SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, wij doen flopaankopen van 5 miljoen terwijl Real Madrid een flopaankoop van 100 miljoen doet...![]()
Ik denk dat de Bundesliga best wel zwakker is geworden, ik ben misschien opportunistisch maar ze presteren weinig meer in Europa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:50 schreef maxi-mus het volgende: [..] Ik ben het hier niet mee eens, naast dat wat ik net ook al zei Ajax net een keer met 3 punten verschil kampioen is geworden. Het is wat. Daarnaast vind ik de Bundesliga helemaal niet zwakker geworden. Succes van Ajax trekt ook weer betere spelers aan bij de clubs. En je moet andere spelers maar niet kopen om goodwill te kweken volgens jou, wat ontzettend naοef.
Daarnaast zullen wij geen Bundesliga worden als Eredivisie, maar eerder een Oekraοne met ιιn absolute topclub. Tuurlijk zal Ajax over een paar jaar gewoon in Europa spelen en de Eredivisie voor lief nemen. Maar is het niet een beetje in het belang van de Eredivisie dat spelers als Pierie daar minuten kunnen blijven maken?
Ik begrijp het beleid van Ajax 100%, maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat clubs als AZ en Feyenoord hierdoor de greep op enigszins Europees voetbal geheel zullen missen.AZ
ALKMAAR![]()
Dat heeft vrij weinig met Ajax te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:56 schreef Durmada het volgende:
Ik begrijp het beleid van Ajax 100%, maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat clubs als AZ en Feyenoord hierdoor de greep op enigszins Europees voetbal geheel zullen missen.![]()
Maar ligt dan aan het beleid van Ajax of dat van AZ en Feyenoord?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat de Bundesliga best wel zwakker is geworden, ik ben misschien opportunistisch maar ze presteren weinig meer in Europa.
Daarnaast zullen wij geen Bundesliga worden als Eredivisie, maar eerder een Oekraοne met ιιn absolute topclub. Tuurlijk zal Ajax over een paar jaar gewoon in Europa spelen en de Eredivisie voor lief nemen. Maar is het niet een beetje in het belang van de Eredivisie dat spelers als Pierie daar minuten kunnen blijven maken?
Ik begrijp het beleid van Ajax 100%, maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat clubs als AZ en Feyenoord hierdoor de greep op enigszins Europees voetbal geheel zullen missen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is idd vooral samenloop van omstandigheden dat Ajax piekt en PSV en Feyenoord uit vorm zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met Ajax te maken.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Sowieso doet Ajax het nu een jaartje leuk en ziet het er allemaal prima uit maar laat dat ze eerst maar eens een paar jaar vasthoudenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Persoonlijk denk ik dat we over 10 jaar nog steeds terugkijken op 2018/2019 als een uitzonderlijk Ajax-seizoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso doet Ajax het nu een jaartje leuk en ziet het er allemaal prima uit maar laat dat ze eerst maar eens een paar jaar vasthoudenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Volgens mij zijn Marc en Edwin goed bezig om de continuοteit te waarborgen door contracten van bepalende spelers open te breken ipv spelers aan te kopen waar je moet afwachten of het wat is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso doet Ajax het nu een jaartje leuk en ziet het er allemaal prima uit maar laat dat ze eerst maar eens een paar jaar vasthoudenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat sowieso, heel veel beter kan ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we over 10 jaar nog steeds terugkijken op 2018/2019 als een uitzonderlijk Ajax-seizoen.
Wat iemand anders in dit topic ook al zei, over tig jaar zijn wij die ouwe lullen die het over die vrije trap van Schone hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zeg ook niet dat ze nu verkeerd bezig zijn maar een jaar waarin bijna alles lukt zegt mij nog niet dat het ook structureel zo zal blijven. Laat ze eerst dit jaar maar eens CL halen. Maar dat het er goed uit ziet zijn we het wel over eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Marc en Edwin goed bezig om de continuοteit te waarborgen door contracten van bepalende spelers open te breken ipv spelers aan te kopen waar je moet afwachten of het wat is.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zakelijke platform van de club doet er in elk geval alles aan, om de lijn door te kunnen zetten. Was toch een beetje huiverig dat ze geen ballen gingen tonen deze zomer, maar toch weer lekker de knip getrokken.
Plaatsing is wel een must nu. Hebben jongens als Ziyech en Neres dan een clausule om te ontsnappen, als plaatsing mislukt?-nee-![]()
Die cl zal inmiddels ook wel moeten om de boel te financierenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze nu verkeerd bezig zijn maar een jaar waarin bijna alles lukt zegt mij nog niet dat het ook structureel zo zal blijven. Laat ze eerst dit jaar maar eens CL halen. Maar dat het er goed uit ziet zijn we het wel over eens![]()
Ajax draait nog steeds een begroting op basis van EL, dus dat lijkt me eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:09 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Die cl zal inmiddels ook wel moeten om de boel te financierenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schone meteen gescoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees verkeerd.![]()
Vooral met UEFA natuurlijk. Alleen helpt het niet basisspelers van andere clubs op te stellen bij Jong Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met Ajax te maken.AZ
ALKMAAR![]()
Wat kan bijvoorbeeld AZ beter doen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ligt dan aan het beleid van Ajax of dat van AZ en Feyenoord?AZ
ALKMAAR![]()
Nee, anders was Heerenveen heel ver gekomen dit jaar in Europa. Hou toch op man. Ajax heeft een prima bedrag gegeven, daar kan Heerenveen toch weer nieuwe spelers van kopen. Zo werkt de markt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vooral met UEFA natuurlijk. Alleen helpt het niet basisspelers van andere clubs op te stellen bij Jong Ajax.![]()
Slimmer zijn (en een heleboel geluk hebben)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat kan bijvoorbeeld AZ beter doen?
Eigenlijk wat Ajax afgelopen seizoen in Europa deedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Want we kunnen evengoed zeggen dat Madrid van Van de Beek af moet blijven omdat zo Madrid alle macht grijpt Europees en dat niet zo eerlijk isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welnee, met het opgebrachte geld van vorig seizoen kan Ajax 3x de CL mislopen zonder financieel pijn te lijden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:09 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Die cl zal inmiddels ook wel moeten om de boel te financierenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
3 miljoen per jaar?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Elke week een Tesla.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Hun scouting beter op orde krijgen zodat ze betere aankopen kunnen doen van al hun verdiende geld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat kan bijvoorbeeld AZ beter doen?Oh.![]()
Dat kreeg hij al met zijn vorige opwaardering blijkbaar, nu eerder richting de 5 dan denk ik.quote:Oh.![]()
Koekoek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kreeg hij al met zijn vorige opwaardering blijkbaar, nu eerder richting de 5 dan denk ik.![]()
Maar het ik vind het niet wenselijk dat Ajax te veel spelers opkoopt die talentvol zijn en ze vervolgens in de KKD laat spelen. Met Schuurs prima, maar als je zo'n Pierie dan koopt, leem hem dan uit aan Heerenveen maar laat hem niet een tegen Oss spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, anders was Heerenveen heel ver gekomen dit jaar in Europa. Hou toch op man. Ajax heeft een prima bedrag gegeven, daar kan Heerenveen toch weer nieuwe spelers van kopen. Zo werkt de markt.
AZ
ALKMAAR![]()
Geen wonder dat sevilla geen stap omhoog isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kreeg hij al met zijn vorige opwaardering blijkbaar, nu eerder richting de 5 dan denk ik.![]()
Maar dan went hij niet aan het Ajax-systeem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar het ik vind het niet wenselijk dat Ajax te veel spelers opkoopt die talentvol zijn en ze vervolgens in de KKD laat spelen. Met Schuurs prima, maar als je zo'n Pierie dan koopt, leem hem dan uit aan Heerenveen maar laat hem niet een tegen Oss spelen.![]()
Daarom hoeven ze niet meer per se naar die clubs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen wonder dat sevilla geen stap omhoog isOh.![]()
Mwah, AZ kan niet te veel uit geven. We hebben nu veel geld, we moeten het niet verkwisten a la Feyenoord. Ik denk dat het huidige beleid heel goed is. Langzaam aan steeds meer investeren in de accommodaties en jeugd en dat gaat zich wel afbetalen. Als we structureel veel geld gaan pakken voor spelers, zullen we uiteindelijk grotere aankopen doen. Ajax plukt nu ook de vruchten van de wat zuinigere jaren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hun scouting beter op orde krijgen zodat ze betere aankopen kunnen doen van al hun verdiende geld.AZ
ALKMAAR![]()
Doen spelers als Marin en Alvarez ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan went hij niet aan het Ajax-systeem.
AZ
ALKMAAR![]()
Klopt wel hoor, maar daarom kan dat nog wel beter op termijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah, AZ kan niet te veel uit geven. We hebben nu veel geld, we moeten het niet verkwisten a la Feyenoord. Ik denk dat het huidige beleid heel goed is. Langzaam aan steeds meer investeren in de accommodaties en jeugd en dat gaat zich wel afbetalen. Als we structureel veel geld gaan pakken voor spelers, zullen we uiteindelijk grotere aankopen doen. Ajax plukt nu ook de vruchten van de wat zuinigere jaren.Oh.![]()
Bij hem is het oprecht dat hij Sevilla niet boven ajax kiest..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen wonder dat sevilla geen stap omhoog is![]()
Daarom stonden die ook wissel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Doen spelers als Marin en Alvarez ook niet.![]()
Nou ja wel eens hoor
Nu koopt ajax alles op met een beetje potentie, als maar een kwart slaagt is het al goed.
Aan de andere kant, ajax gaat wel soepel om met spelers die het niet halen. Gaan toch op hun 22e weer terug naar heerenveen, utrecht en zwolle.![]()
En de Ligt 12m per seizoen? Toch nog wel een verschil hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Salaris telt dan gewoon meequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij hem is het oprecht dat hij Sevilla niet boven ajax kiest..![]()
Ziyech is geen wereldtop neequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En de Ligt 12m per seizoen? Toch nog wel een verschil haha![]()
Prima ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom hoeven ze niet meer per se naar die clubs.![]()
Maar zoveel clubs zullen ook niet dat soort salarissen betalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En de Ligt 12m per seizoen? Toch nog wel een verschil hahaOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: