Dat wordt weer genieten van users die moeite hebben om zichzelf te laten overtuigen en vooral volharden in hun eigen gelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, kijk er al een paar dagen op rond.
Valt nu allemaal nog mee, vrij rustig.
Ach sommige van die users kwam ik al wel eens tegen op Ajax Showtime (quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten van users die moeite hebben om zichzelf te laten overtuigen en vooral volharden in hun eigen gelijk.
Ik zag de username 'FierKoen' en moest alweer huilen van binnen. De immer ziedende FierKoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach sommige van die users kwam ik al wel eens tegen op Ajax Showtime ()
Zal eens iets tegen jouw voorhoofd knallenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou eerder die kurk tegen jouw voorhoofd knallen
Jaaahaaaaaa verdorie wiens kloon ben jequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef Roepstand het volgende:
Is @:Flippiee nog immer een fervent AZ aanhanger?
omg hoiquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah helaas. Zie hem heel af en toe nog wel actief op Steam volgens mij
Ja, zo af en toe gamed hij nog wel als hij niet aan het werk is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah helaas. Zie hem heel af en toe nog wel actief op Steam volgens mij
Was ik net van plan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:07 schreef Flippiee het volgende:
En waag het niet om nu ook anoniem te gaan.
Weinig kans meer toe dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom je klappen hoor, Haagsie.
Nadat ik ben uitgehuild
Vraag gewoon naar een haags kwartiertje in Den Haagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig kans meer toe dan.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou eerder die kurk tegen jouw voorhoofd knallen
Dan kom je nergens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag gewoon naar een haags kwartiertje in Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |