abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189051438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nomanssky.com/2019/09/beyond-development-update-2/

Binnenkort starten de community events, en 2.12 is uit met o.a veel PSVR verbeteringen voor de PS4Pro.
[..]

Hello Games _O_
Waar zie je dat die PSVR updates specifiek voor de PS4 Pro zijn?
Neem aan toch ook gewoon voor de base PS4? :P
pi_189052331
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:13 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Waar zie je dat die PSVR updates specifiek voor de PS4 Pro zijn?
Neem aan toch ook gewoon voor de base PS4? :P
Nergens. Ik ging uit van wat Reddit posts. Zijn dus ook verbeteringen voor de normale PS4.
pi_189056098
Volgens mij nog geen pro patch inderdaad maar wel een grafische verbetering. Het is wat scherper en vooral de draw distance is verbeterd in VR.
pi_190139976
quote:
Development Update

Here at the studio we’re busy working hard on some impactful future updates. However, there are a number of polish features that we just couldn’t wait to release – addressing areas of the game we knew folks in the community were crying out for. We’re currently in the process of grouping these into something we’re calling the Synthesis update, and we’re excited to be able to let you know that this update is planned for release very soon.

Whilst in the background we continue to work on new features and content, in the meantime Synthesis is about bringing together polish and small quality of life improvements to address many of the requests we see from the community. We look forward to sharing it with you!

Thank you so much,
Sean
https://www.nomanssky.com/2019/11/beyond-development-update-4/
Synthesis-update komt voor polish en kleine quality of life improvements die blijkbaar veel gevraagd zijn vanuit de community.

Nieuwe mogelijkheden en content komen later.
SOONY
pi_190153774
NoMansSky twitterde op woensdag 27-11-2019 om 14:51:54 We have some really big future plans, but we had a whole stack of small changes and improvements we were working on that we knew players would love right now~(˘▾˘~) reageer retweet
Morgen de nieuwe update en er komt nog meer later.

quote:
It’s a huge list, but here at the studio we are working on something even more impactful. We just couldn’t wait to release these key features that we knew so many folks in the community were crying out for.

We hope you enjoy the Synthesis Update and thank you sincerely for continuing to support No Man’s Sky. Our journey continues.

https://blog.us.playstati(...)date-drops-tomorrow/
NoMansSky twitterde op woensdag 27-11-2019 om 15:02:28 Announcing The Synthesis Update!* Ship salvaging* First person exocraft* Multiple weapons* Ship upgrading* VR improvements* Tri base building parts* Backpack refiner* plus nearly 300 tweaks and changes for this game we love so much ❤https://t.co/QfFR1FC6U5 reageer retweet
The Synthesis Update 2.2 PATCH NOTES
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door DKUp op 27-11-2019 17:50:17 ]
SOONY
  donderdag 28 november 2019 @ 10:53:40 #181
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190165171
Beter doen ze wat aan de terrain generation want die was 100x beter in de pathfinder en foundation build. Spel is zo fucking saai geworden met die beperkte kleuren en kaka terrain.
pi_190168187
PeacefulGamer twitterde op donderdag 28-11-2019 om 01:37:09 So this has been found in the game files of #NoMansSky 😲What exactly would we need this for?? Fighting off Mother Aliens? Hunting Giant Sandworms?? 🤔 https://t.co/de91TDh2WE reageer retweet
SOONY
pi_190480310

quote:
Development Update

Update 2.24 is live on all platforms now. As well as the ByteBeat device, it includes a number of fixes and improvements. The full list of patch notes is below.

Thank you so much for your continued support of No Man’s Sky this year. It has been one of our biggest yet in all sorts of ways. We hope you all have a great holiday and we look forward to sharing more in the New Year.

Our journey continues.

Thank you so much,
Sean
quote:
2.24 Patch Notes

Added a new base prop, the ByteBeat Device. ByteBeat allows players to generate and compose their own procedural music. Switches and cabling have been added to allow this music to control other base features.


To prevent accidental selling, the Galactic Trade Terminal in the Space Station now defaults to buying, rather than selling.
The ability to edit terrain in a multiplayer game is now its own permission setting, alongside the permission to edit a base.
Restored the ‘Friends Only’ multiplayer permission setting, distinct from people in your group but not in your friends list.
Fixed an issue where freighters bought before the Synthesis Update would be limited to 4 tech slots.
Fixed a hang that could occur when comparing freighters.
Fixed an issue where upgraded starships always rolled the worst possible stat ranges for their class. The chosen stat is now based on the unique seed for that ship.
The upper bounds for some starship stats has been increased on haulers, fighters and exploration starships, so that exotic ships are no longer guaranteed to the best at each specialisation.
Added the ability to see a starships’ stats through the Analysis Visor, including the difference between ‘core’ and ‘upgraded’ stats.
Fixed an issue that caused the displayed shield strength stat of a starship to be incorrect.
Fixed an issue that added one shell to the Position Ejector’s clip size when adding reload speed upgrades.
Fixed an issue with GTAO that caused many planets to appear slightly too dark.
Added a new ‘Ultra’ setting for GTAO on PC.


Plants placed in a base now get slightly bigger as they grow.
Interactive objects that have been used are now hidden on the compass and in the Analysis Visor.
Fixed an issue that could prevent players from using their secondary weapon if they only have one secondary weapon installed.
Fixed an issue that allowed players to equip weapons in a number of circumstances where weapons are not allowed.
Made a number of fixes to Nexus missions, including: reducing message spam during pirate-hunting missions; preventing missions from marking depots that have previously been destroyed; and preventing base-building missions from selecting planets with extreme Sentinels.
Added a multiplayer message when collecting mission-critical objects.
Vortex Cubes and Submerged Relics are no longer destroyed by the Terrain Manipulator.
Fixed an issue with the Exocraft camera that made it difficult to aim weapons.
Fixed an issue that caused newly installed Exocraft weapons to be unavailable until cycling weapons.


Unavailable options in the build menu are now greyed out rather than removed.
Fixed an issue that prevented players from deleting base parts while a wire is being placed.
Fixed a number of animation issues with the solar panel.
Improved the icon for the Teleport Cable.
Fixed an incorrect icon in a mission from the Abyss update.
Fixed an issue that caused some hostile plants to have incorrect HUD labels.
Fixed a number of issues with warning arrows and health bars in non-HD resolutions.
Fixed an issue that could cause players not to receive the correct rewards from Apollo’s contact.
Fixed an issue that caused the planetary hazard reading to be in degrees when on an anomalous world.
The amount of rust and other junk substances found in damaged planetary machine has been reduced.


Fixed a rare crash in the Build Menu.
Fixed a rare crash in the planet generation system.
Fixed a PC-only crashed related to getting player names for base parts.
On PS4, fixed a crash when redeeming pre-order bonus content (this fix was already live on other platforms).
On PS4, fixed an issue where falling off a frigate could lead to players continuing to fall after respawning (this fix was already live on other platforms).
Made a number of minor optimisations to the texture caching system.
Fixed a minor visual issue with water reflections in PSVR.
https://www.nomanssky.com(...)action=1576516209.67
SOONY
pi_191151243
Nieuwe update vandaag en binnenkort weer een grote update.....

quote:
Development Update

A minor game update to support the upcoming shop items has been released on all platforms today. We have another, more substantial update arriving in the not-too-distant future, and much more planned for 2020 that we look forward to sharing with you!

Thank you so much,
Sean

https://www.nomanssky.com(...)ction=1579726773.241
SOONY
pi_191521719
Heeft iemand nog mooie screenshots? :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_191553105
Seangod heeft weer wat mysterieuze tweetjes de deur uit gedaan:

Ik gok dat er binnenkort weer een aankondiging komt voor een redelijk grote update :).
pi_191553314
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Seangod heeft weer wat mysterieuze tweetjes de deur uit gedaan:

Ik gok dat er binnenkort weer een aankondiging komt voor een redelijk grote update :).
en alle current progress kapot gaat en je WEER opnieuw kunt beginnen, ik heb nms opgegeven ooit (legaal) te voltooien*

*volgens steam achievements

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 17-02-2020 17:20:24 ]
pi_191554437
Here we go again :7
SOONY
pi_191584867

Living Ships update.

Ziet er leuk uit, maar zolang er geen exploration update komt speel ik het spel niet meer. Vond VR in Beyond ontzettend tof, maar na 10 uur weer elke keer dezelfde planeten zien vond ik het wel mooi geweest.
pi_191586166
Idd leuke toevoeging, hoop echt dat ze iets van steden en bebouwing gaan toevoegen voordat het echt weer interessant gaat worden, weer veel lof voor ze dat ze de game nog steeds updaten :P
pi_191588131
Leuk feitje:

Rutger Hauer (RIP) heeft schijnbaar materiaal voor NMS ingesproken, ten tijde van de release al en die zijn ze nu aan het gebruiken. De stem die je in de trailer hoort is dus Rutger Hauer.

NoMansSky twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:59:14 The Living Ships Update🥚 Living Void Ships🍆 Organic Technologies🐔 Origin Story Mission🦑 Tentacle Cockpit🐙 Varied Space Encounters😘 Space NPCS👍 Quality of Life ImprovementsFind out more:https://t.co/WMIqK7UNxO https://t.co/7J5NqYuGUQ reageer retweet
NoMansSky twitterde op woensdag 19-02-2020 om 17:41:58 Featuring the unique voice of Rutger Hauer (lines written by him for No Man’s Sky also). Rutger sadly passed away 6 months ago today, and this seemed appropriate to use now (with permission) 💔 reageer retweet
NoMansSky twitterde op woensdag 19-02-2020 om 17:48:18 @earcom worked with Rutger for a NMS trailer originally. He was absolutely lovely, and joked on the way to the studio pointing out a hairdressers called Bladerunners. A true legend with an incredible voice https://t.co/mnhXXZL2PY reageer retweet
pi_191788377
Vraagje, weet iemand of je je eigen planeten kan bezoeken in een andere savegame?

Kan ik met bepaalde coördinaten naar het juiste systeem teleporteren of warpen zodat ik met mijn creatieve game de basis wat kan opbouwen van de game die ik in normal mode speel ? :D
  maandag 2 maart 2020 @ 07:27:54 #195
429367 DKUp
ON TOUR
pi_191788576
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 06:31 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, weet iemand of je je eigen planeten kan bezoeken in een andere savegame?

Kan ik met bepaalde coördinaten naar het juiste systeem teleporteren of warpen zodat ik met mijn creatieve game de basis wat kan opbouwen van de game die ik in normal mode speel ? :D
Volgens mij alleen in dezelfde modus, dus de basis in een Normale modus is niet aanwezig in de Creatieve modus.
SOONY
pi_191788732
Hmm.. dat is balen :D
pi_191788781
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 07:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij alleen in dezelfde modus, dus de basis in een Normale modus is niet aanwezig in de Creatieve modus.
Ik bevestig dit.

Creative mode heeft (als het goed is) een andere 'seed' waaruit het hele universum op gebaseerd is.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:35:03 #198
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_191789033
Wat is die living ship questlijn omslachtig. Ik heb dat ei gisteren gekocht en keek net even wat de stappen zijn die je moet doen.
Het is zo een gedoe met ook nog eens irritante timers, dat ik al geen zin meer heb om er aan te beginnen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:10:05 #199
429367 DKUp
ON TOUR
pi_192445505
Volgende update is gelekt. Exo Mech Update dus waarschijnlijk binnenkort.
Je zou toch denken dat je dit nodig hebt om tegen grote enge monsters te vechten als die sandworms....
SOONY
pi_192445519
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:10 schreef DKUp het volgende:
Volgende update is gelekt. Exo Mech Update dus waarschijnlijk binnenkort.
Je zou toch denken dat je dit nodig hebt om tegen grote enge monsters te vechten als die sandworms....
Geen fauna/flora update en ik ga nog steeds niet weer spelen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')