Joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
JR vraagt zich gewoon af wie er trainer zijn bij de clubs waar onze spelers spelen.
Dat was ook mooi inderdaad, dat je uit twee landen kan kiezen. Elk WK weer hetzelfdequote:Op zondag 11 augustus 2019 16:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om voor de volgende editie weer twee landen te kiezen om die met z'n allen wereldtop te maken. Een Estland en Letland bijvoorbeeld of Botswana en Zimbabwe.
Ik moest wel glimlachenquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, je probeerde grappig te zijn.
Grappig zeg! Ha-ha-ha
Oke Dummiequote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de grap.
Ja als je het niet meteen snapt valt humor nooit mee hé.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, je probeerde grappig te zijn.
Grappig zeg! Ha-ha-ha
Conte is echt een kampioenenmaker, in een vorige game werd hij trainer van Bayern en wonnen in 10 jaar 5 keer de CL of zo.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk mislukt Derksen bij euhm..quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk mislukt Minaj bij United.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk mislukt Derksen bij euhm..
Oh wacht
Eigen schuld. De beste AMC roepen ze niet eens op. Hij heeft eigenhandig VVV succesvol gemaaktquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
Oh dit is het EK
Sinds jullie "talenten" bij Nederland spelen komen we de groepsfase van het EK niet meer door.
Wat wil je als Luuk de Jong in de spits staat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
Oh dit is het EK
Sinds jullie "talenten" bij Nederland spelen komen we de groepsfase van het EK niet meer door.
Die kan alleen koppen inderdaad en dan moet je wel goede voorzetten krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je als Luuk de Jong in de spits staat.
Simba staat er om vooral naar binnen te trekken a la Robben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan alleen koppen inderdaad en dan moet je wel goede voorzetten krijgen.
Wie spelen er eigenlijk op de flanken in Nederland?
Simba en Gaylord. Bakten er geen reet van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan alleen koppen inderdaad en dan moet je wel goede voorzetten krijgen.
Wie spelen er eigenlijk op de flanken in Nederland?
Ligt aan de rest van het team.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Simba en Gaylord. Bakten er geen reet van.
Ik sta langs je in de spitsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Held![]()
Vanaf komend seizoen met Pedro op naar het kampioenschap
Ja in 19 sowieso welquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je niet instellen bij welke clubs of competities je absoluut niet wil spelen? Dat zie ik wel eens voor bestaande spelers.
Als je de DB maakt help ik je welquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net een key voor FM19 gekregen van @:Asschen_sukar, dus de volgende ronde kunnen we rouleren qua hosts
Ik wil de database wel opzetten, maar ga niet, zoals afgelopen week, dag in dag uit simuleren.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag ik een screen van de carrièremijlpalen van Boonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |