Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddagquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is met de mensjes van Ginscal
Zie ze zelfs op de foto staan.
Ik ben geen homoquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch grappig dat de hetero mannen 'm dan niks vinden, maar de homo's en de vrouwen wel
Is ie al open?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddag.
Ben je man?quote:
Ik moet die daar tegenover op de hoek ook nog proberenquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
Nee man, echt nog bouwput, hopen medio september open te gaan.
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?quote:
Ach ja je hebt vlinders in je buik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?
Weet nietw aarom ik t dacht. Volgens mij in de war met Allures d'r UI
Heten die zo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ja je hebt vlinders in je buik.
Ja, die vind ik ook wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond bij Giornale gegeten @:Ang3l was ook erg lekker
Het is Ang3l. Rare vraag dit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
..................... Scheelde weinigquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
Hallo, ik stond midden in een club!quote:
Broodje pannekoek?quote:
Ja, dusquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik stond midden in een club!
Wel echt een heeeele vette club trouwens. De Studio, Antwerpen
[ afbeelding ]
Steun hem nou niet in zijn gedragquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dus? Zal vast niet je eerste keer zijn voor wat little extra extra op een plek waar het eeeeigenlijk niet mag.
Ziet er goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |