Ha, ze hebben het dan uit eindelijk toch gedaan. Of valt die bij Franny nog onder droogneuken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
Merel.. Of Gerrie in de tent geslapen heeft, His ja, maar hij kwam wel heel laat…
Klopt, eerst effe scoren, écht scoren na een uur argumenteren/afpersen
[ afbeelding ]
Nee, dit was echt, incl tongen, wat ze dus wél kanquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze hebben het dan uit eindelijk toch gedaan. Of valt die bij Franny nog onder droogneuken?
Voor een chimpansee!quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zei Franny, "Gerrit vindt dat ik een mooie gezicht heb".
[ afbeelding ]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat een rondje doen,mensen wakker maken,volgens mij slaapt alleen Dylan nog.
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, dit was echt, incl tongen, wat ze dus wél kan
En Dylan is nu wel wakker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaanquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?
Ze zijn best vroeg naar bed gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.
Of ze denkt Shel een hak te zetten omdat de vriend van SHel haar 'bedreigd"heeft
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.quote:
Ik zag het net ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaan
Daar valt ze iedere dag mee door de mand. Ze houdt het vol ook al hebben mensen gezien dat ze nog lag te slapenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaan
Nou door twee personen vastgesteld, dat moet wel goed zitten danquote:
En toch valt het me best mee.Myl,Dyl,Andrea en Shelley waren de laatsten die gingen slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.
Het kwam er min of meer op neer dat Gerrie NU neuken wilde of anders ging stoppen met droogneuk knuffel flauwekul.. Frustie heeft in dat bijna een uur debateren wel 3x gezegd "moet ik effe over nadenken" en ging toen vol eropquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.
Of ze denkt Shel een hak te zetten omdat de vriend van SHel haar 'bedreigd"heeft
Ja het valt mij ook mee. Ben benieuwd wie er vanmiddag allemaal naar bed gaan. Vroeg op en regen geeft slaapstreams op de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch valt het me best mee.Myl,Dyl,Andrea en Shelley waren de laatsten.
Ze zuipt iedere dagquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven de alcohol, zegt Myl Voor het eerst in 4 weken heb ik lekker geslapen en dat komt niet door me zelf
Geef ze eens ongelijk. Wat moet je anders daar doenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook mee. Ben benieuwd wie er vanmiddag allemaal naar bed gaan. Vroeg op en regen geeft slaapstreams op de dag.
Die was echt bezopen,ik heb wel gelachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven de alcohol, zegt Myl Voor het eerst in 4 weken heb ik lekker geslapen en dat komt niet door me zelf
Lekker belangrijk, ik ben dat Ger / Franny gedoe zo zat ,fijn naar huis allebeiquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kwam er min of meer op neer dat Gerrie NU neuken wilde of anders ging stoppen met droogneuk knuffel flauwekul.. Frustie heeft in dat bijna een uur debateren wel 3x gezegd "moet ik effe over nadenken" en ging toen vol erop
Hooi hooi, we hebben mariska de harde werker nogquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Wat moet je anders daar doen
Werken doen ze een dag voor de markt, verder is daar geen fuck te doen
Ja straten, maar dat zie buiten Jens, Adje en Brandon er niet veel doen.
Ja ff voor de tv beelden maar dan haken ze ook weer af
Ik was gisteren zo kapot dat ik om 21.30 uur al in bed lagquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die was echt bezopen,ik heb wel gelachen.
Het is hun Showtje idd, het gaat alleen even over de beeldvorming , Gerrie die geen relatie wil in Utopia maar wel neuken wil, en Frustie die haar beentjes nooit meer uitelkaar ging doen samen gisteren dus een overeenstemming hebben afgeslotenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik ben dat Ger / Franny gedoe zo zat ,fijn naar huis allebei
Nee,die heeft het netjes gehouden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren zo kapot dat ik om 21.30 uur al in bed lag
Van de hele markt niets gezien.
Van het feestje het begin,
Heeft Shel nog iets tegen Fran en Merel gezegd over wat ze van haar bezoek heeft gehoord?
Psies..quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Jessie tegen Franny dat ze zich niet moet laten gebruiken als een stuiterbal.
Ze hebben wat gedaan, ze vinden het leuk, vinden het leuk met elkaar in bed te liggen
Maar verder zijn ze allebei vrij en zien ze wel
Er kan een leuke meid binnen komen maar ook een leuke vent, we zien het wel zegt Franny
Ik zie een rap aankomen
Neuk maar raak voor een knaak
Franny doet hij benen wijd, Ger kan weer zijn kwakkie kwijt
We zijn allebei vrij en neuken maar raak
Tot er een mooi meisje binnen komt, dan is Fran weer de sjaak
Maar Fran laat zich niet tegenhouden, die wil het lieft 24/7 een piemel er in houden
Ach Merel laat zich naaien voor de pinpasquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Jessie tegen Franny dat ze zich niet moet laten gebruiken als een stuiterbal.
Ze hebben wat gedaan, ze vinden het leuk, vinden het leuk met elkaar in bed te liggen
Maar verder zijn ze allebei vrij en zien ze wel
Er kan een leuke meid binnen komen maar ook een leuke vent, we zien het wel zegt Franny
Ik zie een rap aankomen
Neuk maar raak voor een knaak
Franny doet hij benen wijd, Ger kan weer zijn kwakkie kwijt
We zijn allebei vrij en neuken maar raak
Tot er een mooi meisje binnen komt, dan is Fran weer de sjaak
Maar Fran laat zich niet tegenhouden, die wil het lieft 24/7 een piemel er in houden
Ik neuk jequote:Op maandag 12 augustus 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat vandaag een nummer schrijven, hij denkt een ode aan Merel.
Er wordt wat af geneukt daarquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:25 schreef goldback het volgende:
[..]
Ik neuk je
De spanning moet eraf
Ik neuk je
Met mijn ogen dicht
Ik neuk je
Na 2 minuten mag ik weer af
Ik neuk je
Enz enz
Ik heb altijd het idee dat je op een gegeven moment die injectie punten gaat zien als het uitgewerkt is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef mazaru het volgende:
Die botox maakt ze niet mooier. Zeker niet als ze net uit bed komen
Of niet danquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel wat spanningen daar
Dat zou het helemaal af maken. Je ziet wel de plakkaten zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je op een gegeven moment die injectie punten gaat zien als het uitgewerkt is.
Jee, hij probeert ook in alles Jessie voor te zijn hequote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ger en Fruts waren sneller 2min incl een SL , Gers nood was wel hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |