Die paardenbeffer van een Sanz is weer nergens te bekennen. Ik ben woest.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:43 schreef showtimer het volgende:
Lobaat nog 6e? Die heeft er 25 ingehaald dan.
GENOTquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gewestelijk ExpresNet of Grote Eenheid Natuur?
Is TDF onzichtbaar geweest dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
TDF is weer zichtbaar
Zit WIE eraan te komen?
Niet dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:49 schreef Felagund het volgende:
TDF is weer zichtbaar
Zit WIE eraan te komen?
Is TDF onzichtbaar geweest dan?
Ben je nou nog steeds verslaafd aan dat spelletje?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Nervaas rijdt zijn eerstre uitslag van het seizoen.
Ik probeer Mew te vangen, daar gaat veel tijd in zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds verslaafd aan dat spelletje?
Deze neef van Eus hep zere buik.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die paardenbeffer van een Sanz is weer nergens te bekennen. Ik ben woest.
twitter:EnriqueSanz89 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 19:20:54Los problemas nunca nos vienen en buen momento, pero... “e lo k ay🤷🏽♂️” 2❌ marcadas en #VueltaBurgos19 y 2dias con problemas estomacales. Un niño me regaló el primer dia de carrera una pulsera en apoyo a los afectados por ELA en Castilla y Leon. Lo pondre en practica!;) GRACIAS🙌 https://t.co/ZkOVxm0XVW reageer retweet
Een zere buik hebben doet ie maar mooi in z'n eigen tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze neef van Eus hep zere buik.twitter:EnriqueSanz89 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 19:20:54Los problemas nunca nos vienen en buen momento, pero... “e lo k ay🤷🏽♂️” 2❌ marcadas en #VueltaBurgos19 y 2dias con problemas estomacales. Un niño me regaló el primer dia de carrera una pulsera en apoyo a los afectados por ELA en Castilla y Leon. Lo pondre en practica!;) GRACIAS🙌 https://t.co/ZkOVxm0XVW reageer retweet
Heel makkelijk met glitches.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer Mew te vangen, daar gaat veel tijd in zitten.
Welke pokemon game?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer Mew te vangen, daar gaat veel tijd in zitten.
Het seizoen is weer geopend.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:52 schreef Momo... het volgende:
Ik maak wel een topic voor Noorwegen dat morgen begint
[wielrennen] Arctic Race of Norway 2019quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het seizoen is weer geopend.
[ afbeelding ]
Ik speel Pixelmon, dat is Pokemon in de Minecraft wereld spelen. Zulks verslavend.quote:
Minecraftquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speel Pixelmon, dat is Pokemon in de Minecraft wereld spelen. Zulks verslavend.
Ok nog nooit van gehoord Pixelmon, Minecraft wel. Ik speel nog klassiek Pokemon go elke dag.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speel Pixelmon, dat is Pokemon in de Minecraft wereld spelen. Zulks verslavend.
Pokemon Go is niet echt klassiek. Wel vermakelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok nog nooit van gehoord Pixelmon, Minecraft wel. Ik speel nog klassiek Pokemon go elke dag.
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij fapt je elke dag suf op Dragon Ball hentai, jij hebt geen enkel recht van spreken.quote:
Al zou ik cosplayen, dan is dat nog altijd véééééééééééééééééééééééél minder erg dan wat jij doet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij fapt je elke dag suf op Dragon Ball hentai, jij hebt geen enkel recht van spreken.
Hoezo, "al zou ik"?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Al zou ik cosplayen, dan is dat nog altijd véééééééééééééééééééééééél minder erg dan wat jij doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |