SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
HerresFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
3-1quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?![]()
'we hoeven het niet alleen van Ajacieden te hebben' zou als argument gebruikt kunnen worden. Maar nee ik verwacht niet dat ze hier fanatiek zijn, ik dacht een paar jaar (jaar of 10) geleden waren ze wel erg blij dat Olympiakos de basketbalcompetitie had gewonnen. Toeterend door de straten, het ligt dan ook dichter bij Turkije dan het vaste land van Griekenlandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat die hooligans er zijn, maar jij doet nu alsof iemand eerst nadenkt over de financiele gevolgen van het land voor hij een ander in elkaar slaat.fijne wedatrijd vanavond, ik denk een mooie 3-0 overwinning.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
3-0quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?Rossoneri siamo noi.![]()
ik denk niet dat PAOK gaat scoren, die dwaze minuten voor rust vorige week gaan we niet meer meemaken. ik denk ook 3-0.
als je toch die periode voor de rust weg haalt was Ajax toch geen moment echt in de problemen. Dat is de wedstrijd die we vanavond gaan zien denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik hoop dat ze al zover zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk niet dat PAOK gaat scoren, die dwaze minuten voor rust vorige week gaan we niet meer meemaken. ik denk ook 3-0.
als je toch die periode voor de rust weg haalt was Ajax toch geen moment echt in de problemen. Dat is de wedstrijd die we vanavond gaan zien denk ik.![]()
Ik hoop het ook, maar ben er nog niet helemaal gerust op, 10% twijfelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
als je toch die periode voor de rust weg haalt was Ajax toch geen moment echt in de problemen. Dat is de wedstrijd die we vanavond gaan zien denk ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik denk dat Ajax de boel wat onderschat en slap van start gaat, achter komt en zich terugvecht.
1-1 of 2-1.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neres --- Tadic --- Ziyechquote:
------Marin ---- Donny
-------------Blind
Nico Martinez Schuurs Nous
ik verwacht dat deze 11 al wel op het niveau zijn om niet meer door de ondergrens te zakken, waarbij die ondergrens ook vrij hoog ligt. hier moet je PAOK wel mee kunnen verslaan, anders kunnen we inderdaad beter de EL in gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wanneer is ajax ooit slap begonnen, dat is toch iets wat ik TH wel na moet geven, scherpte is er altijd wel imo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Ajax de boel wat onderschat en slap van start gaat, achter komt en zich terugvecht.
1-1 of 2-1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Winst vanavond staat ook gelijk aan groepsfase EL toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jepquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Winst vanavond staat ook gelijk aan groepsfase EL toch?![]()
dat gevoel heb ik ook en dan hoop ik dat het bij de 3-0 is en niet bij de 2-0 anders wordt het nog weer een half uurtje billenknijpenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
PAOK gaat nog wel een keer scoren.![]()
laatste half uurtje gaat de hunter er nog eentje inschieten als die grieken liggen te hijgen.
