We moeten toch nog maar afwachten hoe Tapia het doet, voorlopig 1 wedstrijdje gespeeld?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt bizar, onder Gio vrijwel geen kansen gekregen en bij Stam staat hij direct zowat bovenaan de pikorde. Denk dat hij intern toch verkeerd beoordeeld is.
Er gaan ook geruchten dat Jan Arie van der Heijden niet weg mag van Jaap Stam, en dat Jaap Stam hem er graag bij houdt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar dat betekent dat er dus nog een extra LCV komt. Want Jan-Arie moest weg en Johnston is niet goed genoeg, maar wel op het moment gehaald dat Jan-Arie weg moest.
Correct, maar het gaat erg snel, je verwacht toch dat hij langzamer gebracht zou worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We moeten toch nog maar afwachten hoe Tapia het doet, voorlopig 1 wedstrijdje gespeeld?
Maar dat is een rechter cv toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat Jan Arie van der Heijden niet weg mag van Jaap Stam, en dat Jaap Stam hem er graag bij houdt.
Maar ik hoop ook dat er nog een LCV bijkomt.
Volgens mij was de komst van die Ié nog slechts een formaliteit toch?
Daar moet je dan ook direct afscheid van nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Correct, maar het gaat erg snel, je verwacht toch dat hij langzamer gebracht zou worden.
Iemand als Ayoub bijvoorbeeld krijgt (terecht) totaal geen kansen.
die zei in een interview dat ie minder zijn best deed op de training omdat ie toch geen kans kreeg van Gioquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook direct afscheid van nemen.
En bij Ié gaat het om huur. Denk dat het verstandig is er ook een te kopen. We hebben nog genoeg miljoenen liggen. Amper iets uitgegeven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is een rechter cv toch?
[ ] geschiktquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die zei in een interview dat ie minder zijn best deed op de training omdat ie toch geen kans kreeg van Gio
dan moet je echt direct wieberen
Senesigod.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
En bij Ié gaat het om huur. Denk dat het verstandig is er ook een te kopen. We hebben nog genoeg miljoenen liggen. Amper iets uitgegeven.
Hij is hoe dan ook niet goed genoeg. Weg ermee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die zei in een interview dat ie minder zijn best deed op de training omdat ie toch geen kans kreeg van Gio
dan moet je echt direct wieberen
Ja, maar ik vraag me af of Feyenoord 10 miljoen gaat betalen. Naja, ze zullen wel op 8 uit komen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Senesigod.
Wel een beertje hoor die Senesi, en kan ook nog redelijk ballen. Poah
Ié kan zowel LCV als RCV spelen zie ik.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is een rechter cv toch?
Maar er zijn meer kapers op de kust.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af of Feyenoord 10 miljoen gaat betalen. Naja, ze zullen wel op 8 uit komen.
Maar is hij links of rechtsbenig?quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ié kan zowel LCV als RCV spelen zie ik.
Ayoub bedoel je? Jep. Kutkarakter, kuthouding en hij is gewoon niet goed genoeg. Plus die pens die die heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een rotte appel, dat merk je aan alles. Net niet goed genoeg en een vervelend karakter. Weet nog dat hij bij Utrecht een keer rood kreeg voor sarcastisch klappen naar de scheids, had toen al enorme twijfels over zijn persoonlijkheid.
Feyenoord speelt (voorlopig) Europees. En de kans dat je het volgend jaar weer speelt is ook groter dan bij Fiorentina. Ik zou ‘t wel weten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar er zijn meer kapers op de kust.
Ik denk dat Senesi voor Fiorentina kiest.
riep ook tijdens de voorbereiding tegen alles en iedereen dat hij te weinig speeltquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een rotte appel, dat merk je aan alles. Net niet goed genoeg en een vervelend karakter. Weet nog dat hij bij Utrecht een keer rood kreeg voor sarcastisch klappen naar de scheids, had toen al enorme twijfels over zijn persoonlijkheid.
Voor een Argentijn is Italie toch veel mooier.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord speelt (voorlopig) Europees. En de kans dat je het volgend jaar weer speelt is ook groter dan bij Fiorentina. Ik zou ‘t wel weten.
Maar Senesi schijnt half Italiaans te zijn (Italiaanse moeder geloof ik). Kan ook een rol spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord speelt (voorlopig) Europees. En de kans dat je het volgend jaar weer speelt is ook groter dan bij Fiorentina. Ik zou ‘t wel weten.
In Italie hoef je niet per se Europees te spelenquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Enorme kutcompetitie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
In Italie hoef je niet per se Europees te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |