quote:
Nee dat is wel een risicootje natuurlijk. Ik zit nu al met duitse 80er jaren pop in mn kop.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Krijg je alleen nog maar muziek, gaat snel vervelen hoor. Ik weet toevallig dat GOA fan is van Koos Alberts, nou dan krijg je dus het hele repertoire en als je zegt dat je het niet mooi vind wordt ie kwaad.
lEKKERE MUZIEK WEL :y jAHWHOLLquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee dat is wel een risicootje natuurlijk. Ik zit nu al met duitse 80er jaren pop in mn kop.
Mooie keuzequote:Op zondag 11 augustus 2019 01:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ga nu uit de school klappen. Deze wil ik op mn begrafenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Purple Haze, Along the watchtower, geweldige nummers, maar de echt magie ligt natuurlijk in zijn gitaarspel, dat is heel uniek en ingenieus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, heb echt moeten zoeken.
.. en Hey joe, waren 2 favorieten. Ik vind zijn teksten te gek.
Jeanny keep living on dreams oder 99 luftbalons ?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee dat is wel een risicootje natuurlijk. Ik zit nu al met duitse 80er jaren pop in mn kop.
Nee kende ik niet, nu wel.... gaat ook mee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja die is wel prettig, maar ik ga toch voor deze
Ja die is mooi. Ken je die van onze eigen Harry Muskee ook?
Heerlijke blues, ogen dicht, achteruit gaan zitten en een beetje wiegen![]()
Niet de U2 versie dus?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ga nu uit de school klappen. Deze wil ik op mn begrafenis.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie keuze
Lekker dan Mumbojumbo is nu 20 en bedankt hè cowboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie keuze
Dit vind ik dus echt lief. Dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, herken je wel, zijn guitaarspel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Purple Haze, Along the watchtower, geweldige nummers, maar de echt magie ligt natuurlijk in zijn gitaarspel, dat is heel uniek en ingenieus.
Ik vind 30 jaar vooruitzicht op elke leeftijd een bonus!quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker dan Mumbojumbo is nu 20 en bedankt hè cowboy
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind 30 jaar vooruitzicht op elke leeftijd een bonus!
Damn... soms is morgen al een bonus
Hello....quote:
Mega, ken je klassiekersquote:
nou ja, ik ben allang blij met 30 jaar. Misschien een beetje veel zelfs.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker dan Mumbojumbo is nu 20 en bedankt hè cowboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |