Naturel en origineel is beterquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags heeft het niet zo op met wassen.
De meeste mensen herinneren zich niks van die leeftijd verderquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh hahaha dan valt het nog wel mee met de uitleg ja.
Ik weet nog alles vanaf mijn geboorte hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
De meeste mensen herinneren zich niks van die leeftijd verderMeestal na je vierde dat je pas dingen later kan terug halen.
Vertelquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet nog alles vanaf mijn geboorte hoor!
Ik kwam eerst uit een donker gat met zuurstoftekort, daarna was ik beter en was ik op aarde. Een babystap voor mij, maar een gigantische stap voor de mensheidquote:
Hoe droeg je moer haar kutkapsel?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet nog alles vanaf mijn geboorte hoor!
Zo ken ik er nog 1quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Man man man, jij moet echt nodig ontmaagd worden
mooi verhaalquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kwam eerst uit een donker gat met zuurstoftekort, daarna was ik beter en was ik op aarde. Een babystap voor mij, maar een gigantische stap voor de mensheid
Als baby vooral veel huilen want ik weet dat ik altijd veel honger had
Verder lang verhaal
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Even dikke hoop maken zodadelijk
Is dat wat je moeder vertelde bij je geboorte?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Hoevaak vegen ?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Het een sluit het ander niet uit.....quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen lol, hoe kan ik hem bedoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |