Ziek nou maar eens een keertje helemaal uit voordat je weer allerlei dingen gaat doen/werken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben verslagen... Ben thuisgebracht vanmiddag. Na middagpauze werd ik zo vreselijk duizelig. Dus nu op bed. Ben al aan t rommelen sinds 3 aug maar nu is t op zn ergst sinds toen. Krijg straks ouders met soep langs
Ik zou bijna zeggen "eindelijk". Je loopt al zo lang op te toppen van je tenen. Nu heel erg aan jezelf denken hoor. Jij bent het belangrijkst.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is echt erg voor em![]()
Jij maar eten dan haha
Ik ben verslagen... Ben thuisgebracht vanmiddag. Na middagpauze werd ik zo vreselijk duizelig. Dus nu op bed. Ben al aan t rommelen sinds 3 aug maar nu is t op zn ergst sinds toen. Krijg straks ouders met soep langs
Ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "eindelijk". Je loopt al zo lang op te toppen van je tenen. Nu heel erg aan jezelf denken hoor. Jij bent het belangrijkst.
Ik had een beetje een dure en vrij acuut falen van de motor een paar maanden terug, die is gerepareerd met gebruikte onderdelen omdat nieuwe economisch onrendabel waren...quote:
Kun je mooi doen idd met dit weerquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:
Dat is niet niks, FFT.de grens bereikt en eroverheen? Sterkte.
Net even een wolkbreuk mét hagel.
Wat een klereherrie met 5 dakramen plus koepel 2 x 1 m. En pikkiedonker.
Voor een week rijden naar Austria. Klinkt niet relaxed, waarvoor vakantie is bedoeld.
Huisgehouden, strijk, leren bankzittingen verzorgd met protector, stoelen en banken gewisseld van plek.
Nu nieuw spul bestellen.
Al gebeld. Hoogstwaarschijnlijk bloeddruk te laag ja. Heb altijd lage bloeddruk. Alhoewel afgelopen donderdag was ie prachtig. 110/70. Voor mij perfect zei ze.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:41 schreef golfer het volgende:
Ga je ook nog even jouw HA je laten nakijken, FFT?
Hoe zit het bijvoorbeeld met (te) lage bloeddruk?
Ja, dat is een mooie bloeddruk, maar ook een momentopname. Het zou wel fijn zijn te weten waardoor je zo aan het aanrommelen bent. Je kan ook 'gewoon' te veel hooi op je vork nemen hè. Dat kan lichamelijk voor uiteenlopende problemen zorgen en als je dat maar blijft negeren een langdurig probleem worden. Beterschap lieverdquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Al gebeld. Hoogstwaarschijnlijk bloeddruk te laag ja. Heb altijd lage bloeddruk. Alhoewel afgelopen donderdag was ie prachtig. 110/70. Voor mij perfect zei ze.
Ik had het gelezen en kon alleen maar 'ooooh wat stom!!' denkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:13 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)kanaal-24725892.html
Alweer een hardloper opgepakt met drugslosers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: ik heb geen scanner, en het onweert hier, dus dit is een slecht belichte foto. En ik heb de kat in kwestie nog nooit gezien, alleen een paar foto's![]()
Wat Isa zegt! Goed uitrusten de rest van de week, je moet goed voor jou zorgen anders heeft je werk ook niks aan je en wat bijslapen! Beterschapquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Al gebeld. Hoogstwaarschijnlijk bloeddruk te laag ja. Heb altijd lage bloeddruk. Alhoewel afgelopen donderdag was ie prachtig. 110/70. Voor mij perfect zei ze.
Nou inderdaad, dit klinkt bijna als een burnoutquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
Even goed de tijd nemen voor jezelf FFT
quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef Tele6 het volgende:
Hier is-ie dan!Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: ik heb geen scanner, en het onweert hier, dus dit is een slecht belichte foto. En ik heb de kat in kwestie nog nooit gezien, alleen een paar foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik vind het eigenlijk wel leuk om steeds iets afwisselend en gevarieerds te maken. Eigenlijk wil ik gewoon alles mee maar dat is veel te veel om op te krijgen. Volgende keer misschien weer wraps of snoeptomaatjes of zo. Of wat mini snickers of een havermoutreep of zo. Alleen een beetje op de houdbaarheidsdatum lettenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Fles, ik moet zo grijnzen als ik je bentofoto's zie![]()
Ik vind het echt leuk
![]()
Ik neem daar de tijd niet voor, dat soort pakketjes maken voor op het werk.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef Tele6 het volgende:
Hier is-ie dan!Ohhh @Tele6, wat prachtig!!!!! Ik heb nu bezoek maar moest het snel even kijken. Prachtig prachtig! Straks ga ik 'm groter kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: ik heb geen scanner, en het onweert hier, dus dit is een slecht belichte foto. En ik heb de kat in kwestie nog nooit gezien, alleen een paar foto'sWe have far more in common than that which devides us..
Fijn dat je het mooi vindt!quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh @:Tele6, wat prachtig!!!!! Ik heb nu bezoek maar moest het snel even kijken. Prachtig prachtig! Straks ga ik 'm groter kijken
Oh ja eh. Dank jequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Fles, toffe reisjes maak jjij !!
Volgens mij ooit eens voor dumplings gebruikt, kan me geen stank herinneren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:28 schreef Tele6 het volgende:
Is er hier iemand die wel eens kipgehakt eet? Mijn huisgenootje is op de gezonde toer en leeft dus van kwark, eieren, kip en roerbakgroenten, en ik vind dat kipgehakt zo smerig ruiken
Er komt nog wel wat meer aan volgens Buienradarquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Er staat nimiddels 5 cm water in de achtertuin.
Ik moet zo nog weg. De straat staat ook blank.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt nog wel wat meer aan volgens Buienradar
Ja ik weet t idd, maar ik heb genoeg handvaten nu om er verder mee te kunnen komen. Begrijp nu wat ik heb en dat ik met de acceptatie daarvan en genoeg tijd er weer bovenop kom. Heb er wel vertrouwen in. Txquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Bluezz, voel je nog behoefte om er over te praten met een prof iemand? Hoeven geen sessies te zijn maar even alle dingen te overzien. Hij /zij die door de huisarts wordt verwezen staat er fijn neutraal tegenover en kunnen misschien wat handvaten geven?
Ik weet dat je dit ook wel weet maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |