abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189158481
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat heeft vrijwel iedereen. Over welke vrienden heb ik het?
"Het is voor de kleine man hoogstens een manier om "vriendschap" spannender te laten klinken dan dat het is."
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:45:41 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189341182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef Sushilover het volgende:
Ik hoorde dus vandaag voor het eerst van het begrip woundmate. Het tegenovergestelde van soulmate:

Het is een misverstand dat het partnermateriaal is. Soulmate kan voor een hetero ook iemand van hetzelfde geslacht zijn (en voor een homo iemand van het andere geslacht).
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:52:30 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189341233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:06 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Precies mijn punt dus. Sociaal zijn maakt niet opeens dat er allemaal magische zielen enzo bestaan.
Het is een magisch gevoel om iemand te ontmoeten waarmee je vanaf het begin omgaat of je elkaar je hele leven al kent, niet alleen dezelfde interesses maar ook dezelfde ervaringen en emoties daarbij. Alsof je met een broer of zus praat, of een versie van jezelf. Omdat die vreemdeling je zo goed lijkt te kennen, en andersom, is het heel anders dan een gewone vriendschap, het kan ook een beetje eng zijn, dat je elkaar zo goed lijkt te kennen, alsof de ander in je hoofd kan kijken: dromen, herinneringen, geheimen...
pi_189342346
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 05:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is een magisch gevoel om iemand te ontmoeten waarmee je vanaf het begin omgaat of je elkaar je hele leven al kent, niet alleen dezelfde interesses maar ook dezelfde ervaringen en emoties daarbij. Alsof je met een broer of zus praat, of een versie van jezelf. Omdat die vreemdeling je zo goed lijkt te kennen, en andersom, is het heel anders dan een gewone vriendschap, het kan ook een beetje eng zijn, dat je elkaar zo goed lijkt te kennen, alsof de ander in je hoofd kan kijken: dromen, herinneringen, geheimen...
Nuh, dat is gewoon vriendschap. Dat je het met sommige mensen beter kan vinden dan met anderen verandert daar niets aan.
Conscience do cost.
pi_189359662
ja, ze bestaan.
Hooray for boobies!
pi_189359696
Jawel ik heb de mijne gevonden !
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')