Er is de afgelopen tijd niet echt iets boeiends uitgekomen geloof ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe hier maar eens een update
F&S / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Valt "Dark" er niet onder?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is de afgelopen tijd niet echt iets boeiends uitgekomen geloof ik
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef mijn goede vriend @:GGMM de schuld, dat is dus vanaf nu mijn aartsvijand
Weet ik niet, heb ik niet gezien. Maar het staat je vrij om daar zelf een post aan te wijden hequote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik niet gezien. Maar het staat je vrij om daar zelf een post aan te wijden he
Maar die was in het Duits toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!
Hier nog racistische uitspraken doen ook...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diep!
Dit is een zwarte bladzijde in mijn carrière
Ja en daar merk je na 2 minuten niets meer van, het kán eik ook niet anders dan Duits zijn, hoort helemaal bij het moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als we Tim moe zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:32 schreef LTVDK het volgende:
MED / timmmmmmmmmmmmmmmmmm is weer zwart
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |