abonnement Unibet Coolblue
pi_188425237







[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 16:50:36 ]
pi_188425241
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk heb ik gelijk.
Je kan ook te ver gaan.
pi_188425278
Elanweetalles.
pi_188425288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Elanweetalles.
:B
blablablabla
pi_188425455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Elan kan best gelijk hebben, Dirk heeft hem immers via zijn connecties gehaald bij Liverpool. De Dirkteur en Troost zetten het beleid uit, niet Stam. Het is dus logisch dat wanneer Dominee & Bolknak een bepaald talent willen dat ze dat ook wel zouden durven doorzetten. Ik denk dat Jaap vervolgens zoiets heeft gehad van: Je doet maar, ik gebruik hem toch niet als hij niet goed genoeg is. In dat opzicht gaat hij gewoon even bekijken hoe Johnston zich manifesteert en wat zijn toegevoegde waarde is, want hij kan nooit bij de langdurige scouting betrokken zijn geweest aangezien hij pas bij de club zit.
Ik ontken het ook niet dat hij via Dirk is gekomen, maar het is achterlijk om te zeggen dat het nu al niets is puur en alleen omdat Stam 1 opmerking maakt dat hij nog moet zien wat de kwaliteiten zijn. Terwijl hij in dezelfde quote ook nog zegt dat hij nog niet in de basis komt, met de nadruk op het woordje nog.
pi_188425485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ontken het ook niet dat hij via Dirk is gekomen, maar het is achterlijk om te zeggen dat het nu al niets is puur en alleen omdat Stam 1 opmerking maakt dat hij nog moet zien wat de kwaliteiten zijn. Terwijl hij in dezelfde quote ook nog zegt dat hij nog niet in de basis komt, met de nadruk op het woordje nog.
en ik heb ook gelezen dat Jaap Stam over hem heeft gezegd dat Johnston een echte verdediger is.

Afhankelijk van hoe je dat interpreteert kan dat ook heel positief zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:05:44 #7
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188425543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Bolknak :?
Een bolknak is een sigaar. Heb jij nooit strips gelezen vroeger?

Moet ik de link met Troost ook nog uitleggen of ben je mee? :P
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:08:22 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188425552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een bolknak is een sigaar. Heb jij nooit strips gelezen vroeger?

Moet ik de link met Troost ook nog uitleggen of ben je mee? :P
Aha, wel strips gelezen maar bolknak nog nooit voorbij zien komen. :P
pi_188425587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een bolknak is een sigaar. Heb jij nooit strips gelezen vroeger?

Moet ik de link met Troost ook nog uitleggen of ben je mee? :P
Dat heb ik nog nooit gezien in de Donald Duck.
Oh.
pi_188425658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gezien in de Donald Duck.
Wellicht heb ik het dan uit normale boeken, er staat me iets bij van strips maar ik kan me vergissen. :)
pi_188425681
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ontken het ook niet dat hij via Dirk is gekomen, maar het is achterlijk om te zeggen dat het nu al niets is puur en alleen omdat Stam 1 opmerking maakt dat hij nog moet zien wat de kwaliteiten zijn. Terwijl hij in dezelfde quote ook nog zegt dat hij nog niet in de basis komt, met de nadruk op het woordje nog.
Waar zeg ik dat het niks is? :? Heb die gozer nog geen seconde zien spelen :D Ik vraag me alleen of in hoeverre deze jongen speeltijd moet gaan krijgen zolang Stam blijft vasthouden aan Jan Arie, die duidelijk ook niet in de vorm van zijn leven is en er nu dus nog een extra wisseloptie bij is met die Ié
blablablabla
pi_188425748
Ik ben ergens ook bang dat Stam voorlopig gaat blijven vasthouden aan ons centrale duo hoor.

Botteghin is natuurlijk aanvoerder, en het is toch wel een dingetje om je aanvoerder te passeren. Dat doe je niet zomaar.

Jan Arie van der Heijden mag niet weg van Jaap Stam en laatstgenoemde ziet het schijnbaar wel zitten in Jan Arie van der Heijden (althans zo is mijn indruk).

Als we nog wekenlang tegen ons centrale duo aan zitten te kijken dan zou ik dat wel teleurstellend vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188425785
Volgens dit Twitterbericht van Fox sports Argentinië

https://twitter.com/FOXSportsArg/status/1161292047854264321

Is de club San Lorenzo schijnbaar financieel genoodzaakt Gaich te verkopen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188425813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens dit Twitterbericht van Fox sports Argentinië

https://twitter.com/FOXSportsArg/status/1161292047854264321

Is de club San Lorenzo schijnbaar financieel genoodzaakt Gaich te verkopen.
Als je hoort uit wat voor clubs die gozer kan kiezen zou het mij verbazen als ie over te halen is door Sjaak en Toon
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188425839
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je hoort uit wat voor clubs die gozer kan kiezen zou het mij verbazen als ie over te halen is door Sjaak en Toon
Het zou mij ook verbazen. Bovendien zou het mij verbazen als we überhaupt met die clubs kunnen meebieden.

Zal wel een gevalletje Tymochuk worden. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188425993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wellicht heb ik het dan uit normale boeken, er staat me iets bij van strips maar ik kan me vergissen. :)
Je bent natuurlijk wel wat ouder dan dit snotjong met zijn Duckies he :) (ga ik even van uit)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_188426453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zou mij ook verbazen. Bovendien zou het mij verbazen als we überhaupt met die clubs kunnen meebieden.

Zal wel een gevalletje Tymochuk worden. :P
Komt die trouwens nog die Tymochuk? Weet niet in hoeverre ze daar nog serieus mee bezig zijn. Duurt wel lang voordat daar duidelijkheid over is
pi_188426471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:12 schreef alopio het volgende:

[..]

Komt die trouwens nog die Tymochuk? Weet niet in hoeverre ze daar nog serieus mee bezig zijn. Duurt wel lang voordat daar duidelijkheid over is
Laatst nog in de lift gespot bij het erasmus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188426637
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Laatst nog in de lift gespot bij het erasmus
Samen met Krek Bellemie?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_188426643
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Samen met Krek Bellemie?
En Vagner Love
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:46:41 #22
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188426885
Tymoschuk en Vagner Love geruchten. Gouden (transfer)tijden _O_
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:48:55 #23
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188426927
Tymoschuk was voor de grap bedacht via FN, toch?

Dat forum is na twee jaar overigens ook weer online.

Edit: neh, dat was een andere speler.
Makkelijk tweede.
pi_188426970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tymoschuk was voor de grap bedacht via FN, toch?

Dat forum is na twee jaar overigens ook weer online.
Nou, zelfs Rijnmond meldde toen dat hij al voor de medische keuring in Rotterdam was.

Is alweer 13 jaar geleden trouwens! :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188427007
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tymoschuk was voor de grap bedacht via FN, toch?

Dat forum is na twee jaar overigens ook weer online.

Edit: neh, dat was een andere speler.
Nee Tymochuk was wel degelijk interesse voor. Was Gianicheda wat door FN verzonnen is toen. Een Italiaanse fantasie speler wat gewoon overgenomen is toen door diverse media _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')