vorige wedstrijd waren ze helemaal kapot dat laatste half uur, die konden niet meer lopen johFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zal je zien dat het dan 2-2 wordt en Biseswar in de laatste minuut de 2-3 binnenschiet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook en dan hoop ik dat het bij de 3-0 is en niet bij de 2-0 anders wordt het nog weer een half uurtje billenknijpenOh.![]()
En nu staat samba Neres van minuut 1 in de basis en Tadic als een veel lastigere spits. Hopelijk weet PAOK niet wat ze overkomt![]()
![]()
1-0 valt binnen 20 minquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:49 schreef Simmertje het volgende:
En nu staat samba Neres van minuut 1 in de basis en Tadic als een veel lastigere spits. Hopelijk weet PAOK niet wat ze overkomtAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
ik zeg 5quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan moeten ze wel erg slecht spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het dan 2-2 wordt en Biseswar in de laatste minuut de 2-3 binnenschiet.![]()
nee man, het is geen tottenham.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het dan 2-2 wordt en Biseswar in de laatste minuut de 2-3 binnenschiet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou op hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het dan 2-2 wordt en Biseswar in de laatste minuut de 2-3 binnenschiet.![]()
![]()
Dan twee weken geen internet voor mij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vandaag nog hun Twitteraccount geblokkeerd omdat ze het leuk vonden om "de" goal in mijn timeline te gooien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee man, het is geen tottenham.Oh.![]()
spurs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag nog hun Twitteraccount geblokkeerd omdat ze het leuk vonden om "de" goal in mijn timeline te gooien.![]()
ik zal een brief schrijven, hoe durven ze.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
toch zijn dat soort momenten ook mooi hoe lullig het ook klinkt en om een finale te winnen moet je hem eerst spelen maar was wel heel moeilijk geworden denk ik.quote:![]()
Even realistisch gezien. Ajax heeft vorig jaar tegen 3 ploegen gespeeld die niet 100% goed in elkaar staken op dat moment. Liverpool had een akelig solide verdediging en daarnaast een vlijmscherpe counter (waar Ajax altijd moeite mee heeft). Ik had ons echt niet zien winnen in die finale. Mja we zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch zijn dat soort momenten ook mooi hoe lullig het ook klinkt en om een finale te winnen moet je hem eerst spelen maar was wel heel moeilijk geworden denk ik.![]()
niet helemaal met je eens over dat niet goed in elkaar zitten maar Liverpool stond gewoon heel goed en speelt inderdaad voetbal wat Ajax niet ligt, van Spurs, Real en Juve was Spurs echt de minste maar dat was denk ik ook de reden dat Ajax overmoedig werd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Even realistisch gezien. Ajax heeft vorig jaar tegen 3 ploegen gespeeld die niet 100% goed in elkaar staken op dat moment. Liverpool had een akelig solide verdediging en daarnaast een vlijmscherpe counter (waar Ajax altijd moeite mee heeft). Ik had ons echt niet zien winnen in die finale. Mja we zullen het nooit weten.![]()
Uiteraard, neemt niet weg dat het een open kans was voor ons om het te bereiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch zijn dat soort momenten ook mooi hoe lullig het ook klinkt en om een finale te winnen moet je hem eerst spelen maar was wel heel moeilijk geworden denk ik.Oh.![]()
Ik bagatelliseer ook onze prestatie niet hoor, per seizoen zitten er maar 1-2 ploegen echt perfect in elkaar. Persoonlijk vond ik Liverpool daar eentje van en Ajax zat daar dicht tegenaan. Die 3 goals van Tottenham in de 2de helft had gewoon nooit mogen gebeuren. In principe had je dan de twee beste ploegen ter wereld van afgelopen seizoen tegen elkaar gehad, maar daarbij achtte ik Liverpool toch een stuk sterker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet helemaal met je eens over dat niet goed in elkaar zitten maar Liverpool stond gewoon heel goed en speelt inderdaad voetbal wat Ajax niet ligt, van Spurs, Real en Juve was Spurs echt de minste maar dat was denk ik ook de reden dat Ajax overmoedig werd.![]()
Ik hoop vooral dat de jongens die die wedstrijd meespeelde een waardevolle les hebben geleerd, dat je pas kan stoppen met voetbal nα het laatste fluitsignaal.![]()
Ik weet zeker dat wanneer Ajax vandaag 2-0 bij de rust staat dat iedereen elkaar in de kleedkamer eraan herinnert wat 3 maanden geleden is gebeurd.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag nog hun Twitteraccount geblokkeerd omdat ze het leuk vonden om "de" goal in mijn timeline te gooien.twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 11:31:00⏱ 95:01 Many happy returns, @LucasMoura7! 🎉#THFC ⚪ #COYS https://t.co/sd87kcBA6e reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
JR plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 11:31:00⏱ 95:01 Many happy returns, @:LucasMoura7! 🎉#THFC ⚪ #COYS https://t.co/sd87kcBA6e reageer retweet
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
TR gemachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 11:31:00⏱ 95:01 Many happy returns, @:LucasMoura7! 🎉#THFC ⚪ #COYS https://t.co/sd87kcBA6e reageer retweet
Oh.![]()
Verwacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
3-0 klaar inpakken en wegwezen. Op naar zaterdag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: