SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er hoeft geen twijfel meer te zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:33 schreef Heeinz het volgende:
Bij twijfel voordeel aanvallende partij, dit datWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Heb je opgelet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er hoeft geen twijfel meer te zijn.![]()
Toch knap dat Huntelaar er weer staat. Ik had hem vorig seizoen al afgeschreven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Twee seizoenen terug bedoelde je? Toen had hij veel meer moeite met scoren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:36 schreef Monolith het volgende:
Toch knap dat Huntelaar er weer staat. Ik had hem vorig seizoen al afgeschreven.
Vorig seizoen deed hij het gewoon goed.Oh.![]()
Oh dat zou ook kunnen. De tijd vliegt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee seizoenen terug bedoelde je? Toen had hij veel meer moeite met scoren.
Vorig seizoen deed hij het gewoon goed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een tegenstander met 5-0 oprollen en dan nog heeft de tegenstander het eigenlijk best aardig gedaan
Als je dat pak hem beet een jaar of 3-5 geleden had gezegd had iedereen je voor gek verklaard
Verder prima, lekker door naar PAOK, niks mis meeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja in die tijd was de basisvoorhoede minder dan de wisselspelers die we nu hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Een tegenstander met 5-0 oprollen en dan nog heeft de tegenstander het eigenlijk best aardig gedaan
Als je dat pak hem beet een jaar of 3-5 geleden had gezegd had iedereen je voor gek verklaard
Verder prima, lekker door naar PAOK, niks mis meeOh.![]()
Ik wel ja. De assistent moet hem laten gaan omdat er VAR is, dus dan moet de VAR beslissen.Die VAR moet gewoon een goed beeld van de buitenspelsituatie hebben, en lijntjes kunnen trekken. De VAR is er niet om aan natte vingerwerk te doen.quote:Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Is wel zo jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja in die tijd was de basisvoorhoede minder dan de wisselspelers die we nu hebben.
Al had je deze pot ook nog ruim gewonnen met Sanogo in de spits, maar goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, de assistent moet hem laten gaan omdat hij bij twijfel voordeel aan de aanvallende partij moet gevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wel ja. De assistent moet hem laten gaan omdat er VAR is, dus dan moet de VAR beslissen.Die VAR moet gewoon een goed beeld van de buitenspelsituatie hebben, en lijntjes kunnen trekken. De VAR is er niet om aan natte vingerwerk te doen.
Die VAR heeft in Nederland niet de technologie om lijntjes te trekkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanogo die toen inviel tegen Celtic.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel zo ja
Al had je deze pot ook nog ruim gewonnen met Sanogo in de spits, maar goed
Zelden zo hard gelachen.Oh.![]()
Baasje hoor die Huntelaar
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ajax - NACquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:39 schreef Marsenal het volgende:
Heeft Poulsen al eerder 5-0 meegemaakt bij Ajax?
Toen Sana nog een aardige koop leek![]()
Dat geweldige doelsaldo van vorig jaar is imo voor een groot deel aan hem te danken. Denk dat een hoop spelers het vorig jaar bij 2/3-0 wel best hadden gevonden, lekker dat je hem dan nog kan brengenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo, die was slechtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanogo die toen inviel tegen Celtic.
Zelden zo hard gelachen.
Op aanraden van Wenger gekomen![]()
![]()
En toen hij tegen Dortmund moest spelen was dat heel erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax - NAC
Toen Sana nog een aardige koop leek
Zelden een speler op het veld gezien die zo erg niet mee kon met het niveau.Oh.![]()
Viel best prima in jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede pot van Promes. Biedt perspectief.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, maar de grensrechter moet dus alles door laten gaan behalve de overduidelijke gevallen. Want er is immers nog VAR en dan moet de VAR dus ook beslissen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, de assistent moet hem laten gaan omdat hij bij twijfel voordeel aan de aanvallende partij moet geven
Die VAR heeft in Nederland niet de technologie om lijntjes te trekken
Volgens mij heb ik weleens lijntjes gezien maar als je niet eens lijntjes kunt trekken dan moet je ook de beslissing in de tijfelgevallen niet aan de VAR overlaten.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja heeft ook wel een goede klik met Ziyech, die probeerde hem wel een goaltje te gunnen ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede pot van Promes. Biedt perspectief.
Maar het wordt lastig voor Promes om veel basisplaatsen af te dwingen wel.Oh.![]()
Ik kan alleen Westerman opnoemen verderquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen hij tegen Dortmund moest spelen was dat heel erg pijnlijk.
Zelden een speler op het veld gezien die zo erg niet mee kon met het niveau.![]()
Zo is het eigenlijk altijd al geweestquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar de grensrechter moet dus alles door laten gaan behalve de overduidelijke gevallen. Want er is immers nog VAR en dan moet de VAR dus ook beslissen.
Volgens mij heb ik weleens lijntjes gezien maar als je niet eens lijntjes kunt trekken dan moet je ook de beslissing in de tijfelgevallen niet aan de VAR overlaten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat was nog minder erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kan alleen Westerman opnoemen verderOh.![]()
ga wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was nog minder erg eigenlijk.
dat debuut tegen PAOK (?)![]()
Boilesen op het eindequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kan alleen Westerman opnoemen verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die schop tegen dat tafeltje bij GAE zal me altijd bijblijvenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar blunderende verdedigers heb ik wel genoeg gezien, ook met types als Wielaert.quote:
Maar Sana verzoop echt compleet voorin toen.Oh.![]()
Overigens heeft PAOK niet eens een wedstrijd dit weekend, die hebben echt totaal geen ritme nogMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Staat me niet meer zo bij, zeker uit tegen Dortmund was het een aardig goede wedstrijd meen ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar blunderende verdedigers heb ik wel genoeg gezien, ook met types als Wielaert.
Maar Sana verzoop echt compleet voorin toen.
Thuis was dan weer kansloos![]()
Of ze zijn juist goed uitgerust.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft PAOK niet eens een wedstrijd dit weekend, die hebben echt totaal geen ritme nogOh.![]()
Hoeveel tweede, derde, vierde kansen moet ie krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:48 schreef Cyanide- het volgende:
Dolberg wel echt afgeschreven nu lijkt me...
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Nja het was dus uit waar Ajax vrij goed speelde, maar Sana was toen heel zwak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Staat me niet meer zo bij, zeker uit tegen Dortmund was het een aardig goede wedstrijd meen ik
Thuis was dan weer kansloos
Babel was wel een god in de spits toen.Oh.![]()
Denk het niet, in deze situatie zou ik ook altijd Huntelaar brengen. Die gaat echt nog wel zijn potjes krijgen maar ik denk dat Tadic eerste optie is jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:48 schreef Cyanide- het volgende:
Dolberg wel echt afgeschreven nu lijkt me...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb niet het idee dat Ajax dit heel veel energie gekost heeftquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze zijn juist goed uitgerust.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De concurrentie staat niet stil, denk dat Dolberg gewoon nog weinig kansen krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk het niet, in deze situatie zou ik ook altijd Huntelaar brengen. Die gaat echt nog wel zijn potjes krijgen maar ik denk dat Tadic eerste optie is jaOh.![]()
Uitlenen aan een Belgische clubquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel tweede, derde, vierde kansen moet ie krijgen![]()
Ervan uitgaande dat je in ieder geval Europees haalt gaat hij genoeg Eredivisiepotjes zijn kans krijgen denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De concurrentie staat niet stil, denk dat Dolberg gewoon nog weinig kansen krijgt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Traore hebben we toch in de jeugd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De concurrentie staat niet stil, denk dat Dolberg gewoon nog weinig kansen krijgt.
Hopelijk gaan we die nog zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: