Welke van de 100 discord servers? Ik kwam alleen nog maar op de DTS, maar dat zal nu wel niet meer bestaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had het gisteren op Discord als profielfoto.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, in dat geval post ik ook maar snel een foto van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is een afgekloven kippenpoot
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, verdorrie, ik stalk je PF niet he
Van FOK! oaquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke van de 100 discord servers? Ik kwam alleen nog maar op de DTS, maar dat zal nu wel niet meer bestaan.
Maybequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zal het vast ooit nog wel zien
I know!quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Saffraan is gewoon een fok dingetje net als 450 honten en kadden..Hallo hallo met de brandweer
Iedereen is af en toe een beetje aandachtsgeilquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sws niet verplicht, ik ben alleen soms beetje aandachtsgeil dus pleur het er gewoon op
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het wordt erg achter de schermen gehouden, heb nog niks ontvangen qua inside info
Ja truequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Iedereen is af en toe een beetje aandachtsgeil
Als ik wat hoor laat ik het weten, maar Dev en Murp zijn er nu aan bezigquote:
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja true
[..]
Als ik wat hoor laat ik het weten, maar Dev en Murp zijn er nu aan bezig
Hoop het, maar verwacht niet te veel. Zit weinig tijd in hoor, ja in het coderen wel natuurlijker maar denk dat het spelelement er nagenoeg uit gaatquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelen
Gaan dan alleen @eNGine10, @ToT en ik hier weer alleen baggeren?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelen
We wachten af.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het, maar verwacht niet te veel. Zit weinig tijd in hoor, ja in het coderen wel natuurlijker maar denk dat het spelelement er nagenoeg uit gaat
Dts hoeft niet open met dit topicquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gaan dan alleen @:eNGine10, @:ToT en ik hier weer alleen baggeren?
👊quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dts hoeft niet open met dit topic
Jawel joh.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dts hoeft niet open met dit topic
Als je je lul weer eens op meet, leg de lat dan wel aan de goede kantquote:
Inchesquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je je lul weer eens op meet, leg de lat dan wel aan de goede kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Fancy2
@Kopjechino
Hebben jullie een idee?Wij mannen zijn niet zo kundig met dit soort dingen.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:49 schreef ToT het volgende:
We hebben een nieuwe vaatwasser, maar zijn niet echt onder de indruk van de resultaten.
Etensresten blijven gewoon zitten en de vaat eindigt meestal aan scherven.
Zou hij stuk zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
We hebben een nieuwe vaatwasser, maar zijn niet echt onder de indruk van de resultaten.
Zou hij stuk zijn?HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Fancy2
@:Kopjechino
Zou hij stuk zijn?Je doet iets fout denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Fancy2
@:Kopjechino
![]()
Ja de afwasborstel ligt daar op dat bord achter onze afwasmachine, maar hij doet er helemaal niks mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |