duurt hoogstens 3 minuten, niet zeuren toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja true, bleek iemand in het tentje naast me te liggen die er niets van durfde te zeggen kreeg ik een dag later te horen. Totaal niet awkward verder.
Nou, deze keer toevallig niet. En haar telefoon had nog 1% en ze kon haar oordopjes niet vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
duurt hoogstens 3 minuten, niet zeuren toch.
Godverquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, deze keer toevallig niet. En haar telefoon had nog 1% en ze kon haar oordopjes niet vinden.
Maar goed, risico van het vak.
Hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
Je doet dan toch een beetje zachtjes uit fatsoen?
Ik lig de hele nacht te ruften.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook niet naast CL gaan staan blijkbaar
Niet als je denkt dat iedereen op het kampterrein is en je even helemaal los wil gaan op elkaar. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
Je doet dan toch een beetje zachtjes uit fatsoen?
Beest ben je toch ook he!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet als je denkt dat iedereen op het kampterrein is en je even helemaal los wil gaan op elkaar. Blijkbaar.
Neuh. Gewoon ruig doen op een forum. Duh.quote:
Stelletje wilden zijn het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Wipjes in een fe.... nee. Gewoon nee.
Zweterig klein kuttentje. Mensen die 3 dagen niet gedoucht hebben.
Geluiden overal.
Nee.
Niet gedacht dat jij zo'n preuts mannetje was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Geluiden overal.
Nee.
Liever een donker hoekje van de discotheek iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Geluiden overal.
Nee.
Heb je ook weleens een anonieme meekreuner gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja true, bleek iemand in het tentje naast me te liggen die er niets van durfde te zeggen kreeg ik een dag later te horen. Totaal niet awkward verder.
Wij hadden op Lowlands ooit een kamp opgezet, met een binnenplek voor ontbijt en zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:20 schreef gcjoel het volgende:
OK, niet met je tentje in de buurt van Hos gaan staan
Ben niet preuts. Vind t gewoon smerig en onhandigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet gedacht dat jij zo'n preuts mannetje was.
Ja preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Liever een donker hoekje van de discotheek idd
In Oekraïne was een maatje met een dame bezig in de camper. Zijn wij met een groep dat ding heen en weer gaan schudden zodat ie zelf niet zoveel werk hoefde te verrichtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hadden op Lowlands ooit een kamp opgezet, met een binnenplek voor ontbijt en zo.
Kwamen we 's nachts terug, stond er een vreeemde tent op dat plekje en die tent wiebelde en maakte kreunende geluiden
En 's ochtends toen we wakker werden was de tent ook weer weg
We hebben ze overigens nog wel ff aangemoedigd.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Liever een donker hoekje van de discotheek idd
Dat dan net de muziek stopt en jij fanatiek aan het gillen bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies
Gewoon ff de ruimte opzoeken.
En daar hoor je me niet gillen boven de beat uit.
ik heb een hekel aan dit soort "vrienden"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
In Oekraïne was een maatje met een dame bezig in de camper. Zijn wij met een groep dat ding heen en weer gaan schudden zodat ie zelf niet zoveel werk hoefde te verrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |