Leuk verhaal. En met de benen zit het wel goed dus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:54 schreef Steven184 het volgende:
James Piccoli gaat de man worden van deze Tour of Utah
https://www.velonews.com/(...)erican-racing_498467
Heb jij er nog vertrouwen in? Ik mag hopen dat die waardeloze gozer de komende dagen nog een paar shows gaat weggeven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Harper geeft de rest een voorsprong om het nog enigszins spannend te houden. Heel sympathiek.
Kan dit ook helemaal niet. Die gaat vlammen op Powder Mountain.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dayer toch ook niet geweldig.
Ik krabbel niet terug. Die 150% blijft staan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij er nog vertrouwen in? Ik mag hopen dat die waardeloze gozer de komende dagen nog een paar shows gaat weggeven.
We worden hier bestolen van een geweldige show. Beflikkering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HarperGod schijnt ziek te zijn.
Dat is niet zo leuk, jongens en meisjes.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HarperGod schijnt ziek te zijn.
Dat is niet zo leuk, jongens en meisjes.
Zou je er gratis willen wonen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kost ook niks daar vrijstaand huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |