Neem een pilletjequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu alweer hoofdpijn sjonge jonge
Na een heel weekend slapen al iets beter. Voor de rest nog wel dingen waar ik mee zit, maar dat lost zichzelf wel op denk ik. De tijd zal het leren.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Na een heel weekend slapen al iets beter. Voor de rest nog wel dingen waar ik mee zit, maar dat lost zichzelf wel op denk ik. De tijd zal het leren.
En met jou?
Meteen een afspraak maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt maar even mee naar de dokter
Geen tijd voor die spelletjes kom uit Rotterdam hier moet gewerkt wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen een afspraak maken.
Doorbikkelen tot de deaudquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen tijd voor die spelletjes kom uit Rotterdam hier moet gewerkt worden
jatoch niet danquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doorbikkelen tot de deaud
Yesh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Den Haag beetje zelfde mentaliteit of niet
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakersquote:
Amsterquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakers
Gelukkig merk je alleen in het centrum wat van die krakers en die stinkhippies. Ook vind je de hippies die stinken en hippies die wat frisser ruiken maar alsnog stinken bij parken in het centrum.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakers
Ik zou er niet tussen willen wonenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig merk je alleen in het centrum wat van die krakers en die stinkhippies. Ook vind je de hippies die stinken en hippies die wat frisser ruiken maar alsnog stinken bij parken in het centrum.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |