Kunstgras!!!quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ze nooit meer anders willen als ze in Den Haag zijn geweest
Niet ons probleemquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Zul je zien dat AZ verliest. Of iemand geblesseerd raakt
He Ietje. Alles gucci?quote:
Echt super, wel helemaal kapot.quote:
Echt tof.quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:40 schreef I. het volgende:
[..]
Echt super, wel helemaal kapot.
En daar?
[..]
Echt tof.Wat is Noorwegen mooi joh, echt bizar.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoorHeb je nog mooie kiekjes gemaakt?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
En dit is nog maar het begin.
Dat wordt veel uitzoekwerk.
Zeker, komt helemaal goed.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hopelijk deel je er wel paar hier, ben benieuwd
![]()
Ging je nou nog hiken met tentje en alles of alles in hotels?
Nice nice.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:48 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker, komt helemaal goed.![]()
We zijn met de auto 14 dorpjes/steden in het zuiden van Noorwegen afgegaan, en hebben in zes hotels overnacht. Dus onderweg een paar stops, en soms een lomp eind non-stop rijden.En we zijn zelf nog een beetje random plekjes op gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Was echt heel tof. Die ritjes waren ook gewoon nooit saaiquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
Hoop vis gegeten daar zeker?
Hm zou zelf niet zo snel walvis proberen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:53 schreef I. het volgende:
[..]
Was echt heel tof. Die ritjes waren ook gewoon nooit saai
Best wel ja, en vers dat het is daar, jezus.En naar de vismarkt geweest, echt bijzonder. Heb zelfs nog walvis geproefd. Ze verkopen daar ook de gekste dingen joh.
Hoezo niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm zou zelf niet zo snel walvis proberen denk ikMaar klinkt goed man
jaloers
Ja weet niet, misschien omdat ik soms al beetje het idee heb dat ik al teveel dieren eet. En dan vind ik het niet `nodig' ofzo. Beetje net als die mensen die gaan wokken en dan kangaroe gaan eten ipv kip en dan denken exotisch bezig te zijn ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Hoezo niet?Vanwege het taboe oid? 't is in feite wel gewoon de niet bedreigde soort waar ze op vissen.
En eland of rendier dan?Ook geproefd. Rendier als voorgerecht gehad in een restaurantje, vrij bijzondere bijsmaak.
Ah zo, ja, kan ik wel begrijpen hoor. Ik zou het ook nooit kopen of echt aanmoedigen oid.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, misschien omdat ik soms al beetje het idee heb dat ik al teveel dieren eet. En dan vind ik het niet `nodig' ofzo. Beetje net als die mensen die gaan wokken en dan kangaroe gaan eten ipv kip en dan denken exotisch bezig te zijn ofzo![]()
Maar smaakte het een beetej dan? Hm geen idee. Ik kan me daar niet echt een voorstelling bij maken
Klinkt niet echt als iets wat je ook zou missen als je het nooit gegeten hadquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ah zo, ja, kan ik wel begrijpen hoor. Ik zou het ook nooit kopen of echt aanmoedigen oid.
Walvis is echt vlezig, bijna rundvlees qua structuur en smaak. Heel apart, vonf het wel goed te doen. Rendier heeft echt een sterke bijsmaak. Kan de smaak niet echt omschrijven, maar het is wel een sterk aanwezige smaak. Ik vind het niet echt lekker.Had het eerder als salami geproefd, maar dan proef je echt alleen maar de gekruide salami.
En eland heb ik alleen als Salami geproefd.
Mja, in een wokrestaurant zou ik dat soort shit ook niet snel eten. 't is dat dit echt lokale delicatessen zijn, en ik daar dan ook wel de beleving van mee wil krijgen.
Neuh idd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als iets wat je ook zou missen als je het nooit gegeten hadAl is het natuurlijk altijd leuk om nieuwe dingne te proberen
![]()
En dat laatste ben ik wel een voorstander van je, tot op zekere hoogte danHond gaat er toch echt niet in.
Al serveren sommige Aziaten dat ook aan westerlingen als ander vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:25 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh idd.En klopt. Was wel nieuwsgierig naar de smaak. Maar klopt. Er zijn zeker grenzen.
Bovenop de Preikestolen trouwens, helemaal links ben ik.Sick. En nee dat ben jij niet. Anders had ik over de hele klif naar beneden wel een baard gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sick. En nee dat ben jij niet. Anders had ik over de hele klif naar beneden wel een baard gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef I. het volgende:
[..]Lekker uitzichtje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:25 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh idd.En klopt. Was wel nieuwsgierig naar de smaak. Maar klopt. Er zijn zeker grenzen.
Bovenop de Preikestolen trouwens, helemaal links ben ik.Krijg hier plaatsvervangend hoogtevrees vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dit ja. Ik ben diegene die 50 meter afstand neemtquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijg hier plaatsvervangend hoogtevrees van
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]Oh yea thats way too closeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit ja. Ik ben diegene die 50 meter afstand neemt
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:43 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Heb ook nog met m'n hoofd over de rand gehangen, echt zo tof.
Dan krijg je dit;Brb moet me even ergens aan vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Brb moet me even ergens aan vasthouden
Ik kan daar ook echt niet tegenquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee manquote:
Alles voor het perfecte plaatje.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Brb moet me even ergens aan vasthouden
Maar goed dat Nederland plat isquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar ook echt niet tegen
Moet jij weten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap mensen niet die dat soort foto's maken.
Mehquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Alles voor het perfecte plaatje.
[..]![]()
Zeker niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh
Die zie ik ook wel van een afstandje
Of ergens in Limburgquote:
Dat lijkt mij ook niets. En dat het lekker mee beweegt als het waaitquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou alleen niet in één of ander hoog flatje willen wonen
Ja nou ja, ik zie geen diepte en ben een watje. Bite mequote:
Met zo'n klein balkonnetje op grote hoogte brr.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niets. En dat het lekker mee beweegt als het waait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |