abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188382628
pi_188382641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:31 schreef crystal_meth het volgende:
Achtergrond bij de voormalige cell mate van Epstein, die hem na de vorige poging vond (en misschien verdacht werd Epstein aangevallen te hebben):
https://yonkerstimes.com/(...)-epsteins-cell-mate/
tldr: hij zit voor viervoudige moord, heeft meermaals over de condities in de gevangenis geklaagd, zou ooit wakker geworden zijn met een dode rat op z'n bed...
Is iets van dit verhaal aantoonbaar waar?

Opmerkelijk dat spontaan ineens dit verhaal naar buiten komt, met een mogelijke verklaring.
pi_188382651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is iets van dit verhaal aantoonbaar waar?

Opmerkelijk dat spontaan ineens dit verhaal naar buiten komt, met een mogelijke verklaring.
Artikel is van 5 Aug.
pi_188382668
quote:
Zelfs de aanklager van Manhatten is een aluhoedje, een conspiracy nut.
pi_188382673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Artikel is van 5 Aug.
Ah oké, niet gezien. Dan neem ik mijn opmerking terug.
pi_188382680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ah oké, niet gezien. Dan neem ik mijn opmerking terug.
Blijft een wazig stukje C-klasse journalistiek hoor, daar niet van.
pi_188382685
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Eh, intervened in wat? Hij probeerde zijn leven te reden nadat wat zich had voltrokken? Meer dan bizar dat er niet verder op ingegaan wordt...
+1
pi_188382699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Blijft een wazig stukje C-klasse journalistiek hoor, daar niet van.
Ook alleen de opmerking van 'nu spontaan'.

Voor de rest kan het inderdaad allemaal uit de duim zijn gezogen.

In het ergste geval met voorbedachte rade. Hoogst suggestief allemaal.

Ik houd alle opties open.
pi_188382760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ook alleen de opmerking van 'nu spontaan'.

Voor de rest kan het inderdaad allemaal uit de duim zijn gezogen.

In het ergste geval met voorbedachte rade. Hoogst suggestief allemaal.

Ik houd alle opties open.
Jep. (En even een BNW-onderonsje; ook dat ie nog leeft?)
pi_188382776
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jep. (En even een BNW-onderonsje; ook dat ie nog leeft?)
Ik heb de foto's gezien ja.

Wie weet, het zou best kunnen. Dit zijn mensen die in een ander universum leven dan wij.
pi_188382787
Opmerkelijk:

Others involved in the effort to bring Epstein to justice said his death would not end their efforts to secure financial damages.

Sigrid McCawley, lawyer to Virginia Giuffre and other victims, said in a statement that Epstein’s suicide was “no coincidence”.

“We are hopeful that the government will continue to investigate and will focus on those who participated and facilitated Epstein’s horrifying sex trafficking scheme that damaged so many. The victims await the true justice they have sought and deserve,” she said.

https://www.theguardian.c(...)sponse-investigation

Het artikel bevat een link naar dat statement.

https://twitter.com/search?q=soniamoghe
pi_188382792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb de foto's gezien ja.

Wie weet, het zou best kunnen. Dit zijn mensen die in een ander universum leven dan wij.
Er zijn ook wat vaagheden m.b.t. de locatie van de foto. En zeker, ik hou alles voor mogelijk.
pi_188382816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er zijn ook wat vaagheden m.b.t. de locatie van de foto. En zeker, ik hou alles voor mogelijk.
En dat iemand die al dood is aan het zuurstof oid hangt.
pi_188382823
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het artikel bevat een link naar dat statement.

https://twitter.com/search?q=soniamoghe
Hmm ja, die Ghislaine Maxwell is een goede tweede om de aanval op te openen...
pi_188382831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En dat iemand die al dood is aan het zuurstof oid hangt.
Verhaal later was dus dat ie pas in het ziekenhuis overleden was, dus ze troffen hem itt eerdere claims nog in leven aan in de cel... met iets om z'n nek; maar dát 'kleine' detail kon om de een of andere reden niet meegeleverd worden. Een halve dag later is het nog steeds een raadsel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 23:05:26 ]
pi_188382866
Bizar. Deze samenloop van omstandigheden en geen publiekelijke opstand. Dit deugt van geen kant.
Doei
pi_188382875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Verhaal later was dus dat ie pas in het ziekenhuis overleden was, dus ze troffen hem itt eerdere claims nog in leven aan in de cel... met iets om z'n nek; maar dát 'kleine' detail kon om de een of andere reden niet meegeleverd worden. Een halve dag later is het nog steeds een raadsel.
Heb je een bron hiervoor?
pi_188382876
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:04 schreef Treinhoer het volgende:
Bizar. Deze samenloop van omstandigheden en geen publiekelijke opstand. Dit deugt van geen kant.
Tja, naar welk huis moeten ze marcheren?
pi_188382886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tja, naar welk huis moeten ze marcheren?
Ik zou naar de gevangenis gaan. Die zijn vooralsnog nalatig geweest. Of naar het stadhuis oid, de lokale overheid.
pi_188382888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb je een bron hiervoor?
''Epstein, 66, was found unresponsive in his cell in the Special Housing Unit of Manhattan Correctional Center in Lower Manhattan around 6:30 a.m. Jail staff tried to revive him, and then called for an ambulance.

Paramedics also tried to revive Epstein, and could be seen using a breathing bag as they wheeled him on a gurney into New York Downtown Hospital around 7:30 a.m. He was declared dead a short time later.''

https://nypost.com/2019/0(...)effrey-epstein-dead/

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 23:09:19 ]
pi_188382891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik zou naar de gevangenis gaan. Die zijn vooralsnog nalatig geweest. Of naar het stadhuis oid, de lokale overheid.
Tja, allemaal instituten, terwijl onder de bevolking de verdenking heerst dat het onafhankelijke elites zijn. Maar je zou bij de instituten wel inzet kunnen eisen...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 23:11:22 ]
pi_188382983
According to the NYT: “Inmates can only be removed from the watch when the program coordinator, who is generally the chief psychologist at the facility, deems they are no longer at imminent risk for suicide…”
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:24:26 #248
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188383100
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188383125
quote:
“For them to pull him off suicide watch is shocking,” Cameron Lindsay, a former warden who worked at three federal facilities, told NBC News. “For someone this high-profile, with these allegations and this many victims, who has had a suicide attempt in the last few weeks, you can take absolutely no chances. You leave him on suicide watch until he’s out of there.”

Epstein, 66, was placed on suicide watch after he was found passed out in his jail cell with marks on his neck inside the Metropolitan Correctional Center on July 23, according to sources familiar with the matter.

The conditions would have required him to be moved to a special bare-bones cell where he would be outfitted in a tear-resistant one-piece smock and receive stepped-up observation from a staffer or inmate posted outside, according to Lindsay and sources familiar with Epstein’s case.

But Epstein’s status was changed sometime in the last two weeks for reasons that remain unknown, officials told NBC News. The decision would normally have to have been authorized by the jail’s suicide prevention program coordinator, who is ordinarily the institution’s chief psychologist, and approved by the warden.

“Once an inmate has been placed on watch, the watch may not be terminated, under any circumstance, without the program coordinator or designee performing a face-to-face evaluation,” according to the federal Bureau of Prison official guidelines issued in 2007.

Bob Hood, a former federal Bureau of Prisons chief of internal affairs and former warden at the ADX Florence “supermax” prison in Colorado, said he also was perplexed by the decision to remove the suicide safeguards.

“Under the circumstances, I would have a staff member sitting there or have a camera on him 24/7 while he was in my custody, purely to cover my butt,” said Hood. “I know that sounds tacky, but this is not your average inmate.”

Attorney General William Barr issued a statement expressing concern over the case, saying he was appalled and that Epstein’s death “raises serious questions that must be answered.”

Jack Donson, a former longtime federal Bureau of Prisons case manager, told NBC News that suicide watch in federal lockup “usually only lasts a few days to week” due to the amount of manpower the 24-hour surveillance entails.

“It requires staff to do overtime shifts,” Donson said, and is “not considered a good use of resources.”

(Gaat het hier op gegooid worden?)

Federal staff members will “make an assessment” about when they believe that “imminent danger” to the inmate has passed, and then the warden and chief psychologist make a determination about what to do with the inmate, Donson said.

https://www.cnbc.com/2019(...)f-suicide-watch.html
pi_188383303
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hahaha..

Je doet echt geforceerd je best om vooral maar geen vraagtekens te hebben. Want stel je voor dat je ook maar een beetje richting een complot denkt !
Het is intellectuele luiheid vermomd als een pseudokritische blik. Ultiem zelfbedrog om maar niet toe te hoeven geven dat je niet veel meer bent dan een ja-knikkende belastingbetalende burgerlul.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')