abonnement Unibet Coolblue
pi_193438056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Satan's kids? Waar heb je het over?
?
pi_193441210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 16:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

?
Als je het zelf al niet weet? Lees je eigen post nog eens:

Waarom wordt dit satanskids zo belangrijk gemaakt? Het gaat al maanden over hem

Waarop mijn vraag:

Satan's kids? Waar heb je het over?
pi_193444033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je het zelf al niet weet? Lees je eigen post nog eens:

Waarom wordt dit satanskids zo belangrijk gemaakt? Het gaat al maanden over hem

Waarop mijn vraag:

Satan's kids? Waar heb je het over?
Over Epstein
pi_193452801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Over Epstein
Oh, je vindt het gek dat het over Epstein gaat in een Epstein-topic of hoe moet ik dat zien? Overigens als er geen aandacht aan besteed werd zou je wel weer zeggen dat het door de illuminati onder het tapijt werd gemoffeld.
pi_193454462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh, je vindt het gek dat het over Epstein gaat in een Epstein-topic of hoe moet ik dat zien? Overigens als er geen aandacht aan besteed werd zou je wel weer zeggen dat het door de illuminati onder het tapijt werd gemoffeld.
Heel die Epstein boeit me echt geen flikker.. begrijp alleen niet waarom hij zoveel media aandacht krijgt.
pi_193454601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heel die Epstein boeit me echt geen flikker.. begrijp alleen niet waarom hij zoveel media aandacht krijgt.
Misschien omdat hij honderden kinderen heeft geneukt op z'n privé eilandje en dat hij dikke vriendjes was met bekende personen als Clinton, Trump, etc. en aantoonbaar is dat Clinton meer dan 20 keer op- en neer naar dat privé eiland met die viezerik is gevlogen, en hij nadat hij in hechtenis werd genomen zelfmoord heeft gepleegd terwijl er 24/7 een camera op hem gericht zou moeten zijn.

Is maar een gokje hoor.
  woensdag 3 juni 2020 @ 16:32:42 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193454735
Bill Gates was ook vriendjes met Eppie, en ook wel eens gebruik gemaakt van die Lolita Express. Billy Boy heeft daar later de draai aan proberen te geven dat het contact puur zakelijk was en daar nu spijt van heeft. Uhuh....
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193454883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Bill Gates was ook vriendjes met Eppie, en ook wel eens gebruik gemaakt van die Lolita Express. Billy Boy heeft daar later de draai aan proberen te geven dat het contact puur zakelijk was en daar nu spijt van heeft. Uhuh....
Je held Trump ook. Grab 'em by the pussy.
  woensdag 3 juni 2020 @ 16:59:44 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193455127
Je vertelt me niets nieuws bovendien heb ik nooit beweerd dat ik Trump een held vind. Zoals gewoonlijk concludeer je maar wat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 juni 2020 @ 17:25:27 #60
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_193455504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:22 schreef illusions het volgende:
Misschien omdat hij honderden kinderen heeft geneukt op z'n privé eilandje en dat hij dikke vriendjes was met bekende personen als Clinton, Trump, etc.
Dikke vriendjes met Clinton, niet met Trump.
pi_193456081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef borealist het volgende:

[..]

Dikke vriendjes met Clinton, niet met Trump.
Ah. Ok.









pi_193468917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Je vertelt me niets nieuws bovendien heb ik nooit beweerd dat ik Trump een held vind. Zoals gewoonlijk concludeer je maar wat.
Misschien niet met woorden, maar wel met memes, of zeg je nu eigenlijk dat je niet achter de memes staat die je post?

Niks mis met concluderen trouwens, als dat gewoon op feiten is gebaseerd. Zou je eens moeten proberen! :Y
pi_193472620
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien omdat hij honderden kinderen heeft geneukt op z'n privé eilandje en dat hij dikke vriendjes was met bekende personen als Clinton, Trump, etc. en aantoonbaar is dat Clinton meer dan 20 keer op- en neer naar dat privé eiland met die viezerik is gevlogen, en hij nadat hij in hechtenis werd genomen zelfmoord heeft gepleegd terwijl er 24/7 een camera op hem gericht zou moeten zijn.

Is maar een gokje hoor.
Thanks voor de info..vreemd dat de aandacht alleen op Epstein gefocust is terwijl die andere viespeuken er net zo goed aan meedoen,of dacht je dat ze daarheen vlogen om een bakje koffie te doen?
pi_193472809
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Thanks voor de info..vreemd dat de aandacht alleen op Epstein gefocust is terwijl die andere viespeuken er net zo goed aan meedoen,of dacht je dat ze daarheen vlogen om een bakje koffie te doen?
De aandacht wordt op hem gefocust omdat hij de hoofdpersoon is en de leidraad c.q. constante factor in dit vieze gebeuren, zoals alle slachtoffers bevestigen. De andere betrokkenen krijgen ook aandacht, maar hij inderdaad meer. Vind je dat echt zo vreemd? :?
pi_193475249
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:59 schreef illusions het volgende:

[..]

De aandacht wordt op hem gefocust omdat hij de hoofdpersoon is en de leidraad c.q. constante factor in dit vieze gebeuren, zoals alle slachtoffers bevestigen. De andere betrokkenen krijgen ook aandacht, maar hij inderdaad meer. Vind je dat echt zo vreemd? :?
De aandacht zou meer gefocust moeten worden op figuren als Bill Gates,Clinton etc ... wat deden daar ,hoeveel kinderen hebben ze verkracht en wie waren die kinderen ? Maarja , als “journalist” ga je daar natuurlijk niet je vingers aan branden want dat pleeg je uiteindelijk “zelfmoord” of heb bent “verongelukt”

Nu houden ze de aandacht af door alleen maar op Epstein te focussen ,lekker maandenlang gissen of ie zichzelf heeft opgehangen of is omgelegd
pi_193475381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De aandacht zou meer gefocust moeten worden op figuren als Bill Gates,Clinton etc ... wat deden daar ,hoeveel kinderen hebben ze verkracht en wie waren die kinderen ? Maarja , als “journalist” ga je daar natuurlijk niet je vingers aan branden want dat pleeg je uiteindelijk “zelfmoord” of heb bent “verongelukt”

Nu houden ze de aandacht af door alleen maar op Epstein te focussen ,lekker maandenlang gissen of ie zichzelf heeft opgehangen of is omgelegd
Tegen Epstein hebben ze bewijs, getuigen en een juridische zaak, maar inderdaad laten we vooral niet op de hoofdpersoon, vaststaande feiten en getuigenissen focussen, maar op anderen omdat die veel bekender zijn! Logisch redeneren is niet jouw sterkste kant hè? :')
pi_193476646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Tegen Epstein hebben ze bewijs, getuigen en een juridische zaak, maar inderdaad laten we vooral niet op de hoofdpersoon, vaststaande feiten en getuigenissen focussen, maar op anderen omdat die veel bekender zijn! Logisch redeneren is niet jouw sterkste kant hè? :')
Ik denk juist vooruit..Eppie is dood,einde verhaal..
De volgende ronde is om de satanskiden ( Gates ,Clinton etc) te ondervragen..
pi_193476705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik denk juist vooruit..Eppie is dood,einde verhaal..
De volgende ronde is om de satanskiden ( Gates ,Clinton etc) te ondervragen..
Vergeet Trump niet.

Goed idee, ik zie dat je een echte vooruitdenker bent. ^O^ Misschien had je dan bedacht dat Iets van bewijs ook wel handig zou zijn, nietwaar?
pi_193476993
Knap staaltje diep denken hier hoor. Clinton, Trump en zelfs adel uit Groot-Brittannië komen voorbij in documentaires over dit verhaal, maar inderdaad, niemand heeft er nog aan gedacht om hun het vuur aan de schenen te leggen. Goed punt. :P
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:34:05 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193477129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De aandacht zou meer gefocust moeten worden op figuren als Bill Gates,Clinton etc ... wat deden daar ,hoeveel kinderen hebben ze verkracht en wie waren die kinderen ? Maarja , als “journalist” ga je daar natuurlijk niet je vingers aan branden want dat pleeg je uiteindelijk “zelfmoord” of heb bent “verongelukt”

Nu houden ze de aandacht af door alleen maar op Epstein te focussen ,lekker maandenlang gissen of ie zichzelf heeft opgehangen of is omgelegd
Über normie zit meteen achter je aan lees ik :o

Afijn .. Allemaal dezelfde hobby inderdaad, af en toe moet er ene het boetekleed aantrekken om anderen buiten schot te houden. Wie weet zit Ep gewoon zijn tijd uit op een ander eiland.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193477193
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Über normie zit meteen achter je aan lees ik

Ik snap dat jij liever hebt dat dit soort dommigheid onbeantwoord blijft, zodat je lekker in je bubbel kan blijven zitten. Dat demonstreer je altijd zo mooi. ^O^
pi_193478246
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Über normie zit meteen achter je aan lees ik :o

Afijn .. Allemaal dezelfde hobby inderdaad, af en toe moet er ene het boetekleed aantrekken om anderen buiten schot te houden. Wie weet zit Ep gewoon zijn tijd uit op een ander eiland.
Zoals gewoonlijk :) maar neem onze grote vriend niks kwalijk,hij doet gewoon zn werk.

Vat je goed samen ja,Eppie zorgt ervoor dat die figureren waarover het zou moeten gaan buiten schot blijven ..zou me niks verbazen idd
pi_193478508
Oh ja, m'n werk als overheidstroll, iedereen die niet van die onzin praat zoals jullie is natuurlijkn een betaalde troll! Maar wel goed dat je het zegt, zal ze toch weer eens opbellen want m'n salaris is weer te laat. :(

Hoeveel krijgen jullie trouwens? :D
  zaterdag 4 juli 2020 @ 15:52:59 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193924543
"Gezelfmoord" geen camerabeelden, geen bewaking stel je voor dat Epstein ging babbelen om zijn hachje..
  zondag 5 juli 2020 @ 12:33:59 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193939080
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 5 juli 2020 @ 14:56:53 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193941027
quote:
Sjah.. dat mens in leven houden tot ze gebabbeld heeft gaat de grootste uitdaging worden.
pi_193951633
Vreemd dat er geen foto's zijn van haar arrestatie.
pi_193951717
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:29 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Vreemd dat er geen foto's zijn van haar arrestatie.
Heel toevallig zijn ze daar mee gestopt.

NWS / Politiekorps VS stopt met delen mug shots ivm tegengaan racisme
pi_193951753
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:35 schreef Nober het volgende:

[..]

Heel toevallig zijn ze daar mee gestopt.

NWS / Politiekorps VS stopt met delen mug shots ivm tegengaan racisme
Goh, dat is een heel 'toevallige' timing, één dag na haar arrestatie. :D

Krijgen we haar nog te zien als ze voor moet komen in de rechtszaal? Ik ben niet bekend met het Amerikaanse rechtssysteem.
pi_193952283
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Goh, dat is een heel 'toevallige' timing, één dag na haar arrestatie. :D

Krijgen we haar nog te zien als ze voor moet komen in de rechtszaal? Ik ben niet bekend met het Amerikaanse rechtssysteem.
In de meeste staten en gevallen mag het niet, vandaar de tekenaars die je hebt/had, vooral vroeger meen ik. Ik denk niet dat de mugshot regel in werking is getreden om Ghislaine, waarom zou het? Zie niet in waarom zij daardoor bevoordeeld (of benadeeld) wordt?

Het zal zeker een interessante rechtzaak worden, als het zover komt.
pi_193959485
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 01:20 schreef illusions het volgende:

[..]

In de meeste staten en gevallen mag het niet, vandaar de tekenaars die je hebt/had, vooral vroeger meen ik. Ik denk niet dat de mugshot regel in werking is getreden om Ghislaine, waarom zou het? Zie niet in waarom zij daardoor bevoordeeld (of benadeeld) wordt?

Het zal zeker een interessante rechtzaak worden, als het zover komt.
Zeker, ben benieuwd wat er allemaal naar voren gaat komen, mocht het tot een rechtzaak komen.
pi_193963435
https://www.theguardian.c(...)york-jeffrey-epstein

Ghislaine Maxwell: prosecutors request Friday court appearance in New York

Prosecutors in the US have asked a judge to schedule a Friday court appearance in New York for Ghislaine Maxwell, the British former confidante of Jeffrey Epstein who is accused of grooming underage girls to be sexually abused by the late US financier.

Maxwell was arrested on Thursday at a $1m estate in Bradford, New Hampshire. She has been detained without bail after agreeing to be moved to New York. Prosecutors have labelled her an “extreme risk of flight” and said they want her jailed until trial.

In a letter to a judge on Sunday, prosecutors say they communicated with Maxwell’s defence lawyer, Christian Everdell, who would like a Friday bail hearing after written arguments are submitted by both sides Thursday and Friday. She will also be arraigned at the hearing.
pi_193966486
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:17 schreef Jeanne_Darc het volgende:
https://www.theguardian.c(...)york-jeffrey-epstein

Ghislaine Maxwell: prosecutors request Friday court appearance in New York

Prosecutors in the US have asked a judge to schedule a Friday court appearance in New York for Ghislaine Maxwell, the British former confidante of Jeffrey Epstein who is accused of grooming underage girls to be sexually abused by the late US financier.

Maxwell was arrested on Thursday at a $1m estate in Bradford, New Hampshire. She has been detained without bail after agreeing to be moved to New York. Prosecutors have labelled her an “extreme risk of flight” and said they want her jailed until trial.

In a letter to a judge on Sunday, prosecutors say they communicated with Maxwell’s defence lawyer, Christian Everdell, who would like a Friday bail hearing after written arguments are submitted by both sides Thursday and Friday. She will also be arraigned at the hearing.
Dat is vrij snel. Ben zeer benieuwd.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 00:54:05 #85
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193967963
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 23:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is vrij snel. Ben zeer benieuwd.
Natuurlijk, anders is ze de pijp uit. Dit heeft prioriteit
  dinsdag 7 juli 2020 @ 00:56:22 #86
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193967980
Al verwacht ik dat deze dame precies gaat zeggen wat haar uitkomt en verder niet te controleren valt.

En dat ze de afgelopen maanden wel wat dealtjes geregeld heeft, hier en daar.

En dat ze natuurlijk van niets wist en prins Andrew ook niet dus hup na zes maanden celstraf in een villa snel naar Engeland. Dat verwacht ik.
pi_193968007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Al verwacht ik dat deze dame precies gaat zeggen wat haar uitkomt en verder niet te controleren valt.

En dat ze de afgelopen maanden wel wat dealtjes geregeld heeft, hier en daar.

En dat ze natuurlijk van niets wist en prins Andrew ook niet dus hup na zes maanden celstraf in een villa snel naar Engeland. Dat verwacht ik.
Ik denk ook wel dat het zoiets zal worden ja. In ieder geval geen overlijdensgeval, wat er ook met Epstein gebeurt is, dat zou het wel te verdacht doen overkomen.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 01:12:35 #88
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193968070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 01:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het zoiets zal worden ja. In ieder geval geen overlijdensgeval, wat er ook met Epstein gebeurt is, dat zou het wel te verdacht doen overkomen.
Maar ik zie dat wel als tweede scenario, zeker zonder beeldmateriaal nu. Een halfgare verklaring die nooit meer te controleren is en hup.

Kunnen ze ervan maken wat ze willen.
Gaat de kop van Clinton rollen of die van Andrew of van anderen die in de weg lopen.

Dit is wel ff een zaak om te volgen.
pi_193999400


Reddit topic:
/u/maxwellhill the Reddit account with the 8th most link karma of all time, powermod of frontpage subs, first account to reach a million Karma, is/was operated by Ghislaine Maxwell.

Enigzins terughoudend gezien de recente ontwikkeling en daarom post ik het hier, want waarom zou iemand met zo'n status zoveel tijd aan een website besteden ondanks de mogelijke invloed. Maar als het wel blijkt te kloppen dan ben ik zo ontiegelijk benieuwd naar de gevolgen! Of het kan zo zijn dat maxwellhill volledig in een deuk ligt door precies op het moment van haar arrestatie een pauze in te lassen, vanwege een vergelijkbare naam, en te wachten totdat iemand een link legt met haar arrestatie. Boston marathon bomber drama 2.0

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 09-07-2020 01:02:18 ]
pi_194090320
De hoorzitting vond op afstand plaats. Maxwell verscheen voor een rechter via een videoaansluiting vanuit de gevangenis in Brooklyn.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nschuldig~a01849cdd/

Blijf het vreemd vinden dat er geen beeldmateriaal vrijgegeven is van de verdachte, in deze beladen en grote zaak.
pi_194090807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef Jeanne_Darc het volgende:
De hoorzitting vond op afstand plaats. Maxwell verscheen voor een rechter via een videoaansluiting vanuit de gevangenis in Brooklyn.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nschuldig~a01849cdd/

Blijf het vreemd vinden dat er geen beeldmateriaal vrijgegeven is van de verdachte, in deze beladen en grote zaak.
Volgens mij is dat wettelijk bepaald in veel Amerikaanse staten.
pi_194091933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wettelijk bepaald in veel Amerikaanse staten.
Niet in NYC waar zij is. Harvey Weinstein's rechtzaak was live op TV.
pi_194091975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:19 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Niet in NYC waar zij is. Harvey Weinstein's rechtzaak was live op TV.
In dat geval gaat het er niet om waar zij gevangen wordt gehouden, maar waar de rechtzaak plaatsvindt. Ik hoef niet echt beeldmateriaal, liever een veroordeling. ;)
pi_194092024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:22 schreef illusions het volgende:

[..]

In dat geval gaat het er niet om waar zij gevangen wordt gehouden, maar waar de rechtzaak plaatsvindt. Ik hoef niet echt beeldmateriaal, liever een veroordeling. ;)
Wil je geen bewijs zien dat zij het is? Ik twijfel daar nu aan.
pi_194092662
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Wil je geen bewijs zien dat zij het is? Ik twijfel daar nu aan.
Moah, nog niet echt een reden om daaraan te twijfelen.
pi_194278528
Apart dat Donald Trump het beste met haar voor heeft.

  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:12:28 #97
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194350296
Clinton en Epstein:
https://www.google.nl/amp(...)ourt-docs-claim.html
Bewijs acceptabel?
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:15:56 #98
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194350878
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:12 schreef SuperHartje het volgende:
Clinton en Epstein:
https://www.google.nl/amp(...)ourt-docs-claim.html
Bewijs acceptabel?
De verklaringen stammen uit 2011, lang na Bill’s en lang voor Hillary’s politieke ambities. Kan dus niet worden weggezet als dwars zitten van de Clinton’s door de GOP.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194350942


https://www.reddit.com/r/(...)o_epstein_island_so/

reddit probeert alles van Bill Clinton te verwijderen/blokkeren, ook bovenstaande foto is verbannen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:53:14 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194351310
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:20 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)o_epstein_island_so/

reddit probeert alles van Bill Clinton te verwijderen/blokkeren, ook bovenstaande foto is verbannen.
Vorig jaar, daags nadat Epstein gearressteerd werd, werden alle foto's van Bill en Jeff Al verwijderd uit Google zoekresultaten.

En als je Dan zocht op Clinton Epstein, kreeg je de 2 foto's can Trump en Epstein te zien.
Totaal geen agenda verder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')