Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)stadion-az-ingestortquote:Op sociale media zijn er foto’s te zien van de lange zijde aan de overkant van de hoofdtribune waar het dak naar beneden is gekomen. Volgens de eerste berichten zijn er geen mensen in het stadion aanwezig. AZ speelt morgen de competitiewedstrijd uit bij RKC Waalwijk, maar donderdag staat de Europa League-wedstrijd tegen FC Mariupol op het programma.
In 2011 stortte een deel van het stadion van FC Twente in, daarbij kwamen destijds twee mensen om het leven.
Of een half uur geleden al begonnen warenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef Caland het volgende:
Stel dat ze over een half uurtje thuis hadden moeten beginnen
IK EIS KAMERVRAGEN
Of net in de rust zatenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Of een half uur geleden al begonnen waren
Dat je niet durft te kijken van de spanning en dat er opeens een dak op je muil kankert ja. Daar had ik niet eens over nagedacht. Bizar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:06 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja of net tijdens een penalty.
Tijdens deze wedstrijd zou het minder erg zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je niet durft te kijken van de spanning en dat er opeens een dak op je muil kankert ja. Daar had ik niet eens over nagedacht. Bizar.
Telstar stadion denk ik?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
Donderdag in een ander stadion spelen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je niet durft te kijken van de spanning en dat er opeens een dak op je muil kankert ja. Daar had ik niet eens over nagedacht. Bizar.
Ik vermoed dat dit wel eens een OvV onderzoek kan gaan worden. Dan zal het mettertijd bekend worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Die 6000 kilo aan zonnepanelen + montagemateriaal zal het verschil niet gemaakt hebben toch?
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar komt die 6000 vandaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Die 6000 kilo aan zonnepanelen + montagemateriaal zal het verschil niet gemaakt hebben toch?
Of dat je daar met je klappertjes klappert en dat het dak dan ineens op je kop klappert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dacht je van de wind die tussen de panelen en het dak jaagt en aan de panelen 'trekt'..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |