Les 1, je kunt NIET ( en zeker niet ZELF) nieuwe liedjes posten binnen de aflooptijd van je vorigequote:
O, vandaar dus. thanks.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Les 1, je kunt NIET ( en zeker niet ZELF) nieuwe liedjes posten binnen de aflooptijd van je vorige
Ik doe het niet vaak... maar ik ga er over heen:quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja die is wel prettig, maar ik ga toch voor deze
Heb al jaren mn eigen plekquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik vind het wel een lekker relaxed plekkie hier.
Tip, heb je zin om andere cossers hun strot om te draaien? Kom chillen en gooi er een lekker nummertje in. Einde boodschap
Ja die is wel prettig, maar ik ga toch voor dezequote:
Nee, maar klinkt wel lekker, neem hem mee in mijn verzameling.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hey Thunder. Ken je deze ook? The Big easy, naar mijn mening nog steeds een sinderende sidderende film.
Of ... de muzikale fruitmand, of zeg het met muziek. .... of effe chille.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Misschien moeten we de naam veranderen in De Jukebox. ?
Uhhhh, I;m just a man who's intentions are goodv....... etc. Ja toch, dat is wel een lekker nummer jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak... maar ik ga er over heen:
Sicher!quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Krijg je alleen nog maar muziek, gaat snel vervelen hoor. Ik weet toevallig dat GOA fan is van Koos Alberts, nou dan krijg je dus het hele repertoire en als je zegt dat je het niet mooi vind wordt ie kwaad.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Krijg je alleen nog maar muziek, gaat snel vervelen hoor. Ik weet toevallig dat GOA fan is van Koos Alberts, nou dan krijg je dus het hele repertoire en als je zegt dat je het niet mooi vind wordt ie kwaad.
Ja hè hè, zo kan ik het ook, maar er is zo verdomd weinig te vinden van m op Youtube.quote:
Ja klopt, heb echt moeten zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hè hè, zo kan ik het ook, maar er is zo verdomd weinig te vinden van m op Youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |