SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen shortlists en jaarlijkse statistieken te staan. Gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Met die mention krijg je mij niet te pakken, maar een of andere lutser die al bijna 18 jaar niet gezien isquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe gaat het met de titelrace in Duitsland @:Drizzt ?
Ja dat weet ik, maar je echte username is kut.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met die mention krijg je mij niet te pakken, maar een of andere lutser die al bijna 18 jaar niet gezien isMentions heb ik sowieso uit staan, maar ik ga ff voor je kiekn
Snel weg bij dat Bayern.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lijkt me een gelopen race
[ afbeelding ]
Ik baal dat Drizzt al geclaimed was, vandaar dat ik Drizzt_DoUrden hebquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je echte username is kut.
Voor 5000 euro regel ik het.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik baal dat Drizzt al geclaimed was, vandaar dat ik Drizzt_DoUrden hebAls er nou eens een mogelijkheid was om hem te laten verwijderen en dan voor een klein bedragje Danny aan kon zetten om mij die naam te geven...
Moffenheim op plek 4... prima.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lijkt me een gelopen race
[ afbeelding ]
quote:
Dan ga ik die twee wel laten zienquote:
Hup Stuttgart en Betisquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bayern, Hoffenheim en Chelsea uitgeschakeld, Tegen wie Stuttgart moet is nog niet bekend. AC Milan verloor in de eerste pot met 2-0 van PSG en kan nog revanche nemen. United speelt tegen Betis.
Hopelijk dan Spaghettigod het nu wel afmakenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bayern, Hoffenheim en Chelsea uitgeschakeld, Tegen wie Stuttgart moet is nog niet bekend. AC Milan verloor in de eerste pot met 2-0 van PSG en kan nog revanche nemen. United speelt tegen Betis.
424 formatie in de CL finale genotquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk dan Spaghettigod het nu wel afmaken
Zitten een paar goden bij hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2025!
[ afbeelding ]
Voornamelijk goden, en een handjevol falersquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zitten een paar goden bij hoor.
Prima rendement.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2025!
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima rendement.
Geen belangstelling van andere clubs voor Simba?
Wil je de uitslag van bovenstaande wedstrijd posten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even doorknallen naar 1 juli, dan post ik jullie screenies.
Komend seizoen (of nouja, vanaf nu) alleen berichten van hattricks, transfers, records, EL en CL, want er gaat toch niks gebeuren dat bijzonderderderder is dan wat ik tot nu toe getoond heb
Helaas, het werd Feyquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
VVV vs Feyenoord in de playoffs![]()
![]()
Pak ze Suiker!!
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even doorknallen naar 1 juli, dan post ik jullie screenies.
Komend seizoen (of nouja, vanaf nu) alleen berichten van hattricks, transfers, records, EL en CL, want er gaat toch niks gebeuren dat bijzonderderderder is dan wat ik tot nu toe getoond heb
quote:
Derksen moet echt een transfer maken verdorie. Begint echt een aardige speler te worden qua stats.quote:
Tyfusquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
-24
Kan je me vertellen welke lul die blessure heeft veroorzaakt?
Je bent gehaald als veel te dure bankzitter.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
Mij laten toejuichen door de altijd vervelende Hafcfan en Bianconeri, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De nieuwe De Ligt dus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent gehaald als veel te dure bankzitter.
We zouden nu juist in onze prime moeten zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen, vriend.
Slungelig ogende aanvallerquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al afbouwen in de zandbak JAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt er nog een achterquote:
Geen idee, maar je bent inmiddels een legende bij Bayernquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is mijn omschrijving eigenlijk?
En dat na twee seizoenen in de basis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, maar je bent inmiddels een legende bij Bayern
Frusterend tweede keeper voor meerdere seizoenen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe een keeper het gaat doen.
Dat wilde ik volgende keer maken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe een keeper het gaat doen.
Drizzt_ heeft me dat afgeraden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wilde ik volgende keer maken.
En hij is pas 27quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen, vriend.
uiteraard voor de sportieve uitdaging en om een ziekenhuis te bouwenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al afbouwen in de zandbak JAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik volgens mij eens gedaan, was geen succes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wilde ik volgende keer maken.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Drizzt_ heeft me dat afgeraden.
Is teringsaai omdat je nooit in het nieuws komt. Zit je daar twee keer per seizoen naar een shortlist te kijken, en eens in de zoveel jaar een transferquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij eens gedaan, was geen succes.
Weinig verschil met nuquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Is teringsaai omdat je nooit in het nieuws komt. ZIt je daar twee keer per seizoen naar een shortlist te kijken, en eens in de zoveel jaar een transfer
Da's Dreek Suiker ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij eens gedaan, was geen succes.
Aardige god geworden zeg.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2025!
[ afbeelding ]
Thanks. Die van jou mag er ook zijn hoor.quote:
Idd. Deed ook al niet mee met het EKquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:24 schreef Zenit- het volgende:
[..]
We hebben een zaadland gekozen Hov
Volgende keer Ethiopië naar eeuwige glorie brengen dan maarquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Deed ook al niet mee met het EK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Scrummie2.0
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal je zien dat hij een mega succes wordt met België
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Lekker thuiszitten met een vodkaatje dan maarquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vodka kwam weer eens lam opdraven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking LANDVERRADER is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WALGELIJK.
Het ergste is eigenlijk wel dat ie een verlenging doet vlak voor hij transfervrj is voor volgens mij 250 euro per week meer.quote:
*Ben. Maar eigenlijk mag ik niks zeggen want mijn Italiaanse Spanjaard heeft de Duitse nationaliteit aangenomen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk wel dat ie een verlenging doet vlak voor hij transfervrj is voor volgens mij 250 euro per week meer.
Dan je echt een mega debiel, dus wat dat betreft past die nationaliteit hem wel.
Dat gaat ook wel wat ver ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
*Ben. Maar eigenlijk mag ik niks zeggen want mijn Italiaanse Spanjaard heeft de Duitse nationaliteit aangenomen.
Volgens mij heeft hij uiteindelijk interlands voor Spanje gespeeld hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
*Ben. Maar eigenlijk mag ik niks zeggen want mijn Italiaanse Spanjaard heeft de Duitse nationaliteit aangenomen.
Ohja, waarom neem je dan de Duitse nationaliteit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij uiteindelijk interlands voor Spanje gespeeld hoor.
Gewoon voor erbij. Big pimpin'quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, waarom neem je dan de Duitse nationaliteit.
Net je screens bekeken, eerst in de jeugd Spanje en later voor Italië gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, waarom neem je dan de Duitse nationaliteit.
Dat klopt wel mooi met het verhaal van de 'echte' Maximus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net je screens bekeken, eerst in de jeugd Spanje en later voor Italië gespeeld.
Twijfelaartje die Maximus.
Maar we waren wèl entertained.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt wel mooi met het verhaal van de 'echte' Maximus.
Daarom werd hij ook teruggehaald door FC Hollywood.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar we waren wèl entertained.
Teruggetrokken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willen blijkbaar niet (meer) voor hun nationale ploeg spelen in oefenpotjes.quote:
Wat zijn dat voor malle kapsonesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Willen blijkbaar niet (meer) voor hun nationale ploeg spelen in oefenpotjes.
Nee de clubs kunnen spelers dan terugtrekken voor dat soort onzinnige oefenpotjes in een drukke periode.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Willen blijkbaar niet (meer) voor hun nationale ploeg spelen in oefenpotjes.
Dan had het op die manier in het nieuwsbericht gestaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de clubs kunnen spelers dan terugtrekken voor dat soort onzinnige oefenpotjes in een drukke periode.
Begint er wel op te lijken ja, al geeft dit seizoen een vertekend beeld omdat ik geen screens meer post wanneer een van onze boys goed speelt, assistjes geeft of twee keer scoort (twee assists + kol wordt wel gepost, net als een hattrick).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:20 schreef aTypisch het volgende:
Satoshi is een beetje weggezakt hé?
Als in: Cervezas is nu de ster, waar eerder Satoshi wat hoger op de lijstjes stond voor de ereprijzen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je een screen van de statistieken van Simba?
Ik geef ook live commentaar, en volgens een van onze boys klink ik net als Pieter Zwartquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:59 schreef aTypisch het volgende:
Kan niet kijken maar vind het leuk dat je streamt zo nu en dan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geef ook live commentaar, en volgens een van onze boys klink ik net als Pieter Zwart
Super Mario?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddBeest van een regen wel:
[ afbeelding ]
Wat een god.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddBeest van een regen wel:
[ afbeelding ]
Vanavond gaan WE Ajax kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk moet ik dit voor vanavond bewaren, dan kan ik de wedstrijden streamen.
Kun je de interessantere selecties wel vast posten? Eigenlijk wil ik vooral de status van Inzaghi weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk moet ik dit voor vanavond bewaren, dan kan ik de wedstrijden streamen.
Ik kan tussen +/- 18:30 en 20:30 wel wat potjes streamen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond gaan WE Ajax kijken.
Oja, geen screenie genomen omdat jij blessa bent, zal ff kiekn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:54 schreef aTypisch het volgende:
Mexico WK joh trouwens
Heb je een screentje van de selectie van Murica? Kan daar ook de waarde of bijvoorbeeld de clubs bij? Is een leuke indicatie wat voor regens er bij zitten van niveau.
Dit gaat 'm worden. Alles klopt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat Nederland nu maar eens wat presteren op een eindtoernooi.
Mjaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel één of andere rare kwiebus als bondscoach.
Kun je gewoon kampioen mee wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel één of andere rare kwiebus als bondscoach.
Huh?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is toch die 'laptoptrainer'?
Oh nee, dacht hij die term mee kreeg. Maar ik ken 'm dus wel, assistent van Rutten bij Feyenoord geweest.quote:
Bert van Oostveen zit nog in dat spel denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Sjaak Troost daar directeur geworden ofzo?
Vergeet Trinidad en Tobago niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga even de landen af om te zien wie er inmiddels legendes en sterspelers zijn
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert van Oostveen zit nog in dat spel denk ik.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Australië:
- sterspelers: -
- legendes: -
Belgie:
- sterspelers: Eddie Boonen
Colombia:
- sterspelers: Pedro Fondue de Queso
- legendes: Pedro Fondue de Queso
Frankrijk:
- sterspelers -
Griekenland:
- sterspelers: Konstantidis de Souza Faria
- legendes: Konstantidis de Souza Faria
Italië:
- sterspelers: Alessandro Di Spaghettivreter
Nederland:
- sterspelers: Max de Marchant et d'Ansembourg, Barbaros de Souza
- legendes: Barbaros de Souza, Wout van der Evenepoel
Rusland:
- sterspelers: Yuriy Bayrovskiy
- legendes: Yuriy Bayrovskiy
Spanje:
- sterspelers: Dos Cervezas
Trinidad & Tobago:
- sterspelers: Nick Minaj
USA:
- sterspelers: Satoshi Nakotomo
Zweden:
- sterspelers: Ragnar Asgardsson, Karel Näckebrot Junior
- legendes: Ragnar Asgardsson
We hebben nog een paar jaar te gaan hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
Trinidad & Tobago:
Ik ben woedend
Het is Trinidad & Tobagoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben nog een paar jaar te gaan he
Dan faal jij best wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Trinidad & Tobago
Als je daar je veters goed strikt ben je al een legende.
Sowieso de groepspotjes van Nederland en Zweden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je streamen?
Konstantidisgod gaat Griekenland wereldkampioen maken. Ik voel het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Australië:
- sterspelers: -
Belgie:
- sterspelers: Eddie Boonen
Colombia:
- sterspelers: Pedro Fondue de Queso
- legendes: Pedro Fondue de Queso
Frankrijk:
- sterspelers -
Griekenland:
- sterspelers: Konstantidis de Souza Faria
- legendes: Konstantidis de Souza Faria
Italië:
- sterspelers: Alessandro Di Spaghettivreter
Nederland:
- sterspelers: Max de Marchant et d'Ansembourg, Barbaros de Souza
- legendes: Barbaros de Souza, Wout van der Evenepoel
Rusland:
- sterspelers: Yuriy Bayrovskiy
- legendes: Yuriy Bayrovskiy
Spanje:
- sterspelers: Dos Cervezas
Trinidad & Tobago:
- sterspelers: Nick Minaj
USA:
- sterspelers: Satoshi Nakotomo
Zweden:
- sterspelers: Ragnar Asgardsson, Karel Näckebrot Junior
- legendes: Ragnar Asgardsson
quote:
Hoppaaa!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-2 in de 89e door penal van Barbaros!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |