Ik heb helemaal niks met voetbal, maar dit was wel een opvallend nieuws-item.quote:
Nope, niet gehoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken je dat liedje nog? De keeper van den haag..
Wie heeft dat gelekt! De secreet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar dit was wel een opvallend nieuws-item.
Liet zich door zijn vrouw met een dildo in z'n reet neuken!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gelekt! De secreet!![]()
(Ik ken iemand die dat als fantasie heeft)
Lekte toen ook precies voor ajax - adoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gelekt! De secreet!![]()
(Ik ken iemand die dat als fantasie heeft)
Dan zak je ook wel door de grond lijkt mequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekte toen ook precies voor ajax - adoallemaal dildos op het veld
Wel tering slap om zoiets online te gooien. Wat anderen leuk vinden moeten ze lekker zelf weten.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zak je ook wel door de grond lijkt me
Als die z'n benen spreid heeft die misschien nog geluk ook
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij een leuke avond gehad heeft maar vind dat wel goede voetbalhumor.. Beter dan de tent afbreken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jeAlleen dan x5000 ofzo
quote:Je komt alleen de ONZ-SC binnen als je een vagina bezit of op de universiteit zit.
Ja ik ben er heel eerlijk in he. Je wordt daar gewoon weggepest joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er sowieso niet tot amper dus geen idee maar moest wel lachen
Dan blijf je lekker hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ben er heel eerlijk in he. Je wordt daar gewoon weggepest joh.
Dat was ik ook zeker van plan, gezellig hierquote:
Geen vagina of opleiding vereist. Tetten zijn wel pluspuntenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook zeker van plan, gezellig hier
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de handquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jeAlleen dan x5000 ofzo
Daarom, beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen vagina of opleiding vereist. Tetten zijn wel pluspunten
Ik kom daar al binnen met 0-2 achterstand, voor mij heeft het dus geen nut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand
Iemand moest het tenminste van zijn vrouw hebben gehoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
En ik denk dat die vrouw het zelf was, maar zeker weten doe ik het niet.
Goede timing!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekte toen ook precies voor ajax - adoallemaal dildos op het veld
Wel tering slap om zoiets online te gooien. Wat anderen leuk vinden moeten ze lekker zelf weten.
Omdat je saai bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:31 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom vind ik alleen grijze kleren mooi?
Tetten zonder vaginaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen vagina of opleiding vereist. Tetten zijn wel pluspunten
Hahahaha @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Haags heeft goede herinneringen aan Postma
Echt hequote:
Ik kleed ook altijd heel simpel hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he
Zegt wel iets over iemand z'n persoonlijkheid hoe je jezelf kleedt.
Dat was een keeper van ADO volgens mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar dit was wel een opvallend nieuws-item.
Liet zich door zijn vrouw met een dildo in z'n reet neuken!
Hee spuit 11quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat was een keeper van ADO volgens mij.
Oh hahaa is al benoemdquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat was een keeper van ADO volgens mij.
Simpel en beetje sportief (ofzoietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kleed ook altijd heel simpel hoor
Hier anders ook, op de snelweg was er turbulentie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:47 schreef Sigaartje het volgende:
Er staat een behoorlijk straffe wind hier. Best wel fijn. De parasol, daar wou ik toch al een tijdje vanaf. Compleet verschwunden.
ohjaquote:
Ja precies, soms als het meezit draag ik een shirt, en verder gewoon spijkerbroek en zwarte schoenenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Simpel en beetje sportief (ofzoiets)
zelfs met stap ik er amper binnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding,
Ik heb een top dag. Eerste dag van m'n vakantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die eNGine nummer 10, valt wel mee. Af en toe regen, af en toe zon.
Hoe is het daaro?
Jij bent dan ook niet kleinerend genoegquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
zelfs met stap ik er amper binnen
Misschien een vagina aanschaffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
zelfs met stap ik er amper binnen
Ben jij die gluurder die via het raampje mijn wc in de gaten houdtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
Vanavond nog bij een of andere vuurwerkwedstrijd kijken.
Ik heb de tieten toch alquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien een vagina aanschaffen
Huh? Als in dat hij een poging gedaan heeft of wat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Epstein zelfmoord op suicide watch
Apart
Wel mooi op maat van de muziekquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij die gluurder die via het raampje mijn wc in de gaten houdt
Nee, zelfmoord gepleegd op suicide watch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huh? Als in dat hij een poging gedaan heeft of wat?
Niet vreemd. Zijn heel wat mensen die een hoop te verliezen hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord gepleegd op suicide watch.
Geloof er niks van dat jij saai bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he
Zegt wel iets over iemand z'n persoonlijkheid hoe je jezelf kleedt.
Wel vreemd op suicide watch waar je dus 24/7 in de gaten gehouden wordt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet vreemd. Zijn heel wat mensen die een hoop te verliezen hebben
Ja een hoop mensen hebben een hoop te verliezen dus dan is zoiets prima te regelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel vreemd op suicide watch waar je dus 24/7 in de gaten gehouden wordt.
Oh, je bedoelt het zo. Ja nee dan eens. Ik dacht dat je bedoelde dat het niet raar was dat hij ZM pleegde. Maar dit is denk ik assisted suicide lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja een hoop mensen hebben een hoop te verliezen dus dan is zoiets prima te regelen
Schijnbaar maar 23/7 of 24/6quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel vreemd op suicide watch waar je dus 24/7 in de gaten gehouden wordt.
Oersaaiquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat jij saai bent
Als de clintons involved zijn 23/7 jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Schijnbaar maar 23/7 of 24/6
Maar wel apart ja. Laf ook.
Gezellig! Oppassen dat dat vuurwerk niet jouw richting opwaait.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb een top dag. Eerste dag van m'n vakantiebeetje door de stad gelopen en zit nu met een biertje buiten. Vanavond nog bij een of andere vuurwerkwedstrijd kijken.
Keer Chinees Nieuwjaar gevierd op de 12de verdieping van een flat. Al dat vuurwerk klapte daar tegen de ramenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig! Oppassen dat dat vuurwerk niet jouw richting opwaait.
Heb je de politie gebeld?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Keer Chinees Nieuwjaar gevierd op de 12de verdieping van een flat. Al dat vuurwerk klapte daar tegen de ramenwas wel bijzonder
In China? Wat ga ik zeggen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je de politie gebeld?
Hong Kong Ching Chong?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China? Wat ga ik zeggen dan?
Wo buyaoquote:
Wat vroeg hij jou dan. Was dat codetaal ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wo buyao![]()
Zal wel niet de goede spelling zijn maar zo klinkt "dat wil ik niet"
Dat betekent dat er veel toeristen zijn in Hong Kongquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat vroeg hij jou dan. Was dat codetaal ofzo?
Aahaaaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat er veel toeristen zijn in Hong Kong
Ching Chong wordt vaak gebruikt als soort straattaal met humor
Welke advies wiens relatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ow mijn advies heeft de relatie niet kunnen redden
ik heb mijn best gedaan
hoorquote:
Ja vriendin van mij had relatiestruggles en vroeg om mijn hulp maar ik kon het helaas niet reddenquote:
Minder lullen, meer neuken.quote:
Aii. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoor
[..]
Ja vriendin van mij had relatiestruggles en vroeg om mijn hulp maar ik kon het helaas niet redden
95% minderquote:
Wat voor advies heb je haar gegeven dan? Dat ze zwanger moet worden ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jatoch ben ook geen psycholoog ofzo
Haha nee dat niet, gewoon situatie per situatie bekeken en kijken hoe ik zou reageren en wat ik zou doen en beetje rekening houden met zijn karakter enz. En daaruit de perfecte formule proberen te smedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat voor advies heb je haar gegeven dan? Dat ze zwanger moet worden ofzo?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat voor advies heb je haar gegeven dan? Dat ze zwanger moet worden ofzo?
Haha Dr.Philquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, gewoon situatie per situatie bekeken en kijken hoe ik zou reageren en wat ik zou doen en beetje rekening houden met zijn karakter enz. En daaruit de perfecte formule proberen te smeden
Hehe ja zoietsquote:
Gelukkig heeft nog niemand mij ooit om relatie advies gevraagd. Haha!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ikzelf ben opgehouden met adviezen te geven met relaties. Wordt toch altijd verdraaid en dan ben jij weer de klootzak.Zelfs als ze precies doen wat je gesuggereerd hebt en het pakt prima uit, dan krijg je nog allerlei verwijten naar je harses geslingerd over wat je gezegd zou hebben, en dat ze het helemaal zelf alleen opgelost hebben.
Mag ik dan bij jou?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets![]()
Alleen soms gaat het woord rond en dan komt de halve stad met problemen, dan denk ik wel oprotten
Je mag beginnen bij mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog niemand mij ooit om relatie advies gevraagd. Haha!
O wat zou ik een goede zijn
Jij mag altijdquote:
quote:
Vertel. Wat is jouw probleem met je vriendinnetje dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je mag beginnen bij mij
[..]
Jij mag altijd
Had je geen last van rookvorming?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Keer Chinees Nieuwjaar gevierd op de 12de verdieping van een flat. Al dat vuurwerk klapte daar tegen de ramenwas wel bijzonder
Het blijft wel lang hangen in je hoofd!quote:
Meer het gebrek aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vertel. Wat is jouw probleem met je vriendinnetje dan?
Nee dat viel wel mee. Sowieso binnen geen last van.quote:
Stuur haar dan geen fotoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meer het gebrek aanIk trek altijd een beetje simpele meiden aan, waar opzich weinig mis mee is, maar die vallen dan puur op uiterlijk. Maar ik zou graag een vrouwtje willen die naar karakter en uiterlijk kijkt en beide kan waarderen
Ja maar ik ben niet zo goed met woordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Stuur haar dan geen foto
Eerst haar zo gek maken en als ze verliefd wordt dan laat je je zien.
Die zijn in hedendaagse maatschappij helaas ver te zoeken (wat ook weer begrijpelijk is als je kijkt naar hoe de samenleving gevormd is tegenwoordig).quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meer het gebrek aanIk trek altijd een beetje simpele meiden aan, waar opzich weinig mis mee is, maar die vallen dan puur op uiterlijk. Maar ik zou graag een vrouwtje willen die naar karakter en uiterlijk kijkt en beide kan waarderen
quote:
Definieer complex in jouw geval?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo goed met woordenIk heb een, denk ik, vrij complex karakter.
Uiterlijk compenseert daar dan enigzins voor denk ik
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zijn in hedendaagse maatschappij helaas ver te zoeken (wat ook weer begrijpelijk is als je kijkt naar hoe de samenleving gevormd is tegenwoordig).
Jep, dat is helaas ook waar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zijn in hedendaagse maatschappij helaas ver te zoeken (wat ook weer begrijpelijk is als je kijkt naar hoe de samenleving gevormd is tegenwoordig).
Ja, poeh, idk. Beetje verschillend. Ene kant ben ik heel begripvol met sommige dingen maar dat kan in een dag omslaan enzo, soms echt zwaar aan het stuiteren en dan weer niet, soms beetje moodswings door slaapritme, dat helpt niet allemaal.quote:
Ah zoquote:
De mensen die voor uiterlijk gaan vallen meer op en trekken meer aandacht.quote:
Herkenbaar, maar je moet het positief blijven inzien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, dat is helaas ook waar.
[..]
Meeste mensen vinden me wel aardig over het algemeen gelukkig maar blijkbaar geef ik geen toekomstpartner vibe
Maar niet onvindbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:19 schreef stokj het volgende:
[..]
De mensen die voor uiterlijk gaan vallen meer op en trekken meer aandacht.
De mensen die meer qua karakter zijn vallen minder op en zijn daarmee ver te zoeken.
Ja klopt, sowieso! Maar omdat ik ook veel sport krijg ik altijd een beetje het etiket 'dom', dat is sowieso al snel in dat wereldje. More brawn than brain zegmaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar je moet het positief blijven inzien.
Depressief ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, dat is helaas ook waar.
[..]
Ja, poeh, idk. Beetje verschillend. Ene kant ben ik heel begripvol met sommige dingen maar dat kan in een dag omslaan enzo, soms echt zwaar aan het stuiteren en dan weer niet, soms beetje moodswings door slaapritme, dat helpt niet allemaal.
Meeste mensen vinden me wel aardig over het algemeen gelukkig maar blijkbaar geef ik geen toekomstpartner vibe
Nee, juist enorm levendig, en dan weer nietquote:
Ik wel inmiddelsquote:
quote:
Dacht dat meiden juist graag sturing gevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, juist enorm levendig, en dan weer nietIs lastig uit te leggen.
Ik heb een soort sturing nodig en meeste meiden zitten daar niet op te wachten, wat ook wel logisch is
Jij heb een dominante vrouw nodig!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, juist enorm levendig, en dan weer nietIs lastig uit te leggen.
Ik heb een soort sturing nodig en meeste meiden zitten daar niet op te wachten, wat ook wel logisch is
Ja, dacht ik ook, maar de soort die ik tegenkom niet echt helaasquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat meiden juist graag sturing geven
Ja beetje een middenweg tho, anders botst het welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij heb een dominante vrouw nodig!
Opgelost!
Van deze hulpeloze mannen he. Zo schattigquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:22 schreef vosss het volgende:
Godverdomme. Computer van zolder gehaald, geen beeld meer, behalve op de onboard CPU. Dus mn R9 290X er eens uitgetrokken en opnieuw vastgezet; nu zegt Windows stop de cd er in, want hard- of software is veranderd. En die cd lag in de meterkast tot gisteren. Brennie geeft de meterkast opgeruimd gisteren en zit nu in Dublin en reageert vooralsnog niet en ik heb het hele huis al op zn kop gezet maar geen Cd te vinden
En mijn Schiit Audio Magni headphone-amp ben ik ook kwijt.
Goddomme. Vrouw 1 weekend weg en ik ben compleet verloren![]()
Je moest eens weten hoeveel graag zelf gestuurd willen wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat meiden juist graag sturing geven
NIET OP FOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook, maar de soort die ik tegenkom niet echt helaas
[..]
Ja beetje een middenweg tho, anders botst het wel
MAAR WAAR GA IK DIE OOIT VINDEN???![]()
Nee dat is wel duidelijkquote:
Precies, soms komt het (later). Soms komt het niet. Dat laatste moet je ook kunnen accepteren.quote:
Parenclub een optie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dat is wel duidelijk![]()
Mijn sociale leven is ook niet echt ingesteld op mensen ontmoetenDat helpt ook niet
Neem dan een virtuele half dominante vrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dat is wel duidelijk![]()
Mijn sociale leven is ook niet echt ingesteld op mensen ontmoetenDat helpt ook niet
Als goed Christen ben ik daar natuurlijk niet te vindenquote:
Sure, waar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Neem dan een virtuele half dominante vrouw
Alles goed verder?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, soms komt het (later). Soms komt het niet. Dat laatste moet je ook kunnen accepteren.
Mwah, dan is internationaal daten altijd nog een optie en dat gaat vaak een stuk makkelijker, hoewel je natuurlijk wel weer alert moet zijn op golddiggers en scammers, en je moet aan een aantal voorwaarden voldoen als je iemand van buiten Europa hier naar toe wil laten komen. (Binnen Europa is het een stuk makkelijker.)quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, soms komt het (later). Soms komt het niet. Dat laatste moet je ook kunnen accepteren.
In wat voor omgeving leef je? Zit je veel op de universiteit etc?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, sowieso! Maar omdat ik ook veel sport krijg ik altijd een beetje het etiket 'dom', dat is sowieso al snel in dat wereldje. More brawn than brain zegmaarTerwijl ik juist enorm geniet van mezelf ontwikkelen op wiskundig en scheikundig gebied, maar dat zien/denken mensen niet.
Maar er komt een dag...
OP FOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als goed Christen ben ik daar natuurlijk niet te vinden
[..]
Sure, waar?
Owjah!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als goed Christen ben ik daar natuurlijk niet te vinden
Zit eig heel de dag in de sportschool (Nu even niet ivm die operatie)quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
In wat voor omgeving leef je? Zit je veel op de universiteit etc?
Hmm, en wie stel je voor?quote:
Moet je niet met Silvi Meijs gaan datenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dan is internationaal daten altijd nog een optie en dat gaat vaak een stuk makkelijker, hoewel je natuurlijk wel weer alert moet zijn op golddiggers en scammers, en je moet aan een aantal voorwaarden voldoen als je iemand van buiten Europa hier naar toe wil laten komen. (Binnen Europa is het een stuk makkelijker.)
Ook waarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dan is internationaal daten altijd nog een optie en dat gaat vaak een stuk makkelijker, hoewel je natuurlijk wel weer alert moet zijn op golddiggers en scammers, en je moet aan een aantal voorwaarden voldoen als je iemand van buiten Europa hier naar toe wil laten komen. (Binnen Europa is het een stuk makkelijker.)
Leerde je haar kennen via een datingsite ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwdquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel graag zelf gestuurd willen worden
Probeer in de sportschool een andere rol aan te nemen, bijvoorbeeld dames te helpen als zij assistentie nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit eig heel de dag in de sportschool (Nu even niet ivm die operatie)
Verder game ik vooral thuis en soms op schoolEn werk maar die zijn stuk ouder dan ik.
[..]
Weet niet. Ik ken niet iedereenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verder game ik vooral thuis en soms op schoolEn werk maar die zijn stuk ouder dan ik.
[..]
Hmm, en wie stel je voor?
In R&P zijn er topics waar je mensen kan meeten etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Hmm, en wie stel je voor?
De gemiddelde leeftijd in mijn sportschool is vgm 65quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Probeer in de sportschool een andere rol aan te nemen, bijvoorbeeld dames te helpen als zij assistentie nodig hebben.
Gamen doet bijna iedereen tegenwoordig. Online valt er vast wel connectie te maken. Voeg gewoon gamers toe bij Steam.
Op werk moet je altijd oppassen, je wilt niet te boek staan als een collega van mij. Als hij praat met een vrouwelijke collega dan weet iedereen (hoe oud zij ook is) dat hij haar probeert te versieren.
[..]
Haha stokj. Heb je al een nieuwe vriendin?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Probeer in de sportschool een andere rol aan te nemen, bijvoorbeeld dames te helpen als zij assistentie nodig hebben.
Gamen doet bijna iedereen tegenwoordig. Online valt er vast wel connectie te maken. Voeg gewoon gamers toe bij Steam.
Op werk moet je altijd oppassen, je wilt niet te boek staan als een collega van mij. Als hij praat met een vrouwelijke collega dan weet iedereen (hoe oud zij ook is) dat hij haar probeert te versieren.
21? Waar maak jij je zorgen over? Komt goed joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd in mijn sportschool is vgm 65zit bij een prive-sportschool, betaal je ook meer voor, maar komen geen dames van mijn leeftijd. Dus dat valt helaas af, maar goede suggestie! En werk ook allemaal 30+, ben 21, dus ook dat is lastig. Online is dan de beste optie, maar is altijd beetje eng ook he
Maar zeker het proberen waard!
Ik maak me nog geen zorgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
21? Waar maak jij je zorgen over? Komt goed joh.
Ga eens iets drinken in een leuk tentje in je dorp of stad. Raak aan de praat met mensen zonder verplichtingen en daar komt vanzelf wel iets uit.
quote:
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha stokj. Heb je al een nieuwe vriendin?
Ik hou er niet zo van als mensen met mij gooienquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wil je dat de luchtpolitie jou in de luchtcel gooi?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Leerde je haar kennen via een datingsite ofzo?
Hoef je niet te antwoorden als ik te persoonlijk ben
Man man man. Water is goed, af en toe thee of koffie prima. En als je met een rosemeid zit die alleen maar rose slurpt moet je wegwezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik maak me nog geen zorgenvind het alleen jammer dat ik niet echt de juiste mensen aantrek op het moment, omdat ik denk dat een relatie wel voor meer stabiliteit zou zorgen waardoor ik zelf ook weer gelukkiger in het leven sta. Maar er is in feite nog tijd zat natuurlijk.
En dat is ook weer zoiets, ik drink niet ivm sport, misschien ben ik daar iets te fanatiek in.
Al kan een glas water oid altijd natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik krijg dan overigens nog wel eens aandacht van wel intelligente mannen, mja, daar heb ik niet veel aan
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wil je dat de luchtpolitie jou in de luchtcel gooi?
Nee, dat weet ik. Zo hard om die man te vinden die zich niet door mij plat gewalst laat wordenquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik krijg dan overigens nog wel eens aandacht van wel intelligente mannen, mja, daar heb ik niet veel aan
Ja dat is ook zo. Ik chill wel eens met een meid die elke chilling een fles wijn wegtiktquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man. Water is goed, af en toe thee of koffie prima. En als je met een rosemeid zit die alleen maar rose slurpt moet je wegwezen.
Heb je eisen/wensen wat betreft je vriendin?
Zonder GHB dit keer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]Hee flat, zin in een glaasje water?
Je had toch sturing nodig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als mensen met mij gooien
Hmm nog steeds best kut. Doe het dit weekend maar rustig aan, beetje gamen enzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ah zoik herken dat niet zo
![]()
Hoe is het?
quote:
Jaaa maar niet zulke boze sturingquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Zo hard om die man te vinden die zich niet door mij plat gewalst laat worden
Je bedoelt brieven? Wat ouderwets romantisch!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]Maar eerst als penpal; we hadden dat beiden zo ingesteld.
Deze keer zonder! Beloofdquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Jaaa maar niet zulke boze sturing
Beetje zo van FLATJE NIET DOEN NIET DOEN
Komt goed man, ik blijf van alles proberen. Ooit komt de juiste wel voorbijquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Probeer internationale contacten op te doen.
Hahahaha! Dat doen alleen moedersquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Jaaa maar niet zulke boze sturing
Beetje zo van FLATJE NIET DOEN NIET DOEN
Misschien ligt daar het probleem welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat doen alleen moeders
Ja ik weet er alles vanquote:
WAT GA JE DAARAAN DOENquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien ligt daar het probleem wel
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm nog steeds best kut. Doe het dit weekend maar rustig aan, beetje gamen enzo
En met jou?
Eminem Godquote:
Helemaal klaar daar weer dan? Of ga je weer terug?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rustig aan is ook genieten
Met mij gaat het goed. Heb vakantiega maandag naar huis, zin in maar nu nog hier beetje plezier hebben
Ze zijn ook wel lief hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles vanen iedereen maar denken dat ze altijd lief zijn
Jup helemaal klaar. Na m'n vakantie weer naar Polen tot december denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helemaal klaar daar weer dan? Of ga je weer terug?
Lekker man, ook wel een tof land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup helemaal klaar. Na m'n vakantie weer naar Polen tot december denk ik.
quote:
Weet ik ook dat ze meestal wel lief zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel lief hoor.![]()
Ze hebben alleen af en toe gewoon een sterkere hand nodig
Ook zin in?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup helemaal klaar. Na m'n vakantie weer naar Polen tot december denk ik.
Lang geleden dat ik die gehoord hebquote:
is ook oudquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die gehoord heb
Ja, wie wil nou een huilende jongen?quote:
heel goedquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van deze hulpeloze mannen he. Zo schattig
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, wie wil nou een huilende jongen?
Wat had je gegeten? Borrelnootjes?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heel goed
lekker gegeten dat maakt blijmet jou?
Nee ik eet niet zo vaak mijzelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat had je gegeten? Borrelnootjes?
Ja! Werk daar gewoon 40 uur ipv 70 dus is wel relaxed en is ook wel een leuke stadquote:
In de E'tjes kreeg ik wel een keer rood, toen moest ik juist huilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, wie wil nou een huilende jongen?
Ik krijg er gelijk trek vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heel goed
lekker gegeten dat maakt blijmet jou?
mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In de E'tjes kreeg ik wel een keer rood, toen moest ik juist huilen
[..]
Ik krijg er gelijk trek van![]()
Goed hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bedoelt brieven? Wat ouderwets romantisch!
Hoelang voor er een brief aankomt?
Leuk! Een ander stadje..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja! Werk daar gewoon 40 uur ipv 70 dus is wel relaxed en is ook wel een leuke stad
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ENGINEquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik de eerste keer uit de klas gestuurd werd op de middelbare school
Witlof is heerlijk!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik eet niet zo vaak mijzelf
witlofschotel
is echt zo lekker
kaassaus ook jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Witlof is heerlijk!
Vooral met kaassaus!
Oooooo, ik schaam me hahaha!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]Op de datingsite hadden we ingesteld dat we alleen op zoek waren naar een (online) penpal.
Dus gewoon vriendschappelijk chatten.
Je zit toch op fokquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oooooo, ik schaam me hahaha!![]()
Ik heb nooit op een datingsite gezeten dus vandaar mijn onwetendheid
Ik heb een keer aan een E-speler een rode kaart moeten geven omdat hij een elleboogstoot uitdeelde. Die jongen ging ook huilen plus zijn moeder zei dat het maar een spelletje is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, scheidsrechter? Tof man. Dat gezeik lijkt me dan wel minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan een E-speler een rode kaart moeten geven omdat hij een elleboogstoot uitdeelde. Die jongen ging ook huilen plus zijn moeder zei dat het maar een spelletje is.
Haha deze is ook geniaal, Eminem verkleed als Robin en de draak met zijn vijanden steken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
guessssssssssssss who back back again
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kaassaus ook ja![]()
dit was dan met room krieltjes kaas spekjes en lenteui
best vunzige clip welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha deze is ook geniaal, Eminem verkleed als Robin en de draak met zijn vijanden steken.
Ja, ik floot jeugdwedstrijdjes toen terwijl ik in de junioren zat. Dat gezeik had je altijd wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, scheidsrechter? Tof man. Dat gezeik lijkt me dan wel minder.
Mijn moeder gaf de scheidsrechter gelijk
Mocht niet naar de wcquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ENGINE![]()
Wat had je gedaan?
Ja mijn ouders waren altijd wel begripvol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik floot jeugdwedstrijdjes toen terwijl ik in de junioren zat. Dat gezeik had je altijd wel.
De kans is klein dat ik jou die rode kaart gaf.![]()
![]()
Ja dat vind ik ook BS regel. Bij ons mag dat ook niet mja als ik moet dan ga ik gwn lol, als ze me dan uitsturen is het jammer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mocht niet naar de wcbeetje bijdehand lopen doen daarna
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders waren altijd wel begripvol.
En nee, denk het ook nietMaar ik had eerste geel wel terecht, pakte de bal iets te hard af, gevaarlijk spel ofzo was het. En toen later noemde ik tegenstander 'homo' ( ik was jong
) iets te dicht bij de scheids, 2e geel, wegwezen. Toen stortte ik wel in
![]()
Nu kan ik me dat bijna niet meer voorstellen
Ik coachte wat jaren terug een meisjesteam, ook leuk. Knijpen, krabben en aan haren trekken die koters 🤣quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik floot jeugdwedstrijdjes toen terwijl ik in de junioren zat. Dat gezeik had je altijd wel.
De kans is klein dat ik jou die rode kaart gaf.![]()
![]()
Hmm, lijkt me toch wel een best ondankbaar beroep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In mijn geval was het direct rood, zonder een gele kaart voorafgaand.
lol wtfquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:14 schreef stokj het volgende:
Vandaag op de snelweg waar de maximumsnelheid 100 is reed er een auto met Iers kenteken op de middelste rijstrook (3 rijstroken). Die opa op de meest rechtse rijstrook reed 50 dus die wou je sowieso inhalen maar die Ier reed de hele tijd 70. Dus ik inhalen en terwijl ik hem passeer toeter ik en maak ik een gebaar van ga naar die andere rijstrook. Nadat ik de auto had ingehaald maak ik het gebaar nog een keer maar de auto bleef op de middelste rijstrook.
Ik voeg uit en ik zie dat ze me volgen. We rijden langs een tankstation en ik moest tanken. De Ierse auto stopt ook en ze vragen: "yes Mr officer why did we have to follow you". Ik legde uit dat hij van rijbaan moest wisselen om het verkeer niet op te houden. "thank you mr. officer thank you". Ik draaide me om en ging afrekenen en zij reden weg.
Deze mensen dachten dat ik de politie was![]()
![]()
Ik vond jeugdmeisjesteam fluiten wat minder leuk omdat het inderdaad over dat knijpen en krabben ging. Ben natuurlijk een scheidsrechter en geen kleuterjuffrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik coachte wat jaren terug een meisjesteam, ook leuk. Knijpen, krabben en aan haren trekken die koters 🤣
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:14 schreef stokj het volgende:
Vandaag op de snelweg waar de maximumsnelheid 100 is reed er een auto met Iers kenteken op de middelste rijstrook (3 rijstroken). Die opa op de meest rechtse rijstrook reed 50 dus die wou je sowieso inhalen maar die Ier reed de hele tijd 70. Dus ik inhalen en terwijl ik hem passeer toeter ik en maak ik een gebaar van ga naar die andere rijstrook. Nadat ik de auto had ingehaald maak ik het gebaar nog een keer maar de auto bleef op de middelste rijstrook.
Ik voeg uit en ik zie dat ze me volgen. We rijden langs een tankstation en ik moest tanken. De Ierse auto stopt ook en ze vragen: "yes Mr officer why did we have to follow you". Ik legde uit dat hij van rijbaan moest wisselen om het verkeer niet op te houden. "thank you mr. officer thank you". Ik draaide me om en ging afrekenen en zij reden weg.
Deze mensen dachten dat ik de politie was![]()
![]()
Nee gelukkig niet. Maar het was wel mijn laatste keer dat ik een E-wedstrijd floot. Ik merkte dat ik te fanatiek was en meer bij B en A niveau het leuker vond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me toch wel een best ondankbaar beroep.
Wel eens uitgescholden/bespuugd ofzo?![]()
Ik ga er maar even niet vanuit dat die kids je echt aanvallen
Ja dat is ook allemaal net wat serieuzer. Nja beter in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar het was wel mijn laatste keer dat ik een E-wedstrijd floot. Ik merkte dat ik te fanatiek was en meer bij B en A niveau het leuker vond.
Haha, mochten ze het geldbedrag storten op mijn rekeningquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]goed verhaal
Had bekeuring gegeven dan
Ja logisch, random as fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk toen ik weer in de auto zat.![]()
![]()
Verkeerde rijbaan is 259 euroquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, mochten ze het geldbedrag storten op mijn rekening
Wtf.. Hoe dan?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Groningen al 2 rode kaartengaat lekker
Hee skyquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 nogal harde overtredingen
Allebei een penalty gemist ook
Joh! Zo erg toch niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik moet nog een dag overleven in overijssel
Gaat uistekendquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik moet nog een dag overleven in overijssel
Met alle plezierquote:
Hel op aardequote:
Geen ideequote:
Brabantse nachten zijn langquote:
Pluspunt!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een plus of een min punt is
Beetje wind.. Echt wtf ja!quote:
Voetbalclub uit Alkmaar die eigenlijk altijd achter Feyenoord eindigtquote:
Dat durf ik nu niet zo hard te roepen hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voetbalclub uit Alkmaar die eigenlijk altijd achter Feyenoord eindigen
Ga je ook mee in de hosanna?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat durf ik nu niet zo hard te roepen hoor
Treurig genoeg dat het geroepen kan wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de hosanna?![]()
Elk jaar wordt er geroepen dat AZ Utrecht etc ons voorbij gaan, vgm 1x voorgekomen afgelopen 5 jaar
Ja nee niet op die manier, ik denk vooral dat wij een heel slecht seizoen gaan draaien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de hosanna?![]()
Elk jaar wordt er geroepen dat AZ Utrecht etc ons voorbij gaan, vgm 1x voorgekomen afgelopen 5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |