Bij meld misdaad anoniem kun je toch geen huishoudelijk geweld aangeven? Brief in de bus kan wel, maar erg veel moeite.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:45 schreef maily het volgende:
Kan je geen melding doen bij "meld misdaad anoniem"? Of doe een brief in de bus bij de Kinderbescherming. Let op je handschrift, en zet niet je eigen naam eronder
Thanks. Morgen eens bellen met Veilig Thuisquote:
Is geen onterechte melding. Ik zag het gebeuren in de voortuin. Kind was aan het spelen en gooide wat potgrond op de stoep. I.p.v. dat moeder gaat praten, gaf ze een corrigerende tik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:03 schreef halfway het volgende:
Je weet niet half wat je aanricht als het een onterechte melding is, de huisarts leraren en familie horen ze uit.
Je weet niet half wat je oplost/voorkomt als het wel een terechte melding is...quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:03 schreef halfway het volgende:
Je weet niet half wat je aanricht als het een onterechte melding is, de huisarts leraren en familie horen ze uit.
Dit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet half wat je oplost/voorkomt als het wel een terechte melding is...
Dit dus. Het is gewoon illegaal, dus niet doen. Alle fysieke straffen mogen niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je kan er wel gewoon om veroordeeld worden dus: https://www.dvhn.nl/drent(...)%80%99-23146098.html
Was je al in gesprek gegaan met de buren? Zeg maar stap 1?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Thanks. Morgen eens bellen met Veilig Thuis
Hangt ervan af wat voor straf lijkt me.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus. Het is gewoon illegaal, dus niet doen. Alle fysieke straffen mogen niet.
Is dat verplicht? Ik ken mevrouw namelijk niet persoonlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Was je al in gesprek gegaan met de buren? Zeg maar stap 1?
Als dit de norm is, gaat het wel heel slecht.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:10 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
weer een volstrekt normaal gezin naar de klote straks
Neem aan dat jij als een zachtgekookt ei bent opgevoed? Alles mag van mammie en pappie? Nooit op je flikker gehad als je een kutkind was?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als dit de norm is, gaat het wel heel slecht.
Vandaar dat de huidige 14-23 jaar zo’n generatie is waar niks meer in zit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bizar hoe kindermishandeling hier wordt gebagatelliseerd. De corrigerende tik is sinds 2009 illegaal.
Nee, was een vraag. Ik geloof dat ik dat eerst zou proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Ik ken mevrouw namelijk niet persoonlijk.
Als ik iets deed wat niet mocht, gingen we met m'n ma en pa in de woonkamer zitten en erover praten. Als ik boos was, gingen we praten over waarom ik boos ben en hoe we dit kunnen voorkomen in de toekomst. En ja, zolang ik me gedroeg, had ik veel vrijheden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:13 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Neem aan dat jij als een zachtgekookt ei bent opgevoed? Alles mag van mammie en pappie? Nooit op je flikker gehad als je een kutkind was?
Ik ga er vanuit dat VeiligThuis mensen dat waarschijnlijk ook gaan vragen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, was een vraag. Ik geloof dat ik dat eerst zou proberen.
Ik hoef sowieso niks.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat VeiligThuis mensen dat waarschijnlijk ook gaan vragen.
Of in elk geval goed kunnen uitvragen wat er precies aan de hand is en of het structureel of incidenteel is. Dat hoeven wij hier gelukkig niet te doen
En? Inmiddels melding gedaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij meld misdaad anoniem kun je toch geen huishoudelijk geweld aangeven? Brief in de bus kan wel, maar erg veel moeite.
Neem aan dat het gewoon niet kan... Ik zal wel een melding doen mét gegevens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |