Ook niet mijn cuppa. Maar goed ik heb dat vooroordeel vaker gehad en sommige games zijn m.i. prima in staat om het op andere vlakken goed te maken. Deze passage uit die preview bood me wel enigszins hoop (al zijn ze daar bij VG nooit echt 'kritisch' dus ik neem het ook weer niet al te serieus):quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik trek de art style niet helaas.
quote:I was one of the people who wasn’t too taken with the visual style when it was first revealed, but as I play a few levels of a hands-on, the concern pretty much completely evaporates. The art allows the neon vibrancy that helps to define the series to stand out, and in the moment-to-moment thrill of play everything that needs to pop and stand out does so brilliantly, including enemy cues and hints when they’re about to attack.
Zeg, ik heb niet voor niets deze user iconquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Final fantasy 8?heb ik iets gemist?
Sta je danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:56 schreef Drankster het volgende:
Dit overkwam mij een paar dagen terug:
Na Ganon wordt je terug gezet naar vlak voor de final battle.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef Drankster het volgende:
Maarre, hoe zit nou precies bij Zelda? Is het Ganon killen en dan kan je gewoon verder/endgame? Heb nu 3 van de 4 Divine Beasts maar heb verder niet extreem geexplored, wil eigenlijk door naar de 4e maar wil er ook niet te snel klaar mee zijn.
Is er buiten de main quest nog shit te doen?
Ik zou lekker verder gaan met exloren, sowieso ff alle shrines halen en dan naar gannondorf. Het exploren vond ik het leukst aan de hele game en de laatste bossfight valt nogal tegen imo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef Drankster het volgende:
Maarre, hoe zit nou precies bij Zelda? Is het Ganon killen en dan kan je gewoon verder/endgame? Heb nu 3 van de 4 Divine Beasts maar heb verder niet extreem geexplored, wil eigenlijk door naar de 4e maar wil er ook niet te snel klaar mee zijn.
Is er buiten de main quest nog shit te doen?
Ja ik ga hem wel toch wel spelen, want streets of rage. Alleen zo jammer dat het er uit ziet als een flash game. Veel te “clean” voor een streets of rsge game.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ook niet mijn cuppa. Maar goed ik heb dat vooroordeel vaker gehad en sommige games zijn m.i. prima in staat om het op andere vlakken goed te maken. Deze passage uit die preview bood me wel enigszins hoop (al zijn ze daar bij VG nooit echt 'kritisch' dus ik neem het ook weer niet al te serieus):
[..]
Ik vind het wel leuk als bedrijven een cryptische hint geven, maar dat sommige soms 10 minuten video kunnen maken van een gerucht...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Grappig hoe heel internet ontploft door één tweet.
Zou niet spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef Qunix het volgende:
2 seeds on his cheek...
Mario Sunshine 2 confirmed.
Release date: 2020
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:12 schreef Drankster het volgende:
Hoe zit het met gekochte DLC’s en meerdere accounts op 1 Switch? Ik heb eerder vandaag de BotW DLC Pass gekocht, kan een 2e account die dan ook spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |