Zelfs Joran schijnt nog liefdesbrieven te krijgen in de gevangenisquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Genoeg labiele vrouwen die geilen op een Nederlander in een buitenlandse gevangenis.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
De prijslijst. Kun je aardige winst mee maken. 15 euro per pil wow, 25 euro voor 1 gram wiet wow.
Nou ja, zwakzinnig. Als ze niet waren opgepakt, hadden ze daar toch leuke dingen mee kunnen doen, al dat geldquote:
Op naar Hongarijequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zwakzinnig. Als ze niet waren opgepakt, hadden ze daar toch leuke dingen mee kunnen doen, al dat geld
Ik geloof dat het risico tijd te moeten doorbrengen in een Hongaarse cel me iets te groot is.quote:
Wat gebeurt er op een festival met flyers die het publiek in de handen gedrukt krijgt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zwakzinnig. Als ze niet waren opgepakt, hadden ze daar toch leuke dingen mee kunnen doen, al dat geld
En een volle auto ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ook nog een overvolle drugskluis gelicht...![]()
Gaat een moeilijk verhaal worden. Ik denk dat als mij 16 jaar Hongaarse cel zou staan te wachten dat ik dan gelijk 1 kilo xtc naar binnen zou slikken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
En een volle auto ....
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze er zelf van te zeggen hebben ....
En dat was reuze zielig voor ze geweest als ze voor eigen gebruik, eventuele nieuwe vrienden en om de kosten van het festival eruit te halen hadden meegenomen. Maar nu toch echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gaat een moeilijk verhaal worden. Ik denk dat als mij 16 jaar Hongaarse cel zou staan te wachten dat ik dan gelijk 1 kilo xtc naar binnen zou slikken.
Die jongens zijn hun leven kwijt.
Op zich hebben ze nog aardig wat voorbereidingen getroffen, dus ze hebben er lang over nagedacht. Gruwelijk slecht plan, dat wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En dat was reuze zielig voor ze geweest als ze voor eigen gebruik, eventuele nieuwe vrienden en om de kosten van het festival eruit te halen hadden meegenomen. Maar nu toch echt niet.![]()
Wat een ongekende sukkels.Ben je gezegend met het talent en de discipline om topsporter te zijn, vergooi je het op zo'n belachelijke manier.
![]()
Geenstijl heeft wel naam en toenaam erop gepleurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand waarom de 2 atleten geanonimiseerd worden, terwijl een andere semi-bekende Nederlandse die in België betrapt werd met drugs op Tomorrowland met naam en toenaam genoemd wordt in alle media?
Misschien gelden in België andere regels m.b.t. privacy van verdachten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand waarom de 2 atleten geanonimiseerd worden, terwijl een andere semi-bekende Nederlandse die in België betrapt werd met drugs op Tomorrowland met naam en toenaam genoemd wordt in alle media?
Geen idee, je zou zeggen dat Hongarije daar dan minder in faciliteert. Het verbaast me wel. Misschien heeft de zwaarte van het misdrijf er ook wel mee te maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien gelden in België andere regels m.b.t. privacy van verdachten?
Op het beeldmateriaal wat de Hongaarse politie naar buiten brengt is ook alles geblurd, dus blijkbaar zijn ze er daar niet zo makkelijk mee als in Amerika en GB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, je zou zeggen dat Hongarije daar dan minder in faciliteert. Het verbaast me wel. Misschien heeft de zwaarte van het misdrijf er ook wel mee te maken.
Kun je altijd lezen, de premium-artikelen, als je een incognitovenster opent in Chrome.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:24 schreef maily het volgende:
Helaas achter betaalmuur:
Topatleet en vriend dealden vorig jaar ook al op Sziget
Verrek, nooit gewetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..of iedere andere browser!
Van een zorgeloze jeugd naar jeugdzorg ..... o wacht, hij is al 21 ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:39 schreef uncucked het volgende:
Samengevat:
• Niemand in Stadskanaal zag het aankomen want het ware zulke keurige jongens.
• Met de handel van vorig jaar hebben ze de inkoop voor de drugs van dit jaar gefinancierd.
• Volgens een jeugdvriend werkten ze op eigen houtje en niet voor een drugsbaas ofzo.
• Dat busje hebben ze speciaal voor de drugshandel op Sziget aangeschaft
• Vader van Roelf B. wil niks zeggen behalve dat het goed gaat met zijn zoon (dat staat er echt).
• Buren hebben het over een zeer welgesteld gezin en een zorgeloze jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |