quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toen ik als jong jochie in de AH werkte plaatste iemand een bestelling voor een hele container kattenvoer. De kat van die man was binnenkort jarig en hij wou alle katten van de buurt uitnodigen in de kamer van de kat (de kat had een eigen kamer met speeltjes en palen en een mand). Hij liet toen ook foto's zien van zo kat waar je spontaan medelijden mee kreeg. Volgens mij was die man ook homo (en oud).
![]()
![]()
Opblazen gepassenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toen ik als jong jochie in de AH werkte plaatste iemand een bestelling voor een hele container kattenvoer. De kat van die man was binnenkort jarig en hij wou alle katten van de buurt uitnodigen in de kamer van de kat (de kat had een eigen kamer met speeltjes en palen en een mand). Hij liet toen ook foto's zien van zo kat waar je spontaan medelijden mee kreeg. Volgens mij was die man ook homo (en oud).
![]()
![]()
quote:
Ik dacht eerst deze man is niet goed in zijn hoofd maar de manier waarop hij over de kat sprak gaf aan dat hij veel voor dat beestje over had. Kan me ook iets herinneren dat hij iets van excellent kattenvoer wou in van die gouden cupjes omdat de kat behoorlijk kieskeurig was (tja, welke kater of poesje is dat niet tegenwoordigquote:
Prachtigquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is ook niet goed bij zijn hoofdquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst deze man is niet goed in zijn hoofd maar de manier waarop hij over de kat sprak gaf aan dat hij veel voor dat beestje over had. Kan me ook iets herinneren dat hij iets van excellent kattenvoer wou in van die gouden cupjes omdat de kat behoorlijk kieskeurig was (tja, welke kater of poesje is dat niet tegenwoordig)
![]()
![]()
Beetje weinig...wel een paar poesjes gezien net bij de sportschoolquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Geerdje!![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met de poesjes?
Lekker in zo'n kort strak broekjequote:Op maandag 12 augustus 2019 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje weinig...wel een paar poesjes gezien net bij de sportschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet zelluf...in het zwembad nog een paar lekkere chikiesquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker in zo'n kort strak broekje
Lekker liplezenquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je weet zelluf...in het zwembad nog een paar lekkere chikies
Moest je die niet naar huis begeleidenquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje weinig...wel een paar poesjes gezien net bij de sportschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Moest je die niet naar huis begeleiden
Ergens niet nee. Maar je zal maar zoveel van je huisdier houden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij is ook niet goed bij zijn hoofd
Welke privehuis? Ik vraag het voor Geerd. Bij de haagse hoerenbuurt zijn er echt tig minisupermarktjes waar de eigenaren met zakken toiletpapier naar de dames gaanquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
Nou nog eentje dan om het af te leren:
In de winkel waar ik ooit begon was er een bushalte waar tegenover een privéhuis was. Het kwam vaak voor dat die dames bij ons eten en drinken kwamen halen. Altijd schaars gekleed en gebrekkig Engels sprekend. En als je naar de serviceautomaat (in die tijd had niet elke winkel een counter waar je sigaretten, condooms en telefoonkaarten kon kopen) werd geroepen dan wist je dat het doosje condooms weer eens vastzat voor één van deze dames.
De eigenaar bestelde regelmatig een container toiletpapier. Zo kwam hij op een dag bij een nieuwe medewerker (knul van 15) en zei lachend dat hij voor het toiletpapier kwam. De knul bracht de man naar de toiletpapierafdeling. De man zei nee het is voor het huis hiernaast, kijk in het magazijn. Knul komt terug met een container toiletpapier. Vraagt de knul: woont nu met veel kinderen in het huis? De man: Ja zo kan je dat zien, ik ben hun vader en als er jongens zijn die lastig doen dan jaag ik ze weg. Hou oud ben je? 15 antwoordde die jongen. Oh nou dan mag je bij mij niet komen eten, pas vanaf 18 jaar. Die jongen later tegen ons: wat een rare vent, je mag pas bij hem eten als je 18 jaar bent.
![]()
![]()
![]()
Maar echt he, die man kwam altijd met een big smile de winkel binnen. En als je hem zo zag dan wist je hoe laat het was en dat hij toiletpapier nodig had.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke privehuis? Ik vraag het voor Geerd. Bij de haagse hoerenbuurt zijn er echt tig minisupermarktjes waar de eigenaren met zakken toiletpapier naar de dames gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |