Bier is geen probleemquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik kan wel helpen
als je bier hebt
was dat Geerdquote:
Die is niet noemenswaardigquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan, ook met je huidige tuin hoor
Van alle markten thuisquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan, ook met je huidige tuin hoor
Zeg maar wat er moet gebeuren danquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bier is geen probleem
[..]
was dat Geerd
[..]
Die is niet noemenswaardig
tuinfeestjequote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Geerd het volgende:
Daarna goed in wijden die tuin natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaat de hond altijd aan als er een (vreemd) persoon is?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Echt grappig als je hond random gaat blaffen en je dan toch maar gaat kijken of er geen inbreker is of zo
Keihard onbeschermd grasmaaienquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe beetje onder de noemer assteenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bier is geen probleem
[..]
was dat Geerd
[..]
Die is niet noemenswaardig
Ik heb alles wel voorbij zien komen, ik kijk echt nergens meer van opquote:
Ga jij dan topless bier rondbrengen ?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tuinfeestje
[..]
slaat de hond altijd aan als er een (vreemd) persoon is?
Hm ja meestal welquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tuinfeestje
[..]
slaat de hond altijd aan als er een (vreemd) persoon is?
ben geen teen meerquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehehe beetje onder de noemer assteen
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alles wel voorbij zien komen, ik kijk echt nergens meer van op
2 weekjes maar. In November of zo nog maar een weekje nemen.quote:
Weet niet of dat mag van mevrouw L.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool dan kan je mij 24/7 helpen
Ik regel gewoon chicks voor julliequote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga jij dan topless bier rondbrengen ?
Dit ja! Allemaal een kratje mee en flippiee zorgt wel voor de bbq en de zusjesquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
2 weekjes maar. In November of zo nog maar een weekje nemen.
[..]
Weet niet of dat mag van mevrouw L.
Soms moeten ze je gewoon even beflikkeren hequote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had last van een overijverige mod![]()
![]()
![]()
3 dagen ban
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 dagen ban
Laatste week voor mijn vakantie een tuin ''netjes'' gemaakt waarbij alles twee meter hoog stond, je kon er geen tuin meer in zien het was gewoon een oerwoud..quote:
Wat een klootzak is die @haags_kwartiertje ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 dagen ban
Zou me verbazen als hij de username goed speltquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een klootzak is die @:haags_kwartiertje ook
Toch wel jammer als mensen er weinig om gevenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatste week voor mijn vakantie een tuin ''netjes'' gemaakt waarbij alles twee meter hoog stond, je kon er geen tuin meer in zien het was gewoon een oerwoud..
Was in opdracht van de woningstichting die man had 8 jaar niks aan zijn tuin gedaan, de laatste keer dat er iets gedaan was hadden ze hetzelfde probleem want mijn collega had dat toen gedaan en werkte toen nog voor een ander bedrijf
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatste week voor mijn vakantie een tuin ''netjes'' gemaakt waarbij alles twee meter hoog stond, je kon er geen tuin meer in zien het was gewoon een oerwoud..
Was in opdracht van de woningstichting die man had 8 jaar niks aan zijn tuin gedaan, de laatste keer dat er iets gedaan was hadden ze hetzelfde probleem want mijn collega had dat toen gedaan en werkte toen nog voor een ander bedrijf
Hij wilde @Geert een ban geven, maar had last met de d/t.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou me verbazen als hij de username goed spelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |