De bewoner kan gewoon blijven zitten en waarschijnlijk staan we er over jaar of 3 weerquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Toch wel jammer als mensen er weinig om geven
Vind ik dan
Hopelijk heeft volgende bewoner er meer zorg voor
Ik had die TRs niet geplaatst hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had last van een overijverige mod![]()
![]()
![]()
3 dagen ban
Ja zo dacht ik ook na een ochtend klootviolen, baas opgebeld en de kraan er in gezetquote:
En wie mag dat betalen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De bewoner kan gewoon blijven zitten en waarschijnlijk staan we er over jaar of 3 weer
Was niet in dit topicquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had die TRs niet geplaatst hoor![]()
De bewoner krijgt de rekeningquote:
Belachelijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De bewoner kan gewoon blijven zitten en waarschijnlijk staan we er over jaar of 3 weer
Omdat ze dat daar niet doen. Hier werkt het primaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaar die californische bosbranden
quote:
Ah nouja prima tochquote:
Kan beter in een flat gaan zitten jaquote:
Ja anders is het ook niet meer eerlijk natuurlijkquote:
Nee precies maar nu zal het ook wel fijn zijn voor de buren misschien.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja anders is het ook niet meer eerlijk natuurlijk
Welke?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
4 uur bezig geweest met 1 quest lol
Die zaten ook te klagen, al een dik half jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee precies maar nu zal het ook wel fijn zijn voor de buren misschien.
Mijn zusje heeft onlangs een tuin gekocht ook helemaal overwoekerd. Echt zonde want het was een aardige tuin. Vol met kikkers ook en beelden die verstopt waren onder de klimop en alles.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zaten ook te klagen, al een dik half jaar.
Ze wouden graag een schutting plaatsen maar dat had helemaal geen zijn want alles zou er dan toch meteen overheen groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |