dat dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja nee, oke. Komende weken die Ie en misschien die Johnston. Of Senesi mocht dat doorgaan. Ik verwacht Botteghin en Van der Heijden (deze wat minder lang) nog wel even in de basis.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:13 schreef fetX het volgende:
Is er iemand die het VI Pro stuk kan plaatsen van Pieter Zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ben jij toch ook een ongelofelijke mongoolquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Want er zijn ook echt een sloot aan andere opties beschikbaar.
Typischgod
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er zijn geen andere smaken, maar dat maakt het niet minder zielig
Ziedend.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ben jij toch ook een ongelofelijke mongool
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Prima stukje, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets nieuws toch? Maar oke, een leuke samenvatting van wat je hebt gezien als je de voorbereiding en de officiële wedstrijdjes bekeken hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima stukje, niks mis mee.
Dit probleem speelt al veel langer toch? Linies met gigantische ruimtes er tussen omdat ons vaste centrale duo niet mee doet met de opbouw en lekker achterin blijft hangen. Waardoor je bij balverlies direct kwetsbaar bent in de omschakeling.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niets nieuws toch? Maar oke, een leuke samenvatting van wat je hebt gezien als je de voorbereiding en de officiële wedstrijdjes bekeken hebt.
Altijd leuk om de cijfers eens te zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niets nieuws toch? Maar oke, een leuke samenvatting van wat je hebt gezien als je de voorbereiding en de officiële wedstrijdjes bekeken hebt.
Ja. Dat zien we ongeveer al 2 jaar. Gelukkig hebben we nu twee verdedigers gehuurd en eentje gekocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit probleem speelt al veel langer toch? Linies met gigantische ruimtes er tussen omdat ons vaste centrale duo niet mee doet met de opbouw en lekker achterin blijft hangen. Waardoor je bij balverlies direct kwetsbaar bent in de omschakeling.
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit probleem speelt al veel langer toch? Linies met gigantische ruimtes er tussen omdat ons vaste centrale duo niet mee doet met de opbouw en lekker achterin blijft hangen. Waardoor je bij balverlies direct kwetsbaar bent in de omschakeling.
Feyenoord verliest. Aldus de beste voetbalanalist van de wereld.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:07 schreef Thunder0x het volgende:
Oogaids acherhoede weer vandaag... hou mn hart vast.
quote:Calvin Verdonk zal op korte termijn gepresenteerd worden bij FC Twente. De linksback wordt verhuurd voor slechts een half jaar. De reden daarvoor is dat Verdonk per 1 januari 2020 een avontuur aan wil gaan in de Verenigde Staten. Dat meldt voetbaljournalist Dennis van Bergen op Twitter.
De plannen van Verdonk zijn volgens Van Bergen de reden dat Sparta afzag van een transfer van de linksback. Verdonk ligt bij Feyenoord nog vast tot de zomer van 2020.
We winnen dus. Mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Feyenoord verliest. Aldus de beste voetbalanalist van de wereld.
Moet tegen een team als Tbilisi toch wel te overleven zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:07 schreef Thunder0x het volgende:
Oogaids acherhoede weer vandaag... hou mn hart vast.
Dacht ik tegen Sparta ook al blijkt Tbilisi wel minder te zijn. Ben wel echt geschrokken van die twee centraal achterin. Wat een clownesk duo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet tegen een team als Tbilisi toch wel te overleven zijn.
We hebben Sinigod zondag harder nodig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:26 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Burger, Kökcü, Tapia; Narsingh, Berghuis, Larsson #dtbFEY
Geen Sinigod
#exitJaap
Ik ben allemaal bang dat Jaap Stam voorlopig blijft vasthouden aan ons centrale duo, want;quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godkolere.
Hopelijk laatste keer met samengeknepen billen met de defensie in dit formaat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben allemaal bang dat Jaap Stam voorlopig blijft vasthouden aan ons centrale duo, want;
Botteghin -> aanvoerder.
van der Heijden -> mag niet vertrekken van Jaap Stam.
Ik hoop dat ik het mis heb, en dat Jaap Stam ook niet om onze nieuwe versterkingen heen kan.
Ze gaan natuurlijk geen twee nieuwe CV's halen om die op de bank te zetten als ze ontevreden zijn over de huidige twee he.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben allemaal bang dat Jaap Stam voorlopig blijft vasthouden aan ons centrale duo, want;
Botteghin -> aanvoerder.
van der Heijden -> mag niet vertrekken van Jaap Stam.
Ik hoop dat ik het mis heb, en dat Jaap Stam ook niet om onze nieuwe versterkingen heen kan.
WTFquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:26 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Burger, Kökcü, Tapia; Narsingh, Berghuis, Larsson #dtbFEY
Geen Sinigod
#exitJaap
Nou, Jaap schijnt nogal recalcitrant te zijn richting Sjakie toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan natuurlijk geen twee nieuwe CV's halen om die op de bank te zetten als ze ontevreden zijn over de huidige twee he.
Denk niet dat ze een speler voor een jaar gaan huren waar Jaap het niet mee eens is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, Jaap schijnt nogal recalcitrant te zijn richting Sjakie toch?
Houdt er duidelijk een eigen visie op na, met Tapia ook bijvoorbeeld.
Dit lijkt mij toch wel een potje om die Azarkan een keer te laten spelen ipv Larsson. Of Jaap moet het niks vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef Caland het volgende:
Azarkan en Summerville tribune helaas
Je kan Europees wat minder spelers laten banken helaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch wel een potje om die Azarkan een keer te laten spelen ipv Larsson. Of Jaap moet het niks vinden.
Was een vd beteren in de voorbereiding dus ik zou het erg vreemd vinden als Jaap het nu al niks vindt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch wel een potje om die Azarkan een keer te laten spelen ipv Larsson. Of Jaap moet het niks vinden.
Allebei niet fit nee.quote:
Toch jammer, je kan doe gasten leuk laten debuteren als het bij rust 0-0 staat of wanneer Feyenoord heeft gescoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan Europees wat minder spelers laten banken helaas.
In deze wedstrijd is Larsson ook een prima aanvaller.quote:
Mee eens, dit is allemaal leuk en aardig, maar als we een amateurclub treffen in de KNVB Beker kunnen we zien of Geertruida het niveau écht aan kanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In deze wedstrijd is Larsson ook een prima aanvaller.
Laten we Geertruida beoordelen wanneer hij daadwerkelijk tegen een tegenstander van formaat (ik noem een Emmen of RKC) aantreedt.
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In deze wedstrijd is Larsson ook een prima aanvaller.
Laten we Geertruida beoordelen wanneer hij daadwerkelijk tegen een tegenstander van formaat (ik noem een Emmen of RKC) aantreedt.
Klopt, maar we hoeven toch ook totaal niet? Ze spelen de wedstrijd gewoon rustig uit en gaan natuurlijk niet vol aanvallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat tyfes slecht. Ik word er moedeloos van. Dit kan toch niet.
Straalt er vanaf. Haps heeft ook een verongelijkte houding. Ongelooflijk dat je die boven Tagliafico hebt verkozen. Die is in alles beter dan Haps. En tactisch een lichtjaar afstand beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:11 schreef satecl het volgende:
Beetje beleving zou leuk zijn. Rot die Larsson er gewoon uit. Net als Scharie. Die hebben helemaal geen zin meer om voor Feyenoord te voetballen.
Eens hoor. Mag best wat meer pit in. Ze hebben er alleen niet zoveel zin in lijkt het.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:11 schreef satecl het volgende:
Beetje beleving zou leuk zijn. Rot die Larsson er gewoon uit. Net als Scharie. Die hebben helemaal geen zin meer om voor Feyenoord te voetballen.
Idd waarom zou je hier in godsnaam met krachten gaan lopen smijten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Gezeur over instelling en beleving.
Feyenoord probeert deze wedstrijd natuurlijk zo min mogelijk kracht te verspelen, we hoeven helemaal niet, lekker rustig uitspelen, zondag weer een wedstrijd.
Als je 6 uur in een vliegtuig zit om een potje te gaan voetballen dan kan je er maar beter wat van maken, lijkt mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:20 schreef satecl het volgende:
Een beetje prof straalt elke wedstrijd beleving en plezier uit. Ben anders gewoon een vent en zeg dat je geen zin hebt. Zo’n Narsingh is ook nog niet helemaal fit maar laat wel zien dat hij wat wil laten zien. Net als Burger, die wel weer slecht speelt. Zo’n Haps heeft helemaal geen zin. Laat hem dan lekker tussen die 139 supporters zitten. Onze profs.
Heb het idee dat de spelers ook lichtelijk verbaasd zijn dat die Russen gewoon lekker op de verdediging blijven spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord is vaak genoeg al naief tene onder gegaan.
Geniet maar dus van deze instelling. Bereike gewoon volgende ronde zo. Dikke prima.
Dachten ze vorig jaar tegen Trencin ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd waarom zou je hier in godsnaam met krachten gaan lopen smijten.
Op de verdediging spelen? Ze kunnen gewoon niet voetballen johquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat de spelers ook lichtelijk verbaasd zijn dat die Russen gewoon lekker op de verdediging blijven spelen
Ook als je niet kan voetballen kan je op de verdediging spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op de verdediging spelen? Ze kunnen gewoon niet voetballen joh
Gelukkig kwam die St Juste miljoenen niet wat eerder dusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bij Ricky van Wolfswinkel is een aneurysma geconstateerd, zo schrijft Voetbalprimeur donderdag. FC Basel zou dit nieuws naar buiten hebben gebracht. Van Wolfswinkel stond de laatste tijd in de belangstelling van Feyenoord als tijdelijke vervanger van Nicolai Jørgensen.
Kuyt heeft hem op het middenveld gezet bij u19 omdat hij centraal onbetrouwbaar was.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef satecl het volgende:
Geertruida bij die kans van Tiblisi lekker aan het slapen. Staat ie ondertussen bekend om. Leuk talent, maar teveel domme fouten. Wordt m ook niet.
Wat snap jij niet aan 4-0 voor staan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat tyfes slecht. Ik word er moedeloos van. Dit kan toch niet.
Als je teveel domme fouten maakt dan ben je toch geen leuk talent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef satecl het volgende:
Geertruida bij die kans van Tiblisi lekker aan het slapen. Staat ie ondertussen bekend om. Leuk talent, maar teveel domme fouten. Wordt m ook niet.
Bijzonder bij een sporter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bij Ricky van Wolfswinkel is een aneurysma geconstateerd, zo schrijft Voetbalprimeur donderdag. FC Basel zou dit nieuws naar buiten hebben gebracht. Van Wolfswinkel stond de laatste tijd in de belangstelling van Feyenoord als tijdelijke vervanger van Nicolai Jørgensen.
Zo dan. Dat is toch een gescheurde ader? Kan dodelijk zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |