Dan maar de Premier Liek.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef T3hTommay het volgende:
Terechte uitslag. Utrecht - Zwolle ga ik mezelf niet aan doen
Het enige wat ze nu wel een beetje lijken te missen is het plan B met gewoon alle ballen richting de Jong pompen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax er te makkelijk over gaat denken komt er altijd ineens een wedstrijd als thuis tegen Heerenveen vorig jaar of die 6-2 tegen Feyenoord tussendoor fietsen.
[..]
Die gemoedstoestand daar doet mij een beetje denken aan PSV twee jaar geleden toen ze uiteindelijk ook gewoon vrij stabiel kampioen werden.
Ja hallo, ik heb ook nog een leven buiten het voetbal om he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dan nog steeds voldoende individuele kwaliteit voorin.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige wat ze nu wel een beetje lijken te missen is het plan B met gewoon alle ballen richting de Jong pompen.
Dat wordt weer gehandicaptenvoetbal ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Man U - Chelsea klinkt als een 0-0
AZ is al klaar Hans.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:42 schreef Paul het volgende:
Ja jongens de nieuwe nummer 1 gaat nu voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |