Geen ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bericht 49% gewijzigd door GGMM op 13-08-2019 14:59:40
Waarom heeft hij er weer aan gezeten?
Even luisteren naar deze waarschijnlijke topplaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:20 schreef Doublepain het volgende:
FIKI & TSVETELINA YANEVA - NE ME OSTAVYAY / Π€ΠΈΠΊΠΈ ΠΈ Π¦Π²Π΅ΡΠ΅Π»ΠΈΠ½Π° Π―Π½Π΅Π²Π° - ΠΠ΅ ΠΌΠ΅ ΠΎΡΡΠ°Π²ΡΠΉ, 2019
@:Dven
FIKIgod heeft weer een nieuwe
Wel bijzonder spijtig dat hij zijn kleding aanhoudt #nohomoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Even luisteren naar deze waarschijnlijke topplaat
Balen ja. Dus meer een plaatje voor de radio.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel bijzonder spijtig dat hij zijn kleding aanhoudt #nohomo
Ook op Spotify zie ik, maar weinig viewsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Balen ja. Dus meer een plaatje voor de radio.
kquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ER IS HIER OP DIT MOMENT ONWEER
IK HERHAAL: ER IS HIER OP DIT MOMENT ONWEER
Natuurlijk is er hier spotify manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook op Spotify zie ik, maar weinig views
Jullie hebben zeker geen Spotify daar he? In Servie kan je het nog niet downloaden helaas
Netflix in Serviλ?quote:
Beetje samen met BG 2,5e wereld jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja we zijn geen 3e wereldland ofzo
2e wereld tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja we zijn geen 3e wereldland ofzo
Hier volgend jaar 5gquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had gewoon 4g in de bergen hoor
GENOT
Wut? Wegen zijn extreem kut. Serviλ vaak nog beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo eigenlijk, ook al die wegen daar zijn splinternieuw.
Chinezen ofniet?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:42 schreef onlogisch het volgende:
@:scrummie2.0 veegt de vloer aan met @:elan in 't Feyenoord topic.
Oei. @Elan is duidelijk gepikeerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
Tijd voor een onlogisch is een parodie op een moderator-topic.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. @:elan is duidelijk gepikeerd.
Ja had over de wegen in Serviλquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wut? Wegen zijn extreem kut. Serviλ vaak nog beterZijn al 30 jaar bezig om een snelweg van Sofia naar Varna te krijgen en van de 600KM is de helft nog niet af (precies waar het voor mij kut is om snel in Varna of Sofia te komen
)
Alweer, vandaag ook al in het Eppstein topaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:42 schreef onlogisch het volgende:
@:scrummie2.0 veegt de vloer aan met @:elan in 't Feyenoord topic.
Eppsteinquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alweer, vandaag ook al in het Eppstein topa
@:elan is de weg kwijt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:56 schreef Elan het volgende:
onlogisch is een matige parodie op een moderator.
hopsakee
Tempeh met groenten en zoete aardappel denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga spaghetti maken.
Ohwquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als wij dat zeggen dan ga je lopen schoppen.
Al naar de gym geweest waar je de naam niet van durft op te noemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als wij dat zeggen dan ga je lopen schoppen.
bamiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, heb ik al een flinke tijd niet gehad.quote:
Ik ga hem straks meteen kijken maat!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Dit is niet grappig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:56 schreef Elan het volgende:
onlogisch is een matige parodie op een moderator.
hopsakee
Wraps.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een verrassing, ik ga even bij mijn ouders eten en daarna Ajax kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk alvast makkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een verrassing, ik ga even bij mijn ouders eten en daarna Ajax kijken.
Je zou de onderbuurman van Ed maar zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Patat speciaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerig varken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Patat speciaal
Broodje van Dobben
Lihanboutje
B&J Cookie Dough als toetje.
Smerige big.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Patat speciaal
Broodje van Dobben
Lihanboutje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik win die hamburgercontest straks met kinderlijk gemak van je
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken een grotere big te kunnen zijn.
Lekker man, geniet ervan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Patat speciaal
Broodje van Dobben
Lihanboutje
Ranzig zwijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Patat speciaal
Broodje van Dobben
Lihanboutje
Boh genot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Patat speciaal
Broodje van Dobben
Lihanboutje
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:27 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga vanavond een bak spareribs eten
moet jij wetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:27 schreef Rozevla het volgende:
Hoop dat je erin stiktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:27 schreef Rozevla het volgende:
Lekker TR’tje gezet iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, we gaan de juf erbij roepen. Rot gewoon op.
Eigenlijk heel veel vertrouwen in. Dit gaat dus gruwelijk mis, je kan mij aan het eind van de avond uitlachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt maatje.
Jij ook van Ajax straks.
Fuck Poakquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk heel veel vertrouwen in. Dit gaat dus gruwelijk mis, je kan mij aan het eind van de avond uitlachen.
Die gasten kunnen er echt heel weinig van en zaten er vorige week compleet door heen fysiek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk heel veel vertrouwen in. Dit gaat dus gruwelijk mis, je kan mij aan het eind van de avond uitlachen.
BIEEEMMMMMMMMquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-explosie~a9eeaf1d/
Chernobyl 2.0
Komt goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl 2.0
quote:De officieel gemeten pieken in straling lijken nog niet direct verontrustend. Ze zouden nog altijd lager liggen dan de straling waaraan passagiers van vliegtuigen worden blootgesteld op grote hoogte. Volgens Roshydromet maten zes van de acht meetstations in Severodvinsk een gammastraling die 4 tot 16 keer het normale achtergrondniveau van 0,11 microsievert bedroeg, met 1,78 microsievert per uur als uitschieter. De World Nuclear Association schat dat de stralingsdosis per uur tijdens een vlucht boven Noord-Amerika op ruim 9 kilometer hoogte 3 tot 4 microsievert bedraagt.
Ik denk ook 3-0 ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gasten kunnen er echt heel weinig van en zaten er vorige week compleet door heen fysiek.
3-0.
quote:
Daar is een goede serie over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ten tijden van Chernobyl waren de 'officiλle metingen' ook gunstig en je nergens druk om hoeven te maken.
Elangod
Geen idee. Met Chernobyl duurde het een goede week voordat er absurde waarnemingen plaatsvonden in Zweden. Dit gebied ligt een stuk noordelijker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke windrichting hadden ze ten tijde van die explosie?
ZO DAN!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een meltdown, de hoofdrol wordt gespeeld door @:lenny_leonard .
De teringquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor de toekomst van de wereld dat ze zichzelf zouden opheffen. Wat een landquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl 2.0
Je vergelijking is gewoon enorm dom. We leven ten eerste niet meer in een communistisch tijdperk waar je dat soort rampen even buiten beeld zou kunnen houden, en ten tweede zijn er gewoon metingen gepubliceerd door Roshydromet .quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ten tijden van Chernobyl waren de 'officiλle metingen' ook gunstig en je nergens druk om hoeven te maken.
Elangod
Met een noordoostelijke stroming was Finland dus allang bereikt.quote:Buiten Rusland, onder andere in buurlanden Noorwegen en Finland, zijn sinds het ongeval geen abnormale hoeveelheden radioactieve straling gemeten.
Klein volgens wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
Je bent echt een enorme mongool als je teksten als Chernobyl 2.0 gaat bezigen over een dergelijk klein, tevens militair gerelateerd incident.
Bedankt voor de humor om te lachen weer
Probeer het eens met argumenten, dom varken.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt makker. Maar als we de historie erop naslaan spreekt het voordeel vooralsnog niet richting onze Russische vriendenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten, dom varken.
Chernobyl 2.0
Weet je, zullen we er later anders nog op terug komen? Kijken wie gelijk had betreffende de impact van deze kolossale catastrofe.
Volgens mij refereerde onlogisch niet per se aan de omvang van de ramp maar meer op de berichtgeving die zo op Chernobyl lijkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten, dom varken.
Chernobyl 2.0
Weet je, zullen we er later anders nog op terug komen? Kijken wie gelijk had betreffende de impact van deze kolossale catastrofe.
Ik ben erg benieuwd waar ome Vlad wel mee naar buiten komt. Ik las wat over een raket die jaren kan rondvliegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij refereerde onlogisch niet per se aan de omvang van de ramp maar meer op de berichtgeving die zo op Chernobyl lijkt.
Ja daar las ik ook over. En die automatisch afgeschoten kan worden, ook al ligt heel Rusland in puin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar ome Vlad wel mee naar buiten komt. Ik las wat over een raket die jaren kan rondvliegen.
Ruslandgoden.
Vlad hoeft niet naar de Amersfoortse voor een prima verzekering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook over. En die automatisch afgeschoten kan worden, ook al ligt heel Rusland in puin.
Zoiets bestaat al 40-45 jaar, noemen ze ook wel een onderzeeλr.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook over. En die automatisch afgeschoten kan worden, ook al ligt heel Rusland in puin.
hun probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:17 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/BreakingNLive/status/1159551101370322945
Prima explosie wel.
Ah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets bestaat al 40-45 jaar, noemen ze ook wel een onderzeeλr.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah.
Bedankt.
Wist niet dat onderzeeλrs kunnen vliegen!
Elke dag leer je iets nieuws met jou.
[..]
Ah.
Bedankt.
[..]
Ah.
Bedankt.
Jezus dummie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah.
Bedankt.
Zijn Engels is wel goed, wist je datquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah.
Bedankt.
Elan weer aan de fles zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah.
Bedankt.
Ja, vooral erg creatief. Woordje erbij enzo, maakt allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn Engels is wel goed, wist je dat
Deze gaat in het archief:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, vooral erg creatief. Woordje erbij enzo, maakt allemaal niks uit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus wel. Met mijn Engels is niks mis.
F-U-R-I-E-U-Squote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef Elan het volgende:
Die Scrummie is wel echt een rasautist. Alles letterlijk opvatten. Shit.
Is hij ook zo in het Feyenoord topic?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja mooi hθ, terwijl de letterlijke quote meerdere keren voorbij kwam
Ga je nu serieus posts uit dat topic halen?quote:
Soms, de laatste tijd een prima toevoeging in het hoogstaande Feyenoord topicquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook zo in het Feyenoord topic?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DP godquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alweer, vandaag ook al in het Eppstein topa
@:elan is de weg kwijt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nu serieus posts uit dat topic halen?Jij dacht 2 uur geleden nog dat die kerel Eppstein heette.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef Elan het volgende:
Die Scrummie Elan is wel echt een rasautist. Alles letterlijk opvatten. Shit.
Linkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag ook weer een uitstekende post in bnw
Ik moet daar toch eens vaker gaan lurken
Link?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag ook weer een uitstekende post in bnw
Ik moet daar toch eens vaker gaan lurken
Post 34 is niet van zipportalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
BNW / Was Hitler dan toch nog ontsnapt
Post 34 (@:zipportal )
Zelden werd er zoveel waarheid gesproken in dat subforum
Niet gekliktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Oh dat klinkt wel als een leuk programma.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Post 34 is niet van zipportal
Bedoel, klopt welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik geloof dat ze ook verantwoordelijk zijn voor WINDOWSquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als een leuk programma.
Zal gelijk eens kijken of dat Microsoft meer software ontwikkelt
Jezus Christus Scrummiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Post 34 is niet van zipportal
Niet gekliktquote:
Met een zwaard ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt de draak gestoken met @:Elan
BEPAALT LOOOOOLquote:
Krijg watquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, je mag er alleen posten als je IQ onder de 80 is. Veel plezier met Elan.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
BEPAALT LOOOOOL
@:onlogisch
@:ggmm
@:lenny_leonard
@:maxi-mus
@:drizzt
@:caland
@:elan
@:scrummie
@:madame_paon
@:trein2000
Ah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop WLR maar als het beestje maar een naam heeft.
Mooi, maak ik een kans om eindelijk mod te worden op dit kut forumquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, je mag er alleen posten als je IQ onder de 80 is. Veel plezier met Elan.
wow je scheldt niet meer met kkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
OPROTTEN JIJ SMERIGE TERINGDEBIEL!!!!!
Nee, ik heb al bedankt voor VBL en ga dat forum ook niet doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Zolang ze jou maar mod maken. Zodat je hier opgedonderd bent.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi, maak ik een kans om eindelijk mod te worden op dit kut forum
Hij leeft tegenwoordig op de FrontPage met zijn kut humorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met @:tong80
Nog steeds verslaafd?
Erg gezellig?? Gewoon altijd kanker gezellig vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef JanCees het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier erg gezellig is?
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bedankt voor VBL en ga dat forum ook niet doen.
Ah, gelukkig kom ik daar nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij leeft tegenwoordig op de FrontPage met zijn kut humor
Hee jansmit tijd voor je pilletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
OPROTTEN JIJ SMERIGE TERINGDEBIEL!!!!!
dan krijg ik banquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij leeft tegenwoordig op de FrontPage met zijn kut humor
[..]
Erg gezellig?? Gewoon altijd kanker gezellig vriend
51 bans hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol
Ik leef op bans, dat voedt mijn aderen
Deze tekst heb ik eerder gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef JanCees het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier erg gezellig is?
Ja, al vertelde hij dat zelf liever niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist je dat @:tong80 ooit een FA geneukt heeft? @:Schmoopy of zo
Flikker op stuk verdrietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze tekst heb ik eerder gezien.
maar hoeveel bans ???quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
Degene met de meeste notes moet fa worden
Dan maak ik wel kans
ik stel je moeder voor, die kent toch iedereen hier alquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:41 schreef Rozevla het volgende:
Ik stel @:vogeltjesdans als leider voor
@JanCees en ik lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
Degene met de meeste notes moet fa worden
Dan maak ik wel kans
Joh kijk eens naar de huidige mods, alsof je enige capaciteiten moet hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Valentijn Driessen zeker? Jij kan dat toch helemaal niet man.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik stel je moeder voor, die kent toch iedereen hier al
494 maar ban van gister er nog niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt 497 notes gekregen van onze moderators.
Genotquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
494 maar ban van gister er nog niet bij
nog steeds nek-aan-nek maat
Het is bijzonder flauw om wederom over @onlogisch te beginnen maar hier heb je natuurlijk wel een zeer goed punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh kijk eens naar de huidige mods, alsof je enige capaciteiten moet hebben.
Ja ballenzuigers komen snel in aanmerkingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Buiten dat kan ik dat volgens anderen prima want in WLR werd ik ook al voorgesteld.
Dan ben jij dus de grootste kanshebber.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ballenzuigers komen snel in aanmerking
FOK!usernotesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel notes
Benieuwd wat je B/N ratio is
Sterke diss ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de grootste kanshebber.
Ik heb lekker meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
FOK!usernotes
Je hebt in totaal 575 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
wowquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
FOK!usernotes
Je hebt in totaal 575 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Quote dan ook meteen de rest van het verhaal erbij, grapjurk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
Nazi's waren erg modieus toen Hitler het idee van een goede manier van aankleden promootte. Duitse legeruniformen in de oorlog werden herontworpen door de beroemde ontwerper Hugo Boss tijdens de vredestijd nadat nazi's aan de macht kwamen. Ze hadden waarschijnlijk de beste uniformen in de oorlog. Duitse uniformen van WW2 hebben een massale esthetiek tot op heden.
@:-Deluzion- god
Ik zal jou eens quoten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Quote dan ook meteen de rest van het verhaal erbij, grapjurk.
Hij respecteerde je post juist gekkiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Quote dan ook meteen de rest van het verhaal erbij, grapjurk.
Dat zit verborgen achter de toetscombinatie CTRL + F4.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:53 schreef Rozevla het volgende:
Waar kan je zien hoeveel bans je hebt gehad ?
Ga wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:53 schreef Rozevla het volgende:
Waar kan je zien hoeveel bans je hebt gehad ?
Ja dat is terecht, clown.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij respecteerde je post juist gekkie
Ik tel soms wel tot 10 voor ik een reactie plaats ja. Deed jij dat maar eens dan kwam je niet zo ongelooflijk dom over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Met alleen tellen beperk je het risico op notes natuurlijk wel op zich.
Zo danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tel soms wel tot 10 voor ik een reactie plaats ja. Deed jij dat maar eens dan kwam je niet zo ongelooflijk dom over.
Dat zit er helaas niet in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tel soms wel tot 10 voor ik een reactie plaats ja. Deed jij dat maar eens dan kwam je niet zo ongelooflijk dom over.
Toevallig net gezienquote:
Azis inclusief hoop ik?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef Doublepain het volgende:
@:Dven ik heb wat Bulgaarse muziek toegevoegd aan mijn YU playlist
Moet kunnen
SO DAN KOEKOEK!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo hallo danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALLO ZEGquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |