abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2019 @ 16:11:45 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188408219
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik ben verslagen... Ben thuisgebracht vanmiddag. Na middagpauze werd ik zo vreselijk duizelig. Dus nu op bed. Ben al aan t rommelen sinds 3 aug maar nu is t op zn ergst sinds toen. Krijg straks ouders met soep langs O+
Ziek nou maar eens een keertje helemaal uit voordat je weer allerlei dingen gaat doen/werken.
#strenge pleegbroeder golfer
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188408342
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat is echt erg voor em :o
Jij maar eten dan haha

Ik ben verslagen... Ben thuisgebracht vanmiddag. Na middagpauze werd ik zo vreselijk duizelig. Dus nu op bed. Ben al aan t rommelen sinds 3 aug maar nu is t op zn ergst sinds toen. Krijg straks ouders met soep langs O+
Ik zou bijna zeggen "eindelijk". Je loopt al zo lang op te toppen van je tenen. Nu heel erg aan jezelf denken hoor. Jij bent het belangrijkst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188408403
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen "eindelijk". Je loopt al zo lang op te toppen van je tenen. Nu heel erg aan jezelf denken hoor. Jij bent het belangrijkst.
Dit :Y

Even goed de tijd nemen voor jezelf FFT
  maandag 12 augustus 2019 @ 16:30:34 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188408510
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 15:46 schreef Candaasje het volgende:

Zo'n onbetrouwbare auto Fiets?
Ik had een beetje een dure en vrij acuut falen van de motor een paar maanden terug, die is gerepareerd met gebruikte onderdelen omdat nieuwe economisch onrendabel waren...

Maar ergens knaagt er dus nu in het achterhoofd iets van "die kunnen net zo stuk als de vorige" en twee ritjes van 1200 km vrijwel non-stop is toch wat anders dan 1200km in 1 week rijden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188408610
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:
Dat is niet niks, FFT. -O- de grens bereikt en eroverheen? Sterkte.

Net even een wolkbreuk mét hagel.
Wat een klereherrie met 5 dakramen plus koepel 2 x 1 m. En pikkiedonker.

Voor een week rijden naar Austria. Klinkt niet relaxed, waarvoor vakantie is bedoeld.

Huisgehouden, strijk, leren bankzittingen verzorgd met protector, stoelen en banken gewisseld van plek.
Nu nieuw spul bestellen.
Kun je mooi doen idd met dit weer ^O^ medelijden met mensen op de campings. Alhoewel in Limburg er nog niks is gevallen volgens m vriendin die daar met haar caravan zit.

Bedankt allen! Ik voel me nu al schuldig, dat is mijn probleem. Maar het is ook echt weer n vreselijk verkeerde week om dit te hebben, alleen ging t niet meer. Toen ik op werk naar de wc ging viel ik naar rechts tegen de muur. Niet helemaal want klein hokkie gelukkig maar dat was wel apart.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 12 augustus 2019 @ 16:41:39 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188408695
Ga je ook nog even jouw HA je laten nakijken, FFT?
Hoe zit het bijvoorbeeld met (te) lage bloeddruk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188408814
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:41 schreef golfer het volgende:
Ga je ook nog even jouw HA je laten nakijken, FFT?
Hoe zit het bijvoorbeeld met (te) lage bloeddruk?
Al gebeld. Hoogstwaarschijnlijk bloeddruk te laag ja. Heb altijd lage bloeddruk. Alhoewel afgelopen donderdag was ie prachtig. 110/70. Voor mij perfect zei ze.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188408978
@Kaatje1 ik hoefde maar een paar snorharen nog, maar toen ik het typte moest ik wel de deur uit :') dus het portret zal vanavond wel af zijn. Je hebt je laptop vanmiddag voor niks aangezet vrees ik :*
pi_188409013
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:

Al gebeld. Hoogstwaarschijnlijk bloeddruk te laag ja. Heb altijd lage bloeddruk. Alhoewel afgelopen donderdag was ie prachtig. 110/70. Voor mij perfect zei ze.
Ja, dat is een mooie bloeddruk, maar ook een momentopname. Het zou wel fijn zijn te weten waardoor je zo aan het aanrommelen bent. Je kan ook 'gewoon' te veel hooi op je vork nemen hè. Dat kan lichamelijk voor uiteenlopende problemen zorgen en als je dat maar blijft negeren een langdurig probleem worden. Beterschap lieverd :* (en je niet schuldig voelen wbt je werk, geen baan is zo belangrijk dat het ten koste van je eigen gezondheid mag gaan) (tenzij je de wereld moet redden in Tsjernobyl of zo)

quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:13 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)kanaal-24725892.html

Alweer een hardloper opgepakt met drugs _O- losers.
Ik had het gelezen en kon alleen maar 'ooooh wat stom!!' denken -O- Zo opvallend en nonchalant drugs verkopen in een land waar je levenslang kan krijgen... denk je dan dat heel Europa net als Nederland is of denk je dan gewoon helemaal niet meer?

En ik wil hier ook een goede ijssalon in de buurt :{ Die van ons is geloof ik 1e in het noorden geworden en de eigenaar krijgt absoluut mijn sympathie vote, leuk stel. IJs op eerste gezicht ook wel in orde, maar het valt me elke keer weer op dat het weinig uitmaakt welke smaak je neemt, want alles smaakt een beetje naar elkaar. Het is zeg maar weinig bijzonder. En er staan altijd rijen en elke (betere) ijssalon die de afgelopen jaren was geopend is alweer weg (failliet?).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188409348
Hier is-ie dan! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: ik heb geen scanner, en het onweert hier, dus dit is een slecht belichte foto. En ik heb de kat in kwestie nog nooit gezien, alleen een paar foto's :@
pi_188409364
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:

Wat Isa zegt! Goed uitrusten de rest van de week, je moet goed voor jou zorgen anders heeft je werk ook niks aan je en wat bijslapen! Beterschap :*
/ik win qua lage bloeddruk ;)
pi_188409379
Beterschap @FutureFairytale :* :*
pi_188409512
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit :Y

Even goed de tijd nemen voor jezelf FFT
Nou inderdaad, dit klinkt bijna als een burnout :{ ff kalm aan doen maar dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188409560
Beterschap FFT :* En tegen muren vallen is doorgaans wel een duidelijk waarschuwingssignaal, van een lichaam/geest die nu echt heel hard op de rem trappen. Met reden. Enige tip die ik je kan geven: luister er écht naar.

Prrrrr @Tele6
pi_188409576
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: ik heb geen scanner, en het onweert hier, dus dit is een slecht belichte foto. En ik heb de kat in kwestie nog nooit gezien, alleen een paar foto's :@
Cute!
pi_188409586
@FutureFairytale heb je vaker last van duizeligheid? Er zijn her en der in den lande 'duizeligheidpoli's', waar ze een serie multidisciplinaire testen door (oog, oor, neurologisch, weetikveel) waar ze , naar het schijnt, heel vaak dan net wél vinden wat er schort.

SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188409595
Fles, ik moet zo grijnzen als ik je bentofoto's zie O+ O+ Ik vind het echt leuk :D
Ik neem daar de tijd niet voor, dat soort pakketjes maken voor op het werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188409706
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Fles, ik moet zo grijnzen als ik je bentofoto's zie O+ O+ Ik vind het echt leuk :D
Ik neem daar de tijd niet voor, dat soort pakketjes maken voor op het werk.
Ik vind het eigenlijk wel leuk om steeds iets afwisselend en gevarieerds te maken. Eigenlijk wil ik gewoon alles mee maar dat is veel te veel om op te krijgen. Volgende keer misschien weer wraps of snoeptomaatjes of zo. Of wat mini snickers of een havermoutreep of zo. Alleen een beetje op de houdbaarheidsdatum letten :') Alles heeft maar een paar dagen, en ik maak zo'n doos alleen als ik niet thuis werk. Deze week dus 3 keer, normale weken maar 2 :X
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 18:19:34 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188410208
Dat de keuken op de vloer en het gasfornuis na netjes is en men het in tien minuten kan veranderen :(

Ben maar even weggegaan, kreeg de neiging om tegen de verkeerde personen te gaan schreeuwen :@

Nou, zo maar weer schoonmaken en beginnen met eten maken. Aardappels en kip uit de oven. Hoef alleen de kip even te kruiden en alles in de oven te schuiven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188410236
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER
Ohhh @Tele6, wat prachtig!!!!! Ik heb nu bezoek maar moest het snel even kijken. Prachtig prachtig! Straks ga ik 'm groter kijken
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:27:45 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188410355
FFT, wat iedereen zegt... rustig aan. Klinkt mij ook als een burn out. Je bent al zolang druk. Het iks allemaal niet zomaar wat hoor! Take care!

Tele, wat een prachtige tekening O+

Hoi Fles, toffe reisjes maak jjij !!

Bluezz, voel je nog behoefte om er over te praten met een prof iemand? Hoeven geen sessies te zijn maar even alle dingen te overzien. Hij /zij die door de huisarts wordt verwezen staat er fijn neutraal tegenover en kunnen misschien wat handvaten geven?
Ik weet dat je dit ook wel weet maar toch :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188410361
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh @:Tele6, wat prachtig!!!!! Ik heb nu bezoek maar moest het snel even kijken. Prachtig prachtig! Straks ga ik 'm groter kijken
Fijn dat je het mooi vindt! O+
pi_188410382
Is er hier iemand die wel eens kipgehakt eet? Mijn huisgenootje is op de gezonde toer en leeft dus van kwark, eieren, kip en roerbakgroenten, en ik vind dat kipgehakt zo smerig ruiken :r
pi_188410443
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Fles, toffe reisjes maak jjij !!
Oh ja eh. Dank je :s) Over 2 weken ga ik weer een paar dagen en in oktober nog een weekje. Verder moet ik eigenlijk eens gewoon een fatsoenlijke vakantie nemen en tot rust komen -O- Want die reisjes zijn allemaal super leuk en gaaf en zo :Y Maar tot rust komen is er niet bij :@
pi_188410531
Enschede is aan het verzuipen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188410608
Er staat nimiddels 5 cm water in de achtertuin. :')
pi_188410636
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:28 schreef Tele6 het volgende:
Is er hier iemand die wel eens kipgehakt eet? Mijn huisgenootje is op de gezonde toer en leeft dus van kwark, eieren, kip en roerbakgroenten, en ik vind dat kipgehakt zo smerig ruiken :r
Volgens mij ooit eens voor dumplings gebruikt, kan me geen stank herinneren.
pi_188410642
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Er staat nimiddels 5 cm water in de achtertuin. :')
Er komt nog wel wat meer aan volgens Buienradar
pi_188410736
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Er komt nog wel wat meer aan volgens Buienradar
Ik moet zo nog weg. De straat staat ook blank.
pi_188410783
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Bluezz, voel je nog behoefte om er over te praten met een prof iemand? Hoeven geen sessies te zijn maar even alle dingen te overzien. Hij /zij die door de huisarts wordt verwezen staat er fijn neutraal tegenover en kunnen misschien wat handvaten geven?
Ik weet dat je dit ook wel weet maar toch :@
Ja ik weet t idd, maar ik heb genoeg handvaten nu om er verder mee te kunnen komen. Begrijp nu wat ik heb en dat ik met de acceptatie daarvan en genoeg tijd er weer bovenop kom. Heb er wel vertrouwen in. Tx :*

Hoe gaat t bij jou met alles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')