Had ook alleen maar miljardairs als klanten bij zijn bedrijf Dus die weet genoegquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:15 schreef aTypisch het volgende: [..] naja, belangrijkste wat ik hieruit haal is: veel prominente mensen zijn met Epstein de lucht in gegaan in zijn plezier vliegtuigje mag je zelf invullen wat ze daar doen
boeienquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor mijn stage kreeg ik een thinkpad, maar die touchpad is echt kut
Wat zit er op je bammetje?quote:
Nice, ik filet americain.quote:
Helaas niet.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel verstandig ja met jouw darmen.
wie heeft het over mogen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
eet ik toch graag, mag dat ook al niet meer?
Moet jy wetenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie heeft het over mogen?
ben er zelf al jaren klaar mee, dat wel
ik ben er tegenwoordig zo eentje die in de ochtend gewoon een salade maakt
ik weet niet of ik zonder zou kunnen, eet wel goed brood, niet van de appiequote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gaat toch niet over niet mogenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
eet ik toch graag, mag dat ook al niet meer?
Ik doe 's ochtends fasting.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja, als ik om 07.00 begin en dan niks eet tot 12.00 kan ik net zo goed in mijn nest blijven liggen, brein werkt dan niet echt optimaalquote:
Mijn darmen zijn piekfijn in ordequote:Op zondag 11 augustus 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gisteren verdwaald en had in mijn broek gepoept (was lam)quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet er ook even inkomen, zodat je lichaam leert op andere brandstof dan glucose te werken. Evolutionair gezien zou het vreemd zijn dat je brein niet zou kunnen functioneren door een dagdeel niet te eten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja, als ik om 07.00 begin en dan niks eet tot 12.00 kan ik net zo goed in mijn nest blijven liggen, brein werkt dan niet echt optimaal
Had jij geen spastische darm?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn darmen zijn piekfijn in orde
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hallo favoriete vriendinquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige
Ja ik heb het wel een tijdje gedaan, maar vond het long term niet zo fijn. Doe het nu gewoon soms, dat is ook al okay. Pas het elke maand ofzo onbewust gewoon aan naar wat ik fijn(er) vind.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet er ook even inkomen, zodat je lichaam leert op andere brandstof dan glucose te werken. Evolutionair gezien zou het vreemd zijn dat je brein niet zou kunnen functioneren door een dagdeel niet te eten.
yo!quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige
Heb ik ook wel hoor. 3 dagen per week zou al genoeg moeten zijn voor de benefits. In het weekend doe ik het eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een tijdje gedaan, maar vond het long term niet zo fijn. Doe het nu gewoon soms, dat is ook al okay. Pas het elke maand ofzo onbewust gewoon aan naar wat ik fijn(er) vind.
Nope, neurologische coeliakie.quote:
lolquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was gisteren verdwaald en had in mijn broek gepoept (was lam)
Wat voor andere typen coeliakie heb je nog?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, neurologische coeliakie.
nee, linkje?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel hoor. 3 dagen per week zou al genoeg moeten zijn voor de benefits. In het weekend doe ik het eigenlijk niet.
Heb je Matthew Walker al gelezen/geluisterd?
Gewone, die dus wel met de darmen te maken heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor andere typen coeliakie heb je nog?
Godenmaalquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:49 schreef Marsenal het volgende:
Mijn vrouw heeft wel eens om 11 uur toen ik een kater had een couscous salade gemaakt fakking psychopath
Coole jackie is echt kut maat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, neurologische coeliakie.
weinig mis mee trouwensquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:49 schreef Marsenal het volgende:
Mijn vrouw heeft wel eens om 11 uur toen ik een kater had een couscous salade gemaakt fakking psychopath
geen brood meer eten vind ik toch wel een rigoureuze stapquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat toch niet over niet mogen
https://www.sleepdiplomat.com/speakerquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, linkje?
ga vanaf morgen weer even wat weekjes strenger keto doen
vlees en groentegod
quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.sleepdiplomat.com/speaker
Heeft ook andere podcasts waar hij te gast is en een boek (Why We Sleep)
Het wel eten zou je ook als een rigoreuze stap in de verkeerde richting kunnen zien, afhankelijk van hoe jouw specifieke lichaam reageert op dat voedingsmiddel. Het is maar hoe je het ziet. Voeding is geen one-size-fits-all voor wat betreft tolerantie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen brood meer eten vind ik toch wel een rigoureuze stap
Ga ik nog kijken ja, goeie, binnenkort komt zijn boek uit. wij hebben het al besteld.quote:
'wij'quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ik nog kijken ja, goeie, binnenkort komt zijn boek uit. wij hebben het al besteld.
https://www.amazon.com/Li(...)t-Have/dp/1501191977
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |