Die is ook gek geprikt door de vlooien A3quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Franny blijft ook maar bezig haar snotkoker op te halen
Adje gaat kijken hoe het met zijn vrouwtjes gaat ( de wietplantjes)
Is wel in beeld hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Er is iemand de afwasmachine aan het leeghalen. Niet op stream maar je hoort het gerammel van servies en bestek. Smijten maar met de spullen. Ik hoor nu Adriaan weer zeiken en Lexc doet mee.
Nu wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel in beeld hoor
[ afbeelding ]
Daarvoor ook al, ik had het gewoon in beeld toen ik het verhaal tikte van Adje en Lex al toen Jessie boven zei dat hij Adje zat wasquote:
Ze hebben weer een hele voorraadquote:
Ik denk aan Shelly ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:46 schreef Angelique61 het volgende:
Ze had het vanaf dag 1 over Jens maar nu begreep ik uit gesprekken dat ze op merel wilt stemmen..
Geduld Fritsie GM topperquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maris heet THUIS alles, alleen Maris is nog niet THUIS helaas...
verschrikkelijk 6 weken naar Ameland, wat 'n drama voor de Amelandersquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:51 schreef humpty het volgende:
Maris weer over Jens dat hij haar daar niet wilde houden
en ze denkt dat ze van Jens en Mylene stemmen krijgt
Maar het kan haar niets schelen ze is er heel nuchter in
ook al moet ze naar huis...maakt haar niets uit x 10
Nee het boeit haar echt niet ...als ze naar huis moet boekt ze
een vakantie en gaat 6 weken weg
doei allemaal
Interessant doenerij, ze weet helemaal nietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:53 schreef humpty het volgende:
Wat een irritant mens daar valt echt niet naar te luisteren
en weer over de stemmen..
Ze weet van veel mensen wat ze gaan stemmen Lex weet ze ook
wat denk je zegt ze tegen Jessie
Wat een misselijkmakend mens
Ow mijn PS gaat deze keer naar Merelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:57 schreef Angelique61 het volgende:
Ze krijgt van mij de PS irritant mens..
mensen die het niks boeit zeggen er niks over het boeit ze immers niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Interessant doenerij, ze weet helemaal niets
Ben bang dat dat een verloren stem is..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ow mijn PS gaat deze keer naar Merel
Preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef goldback het volgende:
[..]
mensen die het niks boeit zeggen er niks over het boeit ze immers niks.
En ;n grote pukkel met haar op d'r kinquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:05 schreef humpty het volgende:
[..]
Rubberlaarzen en een sigaar ontbreken nog
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:05 schreef humpty het volgende:
[..]
Rubberlaarzen en een sigaar ontbreken nog
Echte filmsterren hebben dat hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arrogante Sherry weer die zonnebril op het puntje van haar neus
Nieuwe bh ook een beetje op het afvallen gekocht ? ( in tegenstelling tot op de groei kopenquote:
Jawel hoor, ze heeft al paar keer bij dat clubje gezeten toen die het erover hadden dat ze Merel en Geert stemmen willen gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Interessant doenerij, ze weet helemaal niets
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Shelly haar zonnebril is tussen 2 wanden van de douche gevallen. Ze wilde hem op het randje leggen en wist niet dat daar een opening was.
Ah thank's, was dus een groothandel waar snotkoker mee belde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
drank en nu 5400 nog wat in de min.
Mogge![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah thank's, was dus een groothandel waar snotkoker mee belde.
Ook goeie morgen
Oh heeft ze zich geïfiltreerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heeft al paar keer bij dat clubje gezeten toen die het erover hadden dat ze Merel en Geert stemmen willen geven
't zelfde als met de printers?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
De koffie is niet lekker, bruikleen app met verplichte bonen, take it or leave it
Misschien moeten ze een instelling wijzigen of zo, maar lekkere reclame zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Jordy en Lexie vinden de koffie niet lekker. Lexie zegt dat niemand het lekker vindt. Het ligt aan de bonen. Dan hebben we andere bonen nodig. Volgens Jordy kan dat niet. Het hoort bij de deal om bij hen de bonen af te nemen.![]()
Lekker dan.
Dagsluiting van COS door pacco is daar verplicht leesvoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jensie wil wel uit een trog eten, niet zo'n ziek bakje….. die leest ook forums dus
Net als Maris die nu veel vaker broeken draagt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jensie wil wel uit een trog eten, niet zo'n ziek bakje….. die leest ook forums dus
Leuke deal ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een instelling wijzigen of zo, maar lekkere reclame zo
Precies zoiets, die bonen zullen ook wel duur zijn, in 1 hadden ze op een gegeven moment ook die koffieboer een schop gegeven en een app gekocht met zo'n videoschermje erop, dat zal hier in 2 ook wel gaan gebeuren.. Jessie moet dat ding uit 1 ook wel kennenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
't zelfde als met de printers?
Het ding kost geen drol maar de inkt is van goud.
Ik weet het bedrag niet meer, maar er werd voor een kapitaal aan koffie gebruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies zoiets, die bonen zullen ook wel duur zijn, in 1 hadden ze op een gegeven moment ook die koffieboer een schop gegeven en een app gekocht met zo'n videoschermje erop, dat zal hier in 2 ook wel gaan gebeuren.. Jessie moet dat ding uit 1 ook wel kennen
De dagsluiiting maakt het ze idd heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dagsluiting van COS door pacco is daar verplicht leesvoer.
Dan had ze toch wat voor haar grote liefde gekocht ipv voor zichzelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: Maris, krijgen we vandaag winst, want Jessie heeft nieuwe kleren nodig. Het kan echt niet meer hoe hij erbij loopt.
goede reclame Hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
De koffie is niet lekker, bruikleen app met verplichte bonen, take it or leave it
Dat kan ik mij ook nog herinneren, ook dat ze extra moesten betalen om het contract te ontbinden. Monteur was toen beledigd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het bedrag niet meer, maar er werd voor een kapitaal aan koffie gebruikt.
Wat zeg je nou voor geks?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan had ze toch wat voor haar grote liefde gekocht ipv voor zichzelf
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook nog herinneren, ook dat ze extra moesten betalen om het contract te ontbinden. Monteur was toen beledigd.
In zijn dromen met die nep boekhouding bij rookt de hele dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie zegt tegen Jens dat Shelly 169 euro in de min staat en hij maar 6 euro. Dat valt mee, zegt hij erbij.
![]()
![]()
Duikpakken,kleding voor Vrouw goedkeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zeg je nou voor geks?![]()
Jessie staat 6 euro in het rood met zijn zakgeld, dus hij moet eerst nog ff sparen, anders kan hij niet roken.![]()
Ik vrees dat er veel bij hem niet is afgehaald: banner, doktersjas, sushi, turks eten, lunch, VR-therapie, muzieklessen, 3 pakjes per week roken en dan 6 euro rood....
Cees is de geheime factor en macht en is onsterfelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En achteraf bleek dat het toch niet zo'n goede deal van Cees was.
![]()
En nu gaat Jessie precies hetzelfde doen.
Zou Cees ermee te maken hebben?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef goldback het volgende:
[..]
In zijn dromen met die nep boekhouding bij rookt de hele dag.
ook nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duikpakken,kleding voor Vrouw goedkeuren
Vastquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
En wat Merel uit zijn naam kooptquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat alleen kan al niet uit van 70 euro per maand.
En dan de rest van zijn uitgaven nog.
Er werden "jaren" nadien nog zakken bonen gevonden, ongeopendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
Poppenkast soapquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat alleen kan al niet uit van 70 euro per maand.
En dan de rest van zijn uitgaven nog.
Dat waren toch de bonen van Rob?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er werden "jaren" nadien nog zakken bonen gevonden, ongeopend
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat waren toch de bonen van Rob?
Die wilde geld maken met de verkoop van koffiebonen volgens mij
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En wat Merel uit zijn naam koopt
ja over datum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja , die deed de koffiehandelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat waren toch de bonen van Rob?
Die wilde geld maken met de verkoop van koffiebonen volgens mij
Jammer dat de Febo belang heeft bij ongelijkheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies.
Merel heeft ook nooit de persoonlijke boodschappen bijgehouden, zei Jessie net.
Ookal wordt madame daar op aangesproken, ze zal er volkomen schijt aan hebben.
Die zakken liggen nu nog in de boot, hij gaf niet alle bonnen aan Marisquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch, Hoop dat het 'n keer fout gaat met die spuitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:52 schreef IkFok het volgende:
Merel weer schooien voor een gratis promotie deal de rimpels en wallen even weg laten spuiten
Ach, zijn maat ligt nog op bed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Oh Jes begint nu wel heel vreemd te doen. Rare knuffelact met Ger.
Bij mij kwam de muesli omhoog bij die geluidenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Oh Jes begint nu wel heel vreemd te doen. Rare knuffelact met Ger.
Jij mag alles zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch, Hoop dat het 'n keer fout gaat met die spuiten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol belde met:
https://medicaestetica.nl/
Site leg nu al uit de lucht.
Echt hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij mij kwam de muesli omhoog bij die geluiden
Harde werkert ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, zijn maat ligt nog op bed.
Nee, is nog bereikbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol belde met:
https://medicaestetica.nl/
Site leg nu al uit de lucht.
Yep site doet het weer, ze hebben bij geschakeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, is nog bereikbaar.
Ik heb net ff een behandeling aangevraagd op promotiebasis.
Klopt natuurlijk ook geen reet van..Er zijn er die veel meer in de min zouden moeten staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Sjel klagen dat ze in de min staat en niet in armoe wil leven. Dat had ze al meegemaakt. En ze verdient wel.
Ze is de enige met regelmatig werk, maar geeft meer uit dan ze verdiend, de BV profiteert steedsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Sjel klagen dat ze in de min staat en niet in armoe wil leven. Dat had ze al meegemaakt. En ze verdient wel.
Tuurlijk klopt het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk ook geen reet van..Er zijn er die veel meer in de min zouden moeten staan
En sommigen veel meer in de min.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk ook geen reet van..Er zijn er die veel meer in de min zouden moeten staan
"Je loopt jonger de deur uit.." en fotomodelletjes van 18 gebruiken voor promotie, hilarisch ….quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep site doet het weer, ze hebben bij geschakeld.
Dat zeker, maar ik denk dat dat nog moet komen, want ze krijgen vandaag te horen wat de winst is van de verkopen en dan krijgen ze 15 % bijgeschreven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze geven daar allemaal meer uit dan waar ze "recht" op zouden hebben. Schimmig gedoe met dat zgn zakgeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is de enige met regelmatig werk, maar geeft meer uit dan ze verdiend, de BV profiteert steeds
Het is ook lullig dat niemand door kan prikken wie er jat uit de bestellingen en koopt via de BVquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze geven daar allemaal meer uit dan waar ze "recht" op zouden hebben. Schimmig gedoe met dat zgn zakgeld.
Mariska zei net dat dat nog niet kon, want de voorraad is nog niet doorgegeven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik denk dat dat nog moet komen, want ze krijgen vandaag te horen wat de winst is van de verkopen en dan krijgen ze 15 % bijgeschreven.
Anderen willen niet komen. Het viel me op dat die vrouw aan de telefoon het nadrukkelijk had over artsen. Die Diana is geen arts, maar wam wel prikken. Zou dat te maken hebben met gedoe over laseren en wie dat mag doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:05 schreef Maria44 het volgende:
Dus Merel kan de hele tijd geen botox laten doen op promotie, behalve als ze winstuitkering verwacht?
Oh kijk, ze beginnen al. Dan moet ze toch maar eens de bank checken, of een of ander prive mapje van Jessie op de pc want dat bleek in 1 ook vol te staan met klachten en facturen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska zei net dat dat nog niet kon, want de voorraad is nog niet doorgegeven.
Kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Anderen willen niet komen. Het viel me op dat die vrouw aan de telefoon het nadrukkelijk had over artsen. Die Diana is geen arts, maar wam wel prikken. Zou dat te maken hebben met gedoe over laseren en wie dat mag doen?
Ja ze wil haar score weten ze denkt zich rijk verkocht te hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:08 schreef Maria44 het volgende:
Merel wil vergaderen en wil weten wat ze heeft omgezet.
En dan roepen dat anderen niet betrokken zijn bij de BV.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:08 schreef Maria44 het volgende:
Merel wil vergaderen en wil weten wat ze heeft omgezet.
Merel voelt de bui al hangen, Die wil zo snel mogelijk haar 15 % hebben, in ieder geval voordat Maris nog meer gesjoemel ontdekt...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze wil haar score weten ze denkt zich rijk verkocht te hebben
Ja meteen heel uit de hoogte doen alweer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze wil haar score weten ze denkt zich rijk verkocht te hebben
Sjahh..Naartje is nog steeds aan het vlooien en vindt steeds meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Merel voelt de bui al hangen, Die wil zo snel mogelijk haar 15 % hebben, in ieder geval voordat Maris nog meer gesjoemel ontdekt...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
Wat zit Merel weer enorm te drammen
ik hoop van harte dat Jens dan in de buurt blijft als Merel met Maris alleen wil zitten....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie![]()
![]()
In 1 hadden we dat niet, maar hier komen steeds mensen binnen, die geen samenleving willen opbouwen, maar de buitenwereld willen ontvluchten.![]()
![]()
Merel gaat wel alleen met Mariska vergaderen, want zij wil het wel weten.![]()
![]()
Alsof hij het zelf allemaal zo op orde heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:15 schreef puzziepie het volgende:
Jessie had het net dus over Tranny en Gerrie
Die maken een tyfus bende van hun leven
Dat sowieso niet neequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alsof hij het zelf allemaal zo op orde heeft.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Inderdaad, snotkoker zeg het goed:"Het is een mentaliteits-kwestie"
Maar dan wel die van jouw lul!
Gerrit's Angels en bekers?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:22 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet Gerrie nou tellen, hoeveel repzinnen hij verkocht heeft?
Wat een gelul. Hoe kan je nou iets verkopen wat je nog niet hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:24 schreef Maria44 het volgende:
Het komt los binnen maar wordt als pak verkocht, maar de broeken zijn er nog niet. De broek is dan al verrekend met je omzet-winst, zegt Jessie.
GEEN vergadering vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef Hznootje het volgende:
Komt er nog een vergadering vandaag? Of heel de dag weer niks doen?
Dat was toch van voor dat plan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog bekers over dan? en Angels?
Mariska is niet zo slimquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:26 schreef Maria44 het volgende:
Mariska ziet nu ineens allemaal online bestellingen staan die zij nog niet verrekend heeft.
Oh dit vind ik dan wel weer grappig.... lekker alles checken bij die sjoemelaarsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef Crabapple het volgende:
Jessie gaat steekproeven nemen op de voorraden, als eerst die van Shelly, dan tel ik jouw voorraad zegt Maris
Ze bedoelen dat die mensen al betaald hebben, maar dat het pak nog opgestuurd moet worden als de Ur heeft geleverd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een gelul. Hoe kan je nou iets verkopen wat je nog niet hebt?![]()
Straks is het niet meer leverbaar.
Ik hoopte dat ze dit wel aankon en werd al wat positiever over haar, maar idd hier laat ze ook steken vallenquote:
Ze kunnen wel betaald hebben, maar het is eigenlijk pas een deal als het geleverd is en niet teuggezonden is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat die mensen al betaald hebben, maar dat het pak nog opgestuurd moet worden als de Ur heeft geleverd.
Maar ze weten heel goed hoe ze moeten sjoemelen.
Van de bewoners, wat nog van het zakgeld af moetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bestellingen zijn toch geen verkochte artikelen?
Ik vind dat ze het best goed doet. Het is 1 grote puinzooi, vooral door die persoonlijke boodschappen. Er was niets bijgehouden en lag alleen maar een berg bonnen, waarvan je maar moet aannemen dat dat klopt en alle bonnen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze dit wel aankon en werd al wat positiever over haar, maar idd hier laat ze ook steken vallen
volgens mij kan/mag iedereen bottox spuitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Anderen willen niet komen. Het viel me op dat die vrouw aan de telefoon het nadrukkelijk had over artsen. Die Diana is geen arts, maar wam wel prikken. Zou dat te maken hebben met gedoe over laseren en wie dat mag doen?
Yep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze kunnen wel betaald hebben, maar het is eigenlijk pas een deal als het geleverd is en niet teuggezonden is.
Ah ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Van de bewoners, wat nog van het zakgeld af moet
Soms wel, dan moet je gelijk betalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bestellingen zijn toch geen verkochte artikelen?
een tandARTS de naam zegt het al.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij kan/mag iedereen bottox spuiten
Was van de week bij onze nieuwe tandarts ... zie ik daar folders staan over bottox
Was in veronderstelling dat ze een behandelkamer aan een "arts" verhuurde, maar nee hoor, mijn tandarts kan bottox spuiten ???
(Niet dat ik bottox wil hoor..)
Heeeeel de wereld behalve Billy Batsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:33 schreef mazaru het volgende:
Awww Cemal en Romy krijgen een babietje
Maar in het voorbeeld over die pakken had ze die niet mee mogen rekenen omdat ze nog niet verstuurd zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het best goed doet. Het is 1 grote puinzooi, vooral door die persoonlijke boodschappen. Er was niets bijgehouden en lag alleen maar een berg bonnen, waarvan je maar moet aannemen dat dat klopt en alle bonnen zijn.
Nou dus dan mag mijn dierenARTS het ook???quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
een tandARTS de naam zegt het al.
Precies, pas als de termijn van terugzenden voorbij kan de bonus definitief worden uitgekeerd en dan maar hopen dat het niet uit elkaar valt door het wassen etc zodat mensen alsnog hun geld terugvragen of een nieuw artikel willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze kunnen wel betaald hebben, maar het is eigenlijk pas een deal als het geleverd is en niet teuggezonden is.
Ja dat mag hij/zijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dus dan mag mijn dierenARTS het ook???
Nee hoor, alleen artsen mogen spuiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij kan/mag iedereen bottox spuiten
Was van de week bij onze nieuwe tandarts ... zie ik daar folders staan over bottox
Was in veronderstelling dat ze een behandelkamer aan een "arts" verhuurde, maar nee hoor, mijn tandarts kan bottox spuiten ???
(Niet dat ik bottox wil hoor..)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, pas als de termijn van terugzenden voorbij kan de bonus definitief worden uitgekeerd en dan maar hopen dat het niet uit elkaar valt door het wassen etc zodat mensen alsnog hun geld terugvragen of een nieuw artikel willen
Wat een lulletje rozenwater is het toch. Die kop die hij trekt, hij loopt dus weer een blauwtje zo te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie heeft nog even met Merel gesproken over een 2-persoons bed voor haar (en Gerrie neem ik aan)
Máár Frustie heeft ineens wél lekker geslapen..dus ze kijkt het nog even aan… die gaat dus niet continue met Gerrie in bed
[ afbeelding ]
Als er nu een retourtje of annulering komt, betalen ze gewoon het geld terug. Shelley van de week nog van een stuk of 10 mensen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, pas als de termijn van terugzenden voorbij kan de bonus definitief worden uitgekeerd en dan maar hopen dat het niet uit elkaar valt door het wassen etc zodat mensen alsnog hun geld terugvragen of een nieuw artikel willen
Een arboARTS wat helemaal geen arts is mag het dus ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen artsen mogen spuiten.Ik heb dat opgezocht.
Tsje, die neukwispelturigheid van Fruts is ook ergelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een lulletje rozenwater is het toch. Die kop die hij trekt, hij loopt dus weer een blauwtje zo te zien
Ik hoorde wel dat retouren van de winst afgaan, maar dat kan pas later. Ik ben benieuwd of dat ook echt gebeurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Als er nu een retourtje of annulering komt, betalen ze gewoon het geld terug. Shelley van de week nog van een stuk of 10 mensen geloof ik.
Maar deze verkopen staan vast wel bij de omzet bijgeschreven.
Niemand mag zich arts noemen als hij/zij geen arts is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Een arboARTS wat helemaal geen arts is mag het dus ook
Ik heb nog even hoop op Jordie om ook in de vergadering wat nuttigs te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat retouren van de winst afgaan, maar dat kan pas later. Ik ben benieuwd of dat ook echt gebeurd.![]()
Jordie blijft nog ff lekker dooretteren.
Zo worden ze wel genoemd, de "artsen" waar je naar toe moet als je in de ziektewet loopt, maar kennis van zaken hebben ze meestal nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niemand mag zich arts noemen als hij/zij geen arts is.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb nog even hoop op Jordie om ook in de vergadering wat nuttigs te zeggen
Dan zijn het toch echt wel artsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zo worden ze wel genoemd, de "artsen" waar je naar toe moet als je in de ziektewet loopt, maar kennis van zaken hebben ze meestal niet
O mijn hemel, die heeft ook geen smaak van kleden, dit maakt haar net een tonnetjequote:
Hij is weer veel te veel aanwezigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere ik had die bek van Jessie echt gesnoerd met 'n eind hout, bv 'n biels. Wat 'n irritante
klootzak van 'n vent
Doet die toch wel goed he die Jessie, binnen een paar maanden wilde hij tonnen verdiend hebben een prefab villa neerzetten.............faal mannetjequote:
Met alles wat hij voor Merel koopt, met alles wat hij van zijn zakgeld betaald en dan 6 in de min.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie zegt tegen Jens dat Shelly 169 euro in de min staat en hij maar 6 euro. Dat valt mee, zegt hij erbij.
![]()
![]()
Grappige is dat ze zelf wel vind dat ze smaak heeft ..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mijn hemel, die heeft ook geen smaak van kleden, dit maakt haar net een tonnetje
mensen....meervoud ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:45 schreef Maria44 het volgende:
Facturen die normaal in prive staan, hoe weet je wat-wat is vraagt Jessie, dat heeft Merel in de eerste weken niet goed omschreven.
Dat weet Maris ook niet hoe ze dat gaat doen.
Nu vult Maris het per produkt in de sheet in.
Jessie heeft heel vaak de pinpas aan mensen gegeven, voor online bestellen. Maar dat mag niet meer van Maris.
dat wil hij al van dag 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet die toch wel goed he die Jessie, binnen een paar maanden wilde hij tonnen verdiend hebben een prefab villa neerzetten.............faal mannetje
Geen idee, hoorde wel vaak mensen vragen of hij iets wilde betalen, dat welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
mensen....meervoud ?
wie dan nog meer vraag ik me af
Dan gebruikt hij de pinpas nog steeds zelf toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde wel vaak mensen vragen of hij iets wilde betalen, dat wel
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij de pinpas nog steeds zelf toch?
uitlenen heeft hij volgens mij alleen aan Merel gedaan
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij de pinpas nog steeds zelf toch?
uitlenen heeft hij volgens mij alleen aan Merel gedaan
Dat snap je toch niet, dat hoort dicht te zijn ivm schimmel en ongedierte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:52 schreef IkFok het volgende:
Shelly haar zonnebril zit tussen de wand in de douche
Dat komt nooit meer goed met die finance. Dan moet ze wel heel strikt gaan werken tot aan de boodschappen aan toe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar het ging er ook om dat mensen bv bij Bol bestellen op factuur.
allemaal low budget bouw hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet, dat hoort dicht te zijn ivm schimmel en ongedierte.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een show, er lopen er een paar te rappen, waarbij je denkt geef mij het geluid van een varkensslachterij maar, dan loop er één met een hersenbeschadiging continue een lesje anatomie op te dreunen en dat gaat maar door en de rest zit met z'n snufferd voor een beeldscherm filmpjes te kijken. Godsamme opdoeken die zooi en bij John de Mol in de achtertuin flikkeren
soms denk ik dat ze meer kleding daar hebben dan ik in me kast heb..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat komt nooit meer goed met die finance. Dan moet ze wel heel strikt gaan werken tot aan de boodschappen aan toe.
En toch waren de kosten nog 8000 euro vertelde Gerrit met de rondleiding zondag tijdens de marktquote:
gaat toch al mis sinds de start van u1quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat komt nooit meer goed met die finance. Dan moet ze wel heel strikt gaan werken tot aan de boodschappen aan toe.
Kom je al gauw aan denk, hout gipsplaten , sanitair (is ook niet goedkoop) leidingen (die ook nog is doorgetrokken moeten worden naar water en electra puntquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
En toch waren de kosten nog 8000 euro vertelde Gerrit met de rondleiding zondag tijdens de markt
Ja klopt, alles komt telkens goed idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat toch al mis sinds de start van u1
is één grote fakemoneyshow
we doen of we verdienen
doen of we in het rood staan
doen of we weer een crisis hebben
doen of er weer een schip met geld komt binnenvaren
geen wonder dat er steeds anderen op de financiën zitten: boekhoudtoneelspel gaat ook snel vervelen
Ja wat ik net hoorde liep perfect over, geen verstand van maar zo klonk het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Het enige wat Andrea daar kan is mixen en ze heeft goede muziek.
Brandon is dan ook echt een bouwkundig expert. Brandon in trots op zijn bouwval.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet, dat hoort dicht te zijn ivm schimmel en ongedierte.
voor daar is het primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon is dan ook echt een bouwkundig expert. Brandon in trots op zijn bouwval.
En is nu met Adriaan bezig met de plannen voor een fitneshokquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon is dan ook echt een bouwkundig expert. Brandon in trots op zijn bouwval.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor een jeans verkoper doet ie het helemaal niet sleg hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog echt ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat "rood staan" is ook een essentieel onderdeel van het drama gedeelte , het ging veel te goed met die eerste groep, tot aan ¤3000 In de plus en eenvoudige feesten en markten.. toen kwam Jessie en het "roodstaan" tot cult verheven .. hij weet waar het TV maken zitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat toch al mis sinds de start van u1
is één grote fakemoneyshow
we doen of we verdienen
doen of we in het rood staan
doen of we weer een crisis hebben
doen of er weer een schip met geld komt binnenvaren
geen wonder dat er steeds anderen op de financiën zitten: boekhoudtoneelspel gaat ook snel vervelen
Ik las dat Jessie zangles gaat krijgen en dat hij dan in een lees kan zingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een show, er lopen er een paar te rappen, waarbij je denkt geef mij het geluid van een varkensslachterij maar, dan loop er één met een hersenbeschadiging continue een lesje anatomie op te dreunen en dat gaat maar door en de rest zit met z'n snufferd voor een beeldscherm filmpjes te kijken. Godsamme opdoeken die zooi en bij John de Mol in de achtertuin flikkeren
Dat snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:02 schreef IkFok het volgende:
[..]
En is nu met Adriaan bezig met de plannen voor een fitneshok
Er was zát ruimte voor BeauKontje, veel van genotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Oppervlakte van die 'gym' is toch veel te klein. De gym in Uto 1 was groter, maar ook dat was aan de krappe kant en kon je je kont niet keren.
Franny wil graag dat Merel en Jessie af en toe bij haar in het huisje slapen, het tweepersoonsbed is dus bedoelt voor Jes en Merelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie heeft nog even met Merel gesproken over een 2-persoons bed voor haar (en Gerrie neem ik aan)
Máár Frustie heeft ineens wél lekker geslapen..dus ze kijkt het nog even aan… die gaat dus niet continue met Gerrie in bed
[ afbeelding ]
ooh is dat voor de TV?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "rood staan" is ook een essentieel onderdeel van het drama gedeelte , het ging veel te goed met die eerste groep, tot aan ¤3000 In de plus en eenvoudige feesten en markten.. toen kwam Jessie en het "roodstaan" tot cult verheven .. hij weet waar het TV maken zit
Die lijkt me sterk, dat Fruts twee neukers erbij wil in haar huisjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Franny wil graag dat Merel en Jessie af en toe bij haar in het huisje slapen, het tweepersoonsbed is dus bedoelt voor Jes en Merel
Borsato kijk uit, hij komt eraan, je grote concurrentquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat Jessie zangles gaat krijgen en dat hij dan in een lees kan zingen
kantie door naar the voicequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat Jessie zangles gaat krijgen en dat hij dan in een lees kan zingen
Tsja met eigen oren gehoordquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lijkt me sterk, dat Fruts twee neukers erbij wil in haar huisje
Borsato??quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Borsato kijk uit, hij komt eraan, je grote concurrent
Dat zegt dan meer iets over die mensen dan over Merel in deze....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:07 schreef Maria44 het volgende:
Merel vragen aan Maris of er over Merel werd geluld zondagavond. Nee zegt Maris maar wel dat je veel bepaalt. Over het zakgeld bijv. maar dat heb je gewoon kut gedaan en dat vind ik ook.
Merel wil weten waarom mensen niet naar haar toe komen. Je hebt een drempel zegt Maris.
Bang, zegt Merel. Nee zegt Maris je bent niet toegankelijk omdat je meteen vol gas erop in gaat.
Dat vinden mensen moeilijk zegt Maris.
Ja, die mag wel gaan uitkijken, de slissende rapper komt er aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Borsato kijk uit, hij komt eraan, je grote concurrent
ik vind het allebei niks, dus jij mag kiezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Borsato??
Je bedoeld Bruno Mars natuurlijk 😉
Waarom zegt dat meer over die mensen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer iets over die mensen dan over Merel in deze....
geen idee , ik zelf heb het idee bij merel dat het niet uitmaskt, wat je zegt of hoe je het zegt, als het niet in der straatje is , is ze oostindisch doofquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer iets over die mensen dan over Merel in deze....
Omdat ze zelf niet op haar af durven stappen om hun mening/zienswijze te delen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zegt dat meer over die mensen?
Ik vind juist dat Maris haar hier duidelijk probeert te maken hoe Merel bezig is.
Alles is voor de TV, als het lekker gezapig gaat met duizenden te verpatsen gebeurt er niets meer, dat is in 1 ook altijd heel snel de kop ingedrukt met het snel inplanten kan klootzakjes en domme wijven, er waren ook periodes met 3 tot 4 bewoners te kortquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh is dat voor de TV?
ja ik kijk de uitzendingen al niet meer na 1,5 jaar u1
zo'n verkapt beeld op TV
nou ben geen fan van beide niet, al zitten er wel aardige nr tussen bij ze ..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ik vind het allebei niks, dus jij mag kiezen
Het is geen kwestie van durvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat ze zelf niet op haar af durven stappen om hun mening/zienswijze te delen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:09 schreef juul. het volgende:
Merel: heee Maris, wij zijn toch okee met elkaar.
Maris: ja hoor, anders kom ik wel naar je toe
De grootste oorzaak is de schijnheiligheid en de achterbaksheidquote:
Wel nee in sommige gevallen is het volstrekt nutteloos,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |