gadverquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh maar wel kijken..![]()
[ afbeelding ]
Doe het deze keer dan toch ook maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja die foto eindelijk eens plaatsen hier natuurlijk.. Ik moet ook alles zelf doen he?
Het liefst rondequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Kan er iemand echt lekkere memmen plaatsen ter compensatie van de laatste foto?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Tuinesiëquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat vinden jullie leuke vakantiebestemmingen?
Cambodja!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Emmeloordquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee dat niet, al denkt Haags daar soms helaas anders over. Ik blijf hem afwijzen maar hij weet niet van opgeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow u bent net als haags van de herenliefde?
Rundumhausenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je van zoet houdt, dan is dit vast wel lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Credits: googlequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van zoet houdt, dan is dit vast wel lekker
[ afbeelding ]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorpquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar 12 jaar gewoond en herken het niet eens
Ja die is heel bekend, wil ik ooit ook eens bezoekenquote:
Dat bord met "andere richtingen" is toch vrij uniek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorp
Ik ga er misschien over een jaartje of 2 weer naar toe, met mijn vrouw en mini-ToT uiteraard!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die kant ook wel op willen voor vakantie. Nooit gewest, maar lijkt me wel wat.
https://goo.gl/maps/ShziU96EaRzmxcmC6quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, die 30 bij 30 grijze tegels heb je in elk stad en dorp
Gewoon een bagger meet houden daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er misschien over een jaartje of 2 weer naar toe, met mijn vrouw en mini-ToT uiteraard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik op 1 bij 1,5 meter op canvas laten afdrukken. Laatst aan vrienden weggegeven.
Nieuwe wegen ook nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/ShziU96EaRzmxcmC6
Is allebei Angkor Wat toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
Ow en je zegt dat die heel bekend is, maar dat is een andere boom.![]()
Heb ik zelf helaas geen mooie foto van omdat er een lelijk koord voor gespannen was en er ook nog eens een hijskraan bij stond!
Met bier en tieten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een bagger meet houden daar.
In hotelkamer dan maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Met bier en tieten!
Ow kut, daar waren 2 jaar geleden of zo nog een stel Nederlanders gearresteerd voor seksueel dansen in een bar, dus dan zijn tieten out of the question.
Oplichter?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Oppassen voor deze knakker trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |