Tuinesiëquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat vinden jullie leuke vakantiebestemmingen?
Cambodja!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Emmeloordquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee dat niet, al denkt Haags daar soms helaas anders over. Ik blijf hem afwijzen maar hij weet niet van opgeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow u bent net als haags van de herenliefde?
Rundumhausenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je van zoet houdt, dan is dit vast wel lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Kan er iemand echt lekkere memmen plaatsen ter compensatie van de laatste foto?
Credits: googlequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van zoet houdt, dan is dit vast wel lekker
[ afbeelding ]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorpquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar 12 jaar gewoond en herken het niet eens
Ja die is heel bekend, wil ik ooit ook eens bezoekenquote:
Dat bord met "andere richtingen" is toch vrij uniek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorp
Ik ga er misschien over een jaartje of 2 weer naar toe, met mijn vrouw en mini-ToT uiteraard!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die kant ook wel op willen voor vakantie. Nooit gewest, maar lijkt me wel wat.
https://goo.gl/maps/ShziU96EaRzmxcmC6quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorp
Gewoon een bagger meet houden daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er misschien over een jaartje of 2 weer naar toe, met mijn vrouw en mini-ToT uiteraard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik op 1 bij 1,5 meter op canvas laten afdrukken. Laatst aan vrienden weggegeven.
Nieuwe wegen ook nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/ShziU96EaRzmxcmC6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |