Jep! Bevalt goed, erg leuk team, blij dat ik de overstap heb gemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe functie op werk? Bevalt het?
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon mtb mee onder de douche
Ojaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgen
Ik hou niet van vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van Hans Teeuwen met die zandgooiende lilliputter? Daar doe jij mij altijd aan denken
Soort triathlon, maar dan andersquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgen
ik laat mijn kindje toch niet buiten in de regen staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja
Als het blijft regenen laat je 'm gewoon buiten![]()
Watch out, we've got an elite boy over here..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hou niet van vermaak voor het plebs
Krijg jij inside informatie door?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Jep! Bevalt goed, erg leuk team, blij dat ik de overstap heb gemaakt.
En jij, al bijna verhuisd?
Smelt 'ie dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik laat mijn kindje toch niet buiten in de regen staan
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Watch out, we've got an elite boy over here..
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerEnig idee waar je naar toe wil?
Ik heb het gevoel dat ik dit al gevraagd heb, maar ik ben het antwoord vergeten dus ik vraag het schaamteloos gewoon nog een keer
Lol, nee, lurk informatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg jij inside informatie door?![]()
nee eerst nieuw werk, ben wel goed op weg met 3 bedrijven dus even afwachten wat het wordt.
*veegt over zijn broek*quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hou niet van vermaak voor het plebs
Heb goede hoop dat 1 oktober wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lol, nee, lurk informatie
Verstandig en logisch ook, eerst daar een nieuwe baan vinden, hopelijk lukt dat een beetje snel, maar zo te zien gaat dat wel lukken
He, twi doet dit ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.
Weekje naar de zon is altijd leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.Bovenaan staat Rome. Maar als ik dat dit jaar doe dan denk ik dat ik alleen ben. Als ik nog een jaartje wacht gaan er vrienden mee.
Of misschien dat ik een last minute ergens naar de zon doe als het hier echt tegen valt..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Watch out, we've got an elite boy over here..
Ja, doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.
Nu je het zo zegt heeft hij ook wel wat MCH-trekjesquote:
Nee, ik ben plebs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe jij dat niet dan?
Last minute naar de zonquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.Bovenaan staat Rome. Maar als ik dat dit jaar doe dan denk ik dat ik alleen ben. Als ik nog een jaartje wacht gaan er vrienden mee.
Of misschien dat ik een last minute ergens naar de zon doe als het hier echt tegen valt..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme, mijn vriend doet ook bijhouden in een app.
Het zal toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |