Hij is weer erg fijn Paco!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 01:51 schreef Paco55 het volgende:
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Hunkerbunkers met liefdeloze liefde.
In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.
And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.
Het ging vandaag een beetje op automatiese piloot. Er was teveel en te weinig. Teveel van het een en te weinig van het andere. Maar al met al heb ik me ondanks het late tijdstip wel geamuseerd. Vooral het gekloot met de pizza ovenwas vermakelijk. Dank voor alles en welterusten voor later. Ik ga naar mijn nest,quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is weer erg fijn Paco!![]()
![]()
![]()
En wat een werk weer, super bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
TR is gezet ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is weer erg fijn Paco!![]()
![]()
![]()
En wat een werk weer, super bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
Die ziet er altijd zo levendig uitquote:
Hij is eenzaam maar niet alleen. Gelukkig is Brandon een vriend geworden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:37 schreef Maria. het volgende:
[..]
wordt steeds meer een nacht dier....
Lang als vingersquote:
Ja en wiebelen hahahaquote:
Ze zijn laat, het wordt steeds later voor ze opstaan. Ook de vroege vogelsquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
07:30
Alles nog in diepe rust al we de beelden mogen geloven.
Meurol net wel ff gluren op het wekkertje om te zien wat de tijd was.
Naariska droomt van haar pizza imperium.
olifanten zijn wel bang voor muizenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
Wist btw niet dat een slang bang voor een muis is.
Ze is een slang die samenwoont met een rat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
olifanten zijn wel bang voor muizen
Die wordt altijd over het hek getjoemt toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Flinke mesthoop. Vraag me af hoe die wordt weg gehaald.
[ afbeelding ]
Nu al een hanglijfquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy is lastig cappen. Zijn armen zwaaien de hele tijd
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:29 schreef mazaru het volgende:
gerrit heeft bij vieze frannie geslapen zo te zien
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en gesext in Merels bed. Maar Merel vindt het blijkbaar niet erg.
![]()
Mogge
Dat is heel normaal voor 2 vrijgezelle mensen.quote:
Ja liegen kunnen ze al de beste. Vooral dit ugly ass gevalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is heel normaal voor 2 vrijgezelle mensen.![]()
Ze hebben daarna besloten en het tig keer hardop gezegd, dat er gelukkig niets gebeurd is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door mazaru op 09-08-2019 08:42:49 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja liegen kunnen ze al de beste. Vooral dit ugly ass geval
[ afbeelding ]
Ik begrijp echt niet dat niemand die schijnheil doorheeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Later weer klagen bij een aantal mannen en Shelly dat Gerrit haar lastig valt. Ik hoop dat Gerrit dit te horen krijgt.![]()
Nu wordt alle fouten en rariteiten van Mariska opgenoemd.
Er hoeft maar 1 opmerking over gemaakt worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat niemand die schijnheil doorheeft
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:38 schreef juul. het volgende:
E-mails tikken kan Maris ook al niet, vol met taalfouten, een kind uit groep 8 doet het nog beter, volgens Merel
Maris valt steeds meer door de mand
Dit ziet er nog erger uit dan Billyquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja liegen kunnen ze al de beste. Vooral dit ugly ass geval
[ afbeelding ]
Ik word ook misselijk van die kop. Ik heb het in een spoiler gezet. Mijn maag is ook nog niet sterk genoeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dit ziet er nog erger uit dan Billy![]()
En dat op mijn nuchtere maag.
Bij het zien van die cap heb ik spontaan grauwe staar........ m'n ogen, m''n ogennnnnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dit ziet er nog erger uit dan Billy![]()
En dat op mijn nuchtere maag.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
Wist btw niet dat een slang bang voor een muis is.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij het zien van die cap heb ik spontaan grauwe staar........ m'n ogen, m''n ogennnnn
correcte omschrijvingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:49 schreef humpty het volgende:
Bij Merel moet ik altijd denken aan iemand die
kaartjes/muntjes verkoopt in zo`n hokje op de kermis
GM Frits,quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal ook ff 'n Nespresso tappen...... extra sterk![]()
Gm Lonne
Daar hebben ze hun geurvlag nog niet achtergelaten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gaan naar het andere bed. Waarom? Geen idee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:57 schreef 5thencounter het volgende:
Shit, KutMerel komt weer cockblokken
Tja. Moeten ze het maar niet stiekem willen doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Dank zij Paco weet ik dat GG weer met GF is en samen het bed delen , ik zag haar op FB als nymfomane door gaan , die krijgt het nog voor haar kiezen als ze weer buiten komt , maar ik denk GG ook wat over zich heen zal krijgen![]()
24 uur zei Paco , is gezien denk ik ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, Frustie trekt 'r leren broek er maar bij uit, Gerrie krijgt nog een ochtendbeurtje. Bofkontje toch ..
SL, het "echte werk" mogen we niet zien.. het is tenslotte een famiiebrogramma...
[ afbeelding ]
Ja precies eigen schuld , en ach , ze worden ook weer snel vergeten , wie heeft echt interesse aan hun ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tja. Moeten ze het maar niet stiekem willen doen.
Als ze openlijk toegeven dat ze elkaar geil vinden en sex hebben is er niks aan de hand.
Leve het positieve aandeel van de "ouderen"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Mariska is aan het draaien maar waarschijnlijk te hard. Mariska kwam klagen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leve het positieve aandeel van de "ouderen"
Dat doen ze nooit GG wil kunnen hoppen Sjelie indien nodig en Frustie wil er niet als slet op staan ( dat weten wij wel) maar daar kunnen ze de schijn nog ophouden en liegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tja. Moeten ze het maar niet stiekem willen doen.
Als ze openlijk toegeven dat ze elkaar geil vinden en sex hebben is er niks aan de hand.
Waarom zouden ze het voor de kiezen krijgen buiten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Dank zij Paco weet ik dat GG weer met GF is en samen het bed delen , ik zag haar op FB als nymfomane door gaan , die krijgt het nog voor haar kiezen als ze weer buiten komt , maar ik denk GG ook wat over zich heen zal krijgen![]()
GM cos trouwens![]()
![]()
![]()
Aan het bewegen van het dekbed lag hij haar te vingeren leek welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wederzijds onder de dekens betasten is bezig, maar ze hebben geen sex
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aan het bewegen van het dekbed te zien lag hij haar te vingeren leek wel
ze was niet meer ongesteld ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aan het bewegen van het dekbed lag hij haar te vingeren leek wel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Mariska is even oud als mijn dochter...
Eerlijk is eerlijk, Gerrie is vannacht lekker afgetrokken, die mag ook wel iets terugdoenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aan het bewegen van het dekbed lag hij haar te vingeren leek wel
Wat een verwennerij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Gerrie is vannacht lekker afgetrokken, die mag ook wel iets terugdoen
Waarom doen ze dan zo stiekem?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het voor de kiezen krijgen buiten?
Ze zijn bijde vrijgezel, en zonder wipje van mens en dier,
zou de wereld alleen uit planten bestaan denk ik zo maar.
Dat fake dat ze samen niet mogen wippen, is zogenaamd omdat Shelley daar niet tegen kan dat jaloerse mens,wie denkt ze wie ze is?
Ja dat is het script, en om het spannend te makenquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat is het script, en om het spannend te maken
Hier neem een bakkie om wakker te wordenquote:
Ze doet stiekem omdat ze een handje van Lenie wil?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Leny komt a.s zondagdenk je dat ik een handje krijg van Leny, vroeg ze al aan Gerrit
Op de manier waarop ze het doen misschien , van Jens en Myl lees je hier verder ook niets , maar dat gedraai wat ze doen bahquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het voor de kiezen krijgen buiten?
Ze zijn bijde vrijgezel, en zonder wipje van mens en dier,
zou de wereld alleen uit planten bestaan denk ik zo maar.
Dat fake dat ze samen niet mogen wippen, is zogenaamd omdat Shelley daar niet tegen kan dat jaloerse mens,wie denkt ze wie ze is?
Ja dat bedoel ik , kijk naar Jens en Myl , niks aan de hand ?quote:
Lenie zou haar dankbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze doet stiekem omdat ze een handje van Lenie wil?![]()
Maar aan de andere kant als Jessie en Merel wippen ploft de Cos ook uit elkaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik , kijk naar Jens en Myl , niks aan de hand ?
jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lenie zou haar dankbaar moeten zijn
Goed idee , ik neem ook een bakkie met jequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hier neem een bakkie om wakker te worden![]()
Dat is altijd maar van korte duur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als Jessie en Merel wippen ploft de Cos ook uit elkaar
Daar staat de camera ook niet zo vaak op, als bij die twee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Op de manier waarop ze het doen misschien , van Jens en Myl lees je hier verder ook niets , maar dat gedraai wat ze doen bah
Ik had hem toegejuichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik had hem toch echt 'n stomp op z'n neus gegeven, idioot met die kussen op haar
gezicht drukken.
Ja ook , maar die 2 hoppen niet van de een naar de ander , dus ik blijf er wel om lachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ik denk door het stiekeme gedrag wat ze vertonenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar staat de camera ook niet zo vaak op, als bij die twee!
En om te laten zien dat ze liegen dat ze barsten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ik denk door het stiekeme gedrag wat ze vertonen
Roerei met paardenbloem?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Merel maakt ontbijtje....
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een sukkel is het ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh Gerrit heeft zich opgeofferd door bij Franny te gaan slapen.![]()
Het gaat goed met aankomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zoww Merel aan een bouwvakkerontbijtje bezig, zeker weer de "hele nacht" legge neuken..
[ afbeelding ]
Na 1x handje schudden, al je vingers natellen of ze er allemaal nog wel zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
Wie wil er nu een handje van die moeder van Shelley, dat is zelf een onbeschofte hork, die vrouw weet zelf niet hoe het hoort, hoorde Shelley van de week zeggen, dat haar moeder Shelley, alleen had opgevoed, nou, heb mijn dochter ook groten deels alleen opgevoed , en dat is gelukkig goed gelukt. Maar die nukkig Shelley is precies der moeder.
Maar dat is ook gevaarlijk want kan blindheid veroorzaken en zelfs een trauma.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En 'n gehoor beschadigingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar dat is ook gevaarlijk want kan blindheid veroorzaken en zelfs een trauma.
scriptquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
Wie wil er nu een handje van die moeder van Shelley, dat is zelf een onbeschofte hork, die vrouw weet zelf niet hoe het hoort, hoorde Shelley van de week zeggen, dat haar moeder Shelley, alleen had opgevoed, nou, heb mijn dochter ook groten deels alleen opgevoed , en dat is gelukkig goed gelukt. Maar die nukkig Shelley is precies der moeder.
ik zou zou moedeloos worden van dat terrein. Overal ligt zooi, niets is goed afgwerkt,(dat raampje in de silo) overal groeit onkruid enz.quote:
Maar spúlle dat ze hebben, een waardeloze betonoven, 8 koelkasten 14 ventilatoren en bergen kledingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou zou moedeloos worden van dat terrein. Overal ligt zooi, niets is goed afgwerkt,(dat raampje in de silo) overal groeit onkruid enz.
Het is een enorm deprimerend terrein geworden, er is niets moois meer aan.
Ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wat is dit ? zoek de verschillen ?
Kwestie van tijd dat ook Jessie gedotterd zal moeten worden, vreet elke dag gebakken eieren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie uitgebreid aan Gerrie vertellen hoeveel 'ie wel niet gaat bestraten.. en dan denk je.. Gerrie gaat meehelpen..
Gerrie, ja? ja? ja? fijn.. en erbij zitten, vreet de ½ van Jessies ei op , en loopt door.. roken, What Else
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet hij maar eens zoeken in de gleuf van Merel.
Zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dan heeft hij aan 1 paar handen niet genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk wat GG betreft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:00 schreef krabje het volgende:
ow a3 is weer lekker negatief,wat een mafklapper is het ook![]()
Dus één dekkingmannetje is niet genoeg, Adje ook paaien, alle wijven daar trappen niet meer in Lepe Frustie, kereltjes misschien nog wel..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny is weer haar kindse depressieve act aan het opvoeren, ze kan niet alleen slapen, wil Adriaan misschien?
A3 vindt het geen goed idee.
Geslepen kindvrouwtje - Hiske heeft ook al aangeboden om bij mij te komen slapen.
A3 - Dat lijkt me een beter idee.
hij heeft altijd een hekel aan ger gehad,maar hij raakt er niet over uitgepraat,waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk wat GG betreft.
Ze kan niet alleen slapen. Dat weet Brandon toch? Ze mag ook in de caravan slapen, ze is niemand tot last. Behalve als ze een verstopte neus heeft, piept ze. Brandon kijkt en zegt niet veel. Ik hoop dat hij er niet meer intrapt bij haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:07 schreef mazaru het volgende:
Ach gut. Het kwam door de wijn zegt lelijke frannie.
En dan nog heeft hij gelijk in deze.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:08 schreef krabje het volgende:
[..]
hij heeft altijd een hekel aan ger gehad,maar hij raakt er niet over uitgepraat,waar het hart van vol is
Zolang het ten nadele is van Gerrit gelooft hij allesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze kan niet alleen slapen. Dat weet Brandon toch? Ze mag ook in de caravan slapen, ze is niemand tot last. Behalve als ze een verstopte neus heeft, piept ze. Brandon kijkt en zegt niet veel. Ik hoop dat hij er niet meer intrapt bij haar.
Ook best, maar hopelijk ook ten nadele van haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het ten nadele is van Gerrit gelooft hij alles
wil gewoon de gezellig nicht uithangen bij de straightboysquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:09 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren bij Jens om de nek hangen nu weer bij dylan
Vast niet. Die lege batterij vind haar een naïef, vrolijk, onschuldig meiskequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ook best, maar hopelijk ook ten nadele van haar.
De verjaardag van Shelley volgens mij, al twee dagen druk mee...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat is Dré aan het regelen, samen met Hipske?
Drank, bar?
Het schuim verdient om onderuit geschoffeld en beschimpt te worden, de dwazen blijven maar Uto2 producten kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:16 schreef mazaru het volgende:
Leen en Jens maken de bestellers van de Katieknuffel belachelijk. Ik snap niet dat mensen die halve zolen blijven spekken.
Wisselend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat vinden ze op FB eigenlijk van Franny?
Weet iemand dat?
Oh ja, ze verdienen het om belachelijk gemaakt te worden. Ik zou me rot lachen als er echt geen hond meer iets kocht daar. Ben benieuwd of het dan afgelopen is met het programmaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het schuim verdient om onderuit geschoffeld en beschimpt te worden, de dwazen blijven maar Uto2 producten kopen.
En de anderen die daar zaten deden er aan mee. Ze hebben het over diegenen die maar blijven mailen waar de knuffels blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:16 schreef mazaru het volgende:
Leen en Jens maken de bestellers van de Katieknuffel belachelijk. Ik snap niet dat mensen die halve zolen blijven spekken.
Dat hoort bij het voorspelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ik denk door het stiekeme gedrag wat ze vertonen
Die knuffels moesten toch van te voren betaald worden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En de anderen die daar zaten deden er aan mee. Ze hebben het over diegenen die maar blijven mailen waar de knuffels blijven.
Dat weet ik niet, maar er staat bij dat die dingen pas eind augustus....waarschijnlijk komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die knuffels moesten toch van te voren betaald worden?
Ik las hier dat ze zelfs Patricia niet eens bedankte voor haar hulp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]komt haar afspraken niet na, deed raar over Patricia......
Tja, maar als je wat van dit groepje nare mensen koopt dan spoor je sowieso niet. Dus zo raar is het niet dat ze vergeten zijn dat er stond dat ze tot volgende maand moeten wachten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar er staat bij dat die dingen pas eind augustus....waarschijnlijk komen.
Ze zijn geestelijk wel in staat om een bestelling te doen, maar niet om te lezen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, maar als je wat van dit groepje nare mensen koopt dan spoor je sowieso niet. Dus zo raar is het niet dat ze vergeten zijn dat er stond dat ze tot volgende maand moeten wachten.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn geestelijk wel in staat om een bestelling te doen, maar niet om te lezen?
Hoorde hem net zeggen dat ie niet wist wat te doen met de stenen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
10:20.
De bevelhebber der srijdkrachten is begonnen met straten.
Benieuwd hoelang ie het vol houd vandaag.
Hij is met de laatste rij bezig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde hem net zeggen dat ie niet wist wat te doen met de stenen..
Nee, in de kuil liggen de stenen op het zand.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:34 schreef Giggio het volgende:
hebben ze nu zeil onder die stenen liggen?
goed voor de afwatering - laat de hoosbuien maar komen dan
ooh omdat ik stuk zeil onderuit zie komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee, in de kuil liggen de stenen op het zand.
Ja, links achterin. Net achter het stuk waar frutsel nu staat te harken op stream 3.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh omdat ik stuk zeil onderuit zie komen
quote:
quote:
Maris is sociaal gezien een hork, kortom allesbehalve sociaal, ze weet zich geen houding te geven tegen mensen ,is vaak afwezig bij bijeenkomsten of ligt in de tent te slapen...Gewoon met mensen kletsen ,praten kan ze niet , dat is haar onvermogen . Zo sterk als ze wil overkomen , zo zwak laat ze zich zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik las hier dat ze zelfs Patricia niet eens bedankte voor haar hulp.
Ja jij vroeg het nog, maar vandaag gaat het gebeuren hoor!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
Ahaa......Mariska heeft vanaf maandag al lopen zeggen dat ze die dag de vrieskasten zou schoonmaken....daarna elke dag opnieuw, nu heeft ze dat nog steeds niet gedaan en zeg vandaag ga ik de vrieskasten schoonmaken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maris is sociaal gezien een hork, kortom allesbehalve sociaal, ze weet zich geen houding te geven tegen mensen ,is vaak afwezig bij bijeenkomsten of ligt in de tent te slapen...Gewoon met mensen kletsen ,praten kan ze niet , dat is haar onvermogen . Zo sterk als ze wil overkomen , zo zwak laat ze zich zien
Vandaag moest ze volgens mij weer naar het ziekenhuis (hoorde ik haar gisteren zeggen tegen Ger,
Haar ego zit haar in de weg, kwetsbaar opstellen is zwak, dus jankt ze alleen uit bij hypocriete onbetrouwbare His .
Al die mooie praatjes over haar werk verleden , klussen , Maris kan alles
En ondertussen zit ze al weken met handen die dood aanvoelen/zijn en nog wat kwaaltjes . Ze wil naar huis , en wat ze altijd over anderen zegt: 'als je weg wil moet je lekker zelf gaan'
Dat zou ze zelf vooral moet doen , lekker naar huis gaan en accepteren dat streams kijken hele andere koek is dan het daar zijn.
Normale dingen als chitchat gesprekjes met mensen , mensen bedanken ....dat kan ze niet
Onderzoek? wat heeft ze dan??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef Maria44 het volgende:
Maris stookt de oven alvast voor want ze moet naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
Zometeen gaat ze kistjes doen en koelkasten schoonmaken.
geile ger strondsaggereinig omdat zijn pielemaus niet kon doen wat hij wilde?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit bemoei je met je eigen kut leven en verdedig Jessie niet, zielige hielenlikker
Zij deed dat toch gisteren ook van Gerries of Djezzies e-mail over de zomerhit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Mylene:' Maar fijn dat je mijn mail leest Jessie , is het zo interessant?'';
Gisteren hadden Gerrit en Hiske het er nog over dat ze haar mindset moest veranderen en als dat niet ging, dat ze dan idd lichamelijke klachten kon krijgen. Dat zei Hiske erover. Volgens Gerrit moest er een topmanager komen. Maar Hiske vertelde dat het niet kan werken omdat je met een groep persoonlijkheden te maken hebt en daar moet je mee dealen. Je moet meer socializen etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maris is sociaal gezien een hork, kortom allesbehalve sociaal, ze weet zich geen houding te geven tegen mensen ,is vaak afwezig bij bijeenkomsten of ligt in de tent te slapen...Gewoon met mensen kletsen ,praten kan ze niet , dat is haar onvermogen . Zo sterk als ze wil overkomen , zo zwak laat ze zich zien
Vandaag moest ze volgens mij weer naar het ziekenhuis (hoorde ik haar gisteren zeggen tegen Ger,
Haar ego zit haar in de weg, kwetsbaar opstellen is zwak, dus jankt ze alleen uit bij hypocriete onbetrouwbare His .
En ondertussen zit ze al weken met handen die dood aanvoelen/zijn en nog wat kwaaltjes . Ze wil naar huis , en wat ze altijd over anderen zegt: 'als je weg wil moet je lekker zelf gaan'
Dat zou ze zelf vooral moet doen , lekker naar huis gaan en accepteren dat streams kijken hele andere koek is dan het daar zijn.
Normale dingen als chitchat gesprekjes met mensen , mensen bedanken ....dat kan ze niet
ze heeft/had een ontsteking aan haar evenwichtsorgaan ,werd telkens duizelig zoiets. Maar ze heeft ook last van dooie opgezwollen handen , en nog ceel meer kwalen en ellendequote:
Ja, dat denk ik ook. Maar het stomme is dat ze daar bij Jessie totaal geen last bij heeft....Bij hem overlaad ze hem met complimenten en bedankt hem voor alles wat hij doet plus dat ze ook bij hem haar tranen laat zien, terwijl ze even daarvoor andere vroeg of ze haar alleen wilde laten. Ik heb zoveel moeite met haar.....ook nog ontevreden over de bewoners die gisteren hielpen met die pizza oven en die bemoeials noemde terwijl ze alleen maar hielpen. Het niet doorhebben dat die gesprekjes die zij zelfs voert tegen de bewoners het onder het kopje ik wil je helpen veel meer als bemoeial overkomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn erg veel mensen sielug, maar dan moet je daar maar niet gaan zitten imho.quote:
Waarschijnlijk vraagt ze het andere omdat ze er geen tijd voor heeft of haar handen willen niet meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja jij vroeg het nog, maar vandaag gaat het gebeuren hoor!
Mylene luistert af , leest mails en gebruikt dat om mensen af te troeven en door te roddelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zei deed dat toch gisteren ook van Gerries of Djezzies e-mail over de zomerhit?
Ze moet dus gewoon over gebakken worden op 225 gradenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze heeft/had een ontsteking aan haar evenwichtsorgaan ,werd telkens duizelig zoiets. Maar ze heeft ook last van dooie opgezwollen handen , en nog ceel meer kwalen en ellende
Dat staat die altijd. Of ze moet ineens die rol van 'oh wat ben ik toch een vrolijk kind' aannemen. Dan gaat ze praten als Donald Duck en stompzinnig huppelen. Krijgt ze daar geen aandacht door dan gaat ze op bed liggen janken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
Die muil van Milani stond weer op onweer en bomen
En zijn wederhelft gaat even de boel aansturen want ze ziet maar twee mensen bezig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou, stop de tijd!!
Nieuw record voor de grootte lijder.
25 minuten mensen.
Snotkoker heeft 25 minuten in de kuil gestaan!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze staat haar betonblok al op te stokenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet dus gewoon over gebakken worden op 225 graden
Ach ja, die arme Maris..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt ze het andere omdat ze er geen tijd voor heeft of haar handen willen niet meer.
Ow? Triest maar zal niet zomaar zijn, ze heeft niet voor niks een ziekte uitkering, denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze heeft/had een ontsteking aan haar evenwichtsorgaan ,werd telkens duizelig zoiets. Maar ze heeft ook last van dooie opgezwollen handen , en nog ceel meer kwalen en ellende
Hahaha Mariska een ziekteuitkering? Ze was toch nog nooit ziek geweest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow? Triest maar zal niet zomaar zijn, ze heeft niet voor niks een ziekte uitkering, denk ik
Maris gaathaar mindset niet veranderen , Dat kan ze nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gisteren hadden Gerrit en Hiske het er nog over dat ze haar mindset moest veranderen en als dat niet ging, dat ze dan idd lichamelijke klachten kon krijgen. Dat zei Hiske erover. Volgens Gerrit moest er een topmanager komen. Maar Hiske vertelde dat het niet kan werken omdat je met een groep persoonlijkheden te maken hebt en daar moet je mee dealen. Je moet meer socializen etc.
Dat vond Gerrit vreemd van Maris, hij zei: hoe kun je je opgeven als zakelijk als je weet dat het programma uit persoonlijkheden bestaat.
Dat was een beetje de strekking van het gesprek.
Zoals je zegt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hahaha Mariska een ziekteuitkering? Ze was toch nog nooit ziek geweest?
Ze klampt zich aan Jessie vast , dat zegt alles over haar onzeker zijn .quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar het stomme is dat ze daar bij Jessie totaal geen last bij heeft....Bij hem overlaad ze hem met complimenten en bedankt hem voor alles wat hij doet plus dat ze ook bij hem haar tranen laat zien, terwijl ze even daarvoor andere vroeg of ze haar alleen wilde laten. Ik heb zoveel moeite met haar.....ook nog ontevreden over de bewoners die gisteren hielpen met die pizza oven en die bemoeials noemde terwijl ze alleen maar hielpen. Het niet doorhebben dat die gesprekjes die zij zelfs voert tegen de bewoners het onder het kopje ik wil je helpen veel meer als bemoeial overkomt.
Dus dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maris gaathaar mindset niet veranderen , Dat kan ze niet
Dat is haar onvermogen en daarin kan je ook heel goed zien dat Maris totaal niet om kan gaan als dingen anders lopen /blijken te zijn dan ze verwacht had.
Vastgeroest en heel onzeker
Geheel met je eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze klampt zich aan Jessie vast , dat zegt alles over haar onzeker zijn .
Maar dan wel in Utopia aan het werk gaan?? Ik geloof steeds minder van haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow? Triest maar zal niet zomaar zijn, ze heeft niet voor niks een ziekte uitkering, denk ik
Het is een vaag verhaal , zo zeker als ze leek te zijn toen ze binnenkwam , zo'n wrak is ze na 2 maanden Utoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oh wat slechtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
De 6e zit wél in een draagbalk
[ afbeelding ]
Ja, dan als een klein kind....wacht op pappie, wat zegt pappie ervan...nee, pappie moet me helpen. Pappie en ik vinden dat heel leuk.......quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze klampt zich aan Jessie vast , dat zegt alles over haar onzeker zijn .
Tering, ere wie ere toekomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
En Jessie is nog steeds lekker bezig zoals altijd.
[ afbeelding ]
Het lijkt me ook echt heel erg kut daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is een vaag verhaal , zo zeker als ze leek te zijn toen ze binnenkwam , zo'n wrak is ze na 2 maanden Uto
En dat zou jij dan jammer vinden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:07 schreef snetje het volgende:
[..]
En trut!! Je verpest het zo weer voor Paco ...
[ afbeelding ]
Heerlijk.. spijker.. kop ;-)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat staat die altijd. Of ze moet ineens die rol van 'oh wat ben ik toch een vrolijk kind' aannemen. Dan gaat ze praten als Donald Duck en stompzinnig huppelen. Krijgt ze daar geen aandacht door dan gaat ze op bed liggen janken.
LOL Ja, maar het zou alleen niet moeten kunnen praten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heerlijk.. spijker.. kop ;-)
Het blijft natuurlijk een lekker ding met een prima lichaam. Vraag maar aan Jens
Ik zou er voor geen goud in willen zittenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt heel erg kut daar.
Zo te zien pakt hij telkens de zelfde 2 stenenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
En Jessie is nog steeds lekker bezig zoals altijd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij het zien van die cap heb ik spontaan grauwe staar........ m'n ogen, m''n ogennnnn
Was ze daar echt boos over?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:08 schreef Maria44 het volgende:
Merel weer over Jordie dat ie moet dimmen. Ze is nog steeds boos over haar wrtw zeker dat dat niet bovenaan staat in de webshop.
Oh ik hoop op 'n bitch fight rond 11:30, Jordy die Merel ff afmaakt met woordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:09 schreef puzziepie het volgende:
Merel :'Zo hey , die Jordy moet ook eens dimmen tegen mij met zijn grote waffel
Ik hoop zo dat Jordy op Merel gaat stemmen
Maar ja![]()
Ze krijgt misschien wel een petertje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik vind dit wel mooi voor Mariska. Ik houd niet van die omhooggevallen types die zogenaamd nooit eens falen. En dat liegen is al helemaal verschrikkelijk.
Ik hoop dat ze nog verder zinkt en dan zelfstandig opstapt daar.
Heeft ze al aangegeven naar huis te willen dan? Die petertjes komen me onderhand de strot uit. Het is helemaal niet spannend die stemmingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze krijgt misschien wel een petertje.
Denk toch ook dat het is hoe graag je op t.v. wil komen. Bij jongelui die nog niet weten welke richting ze op willen gaan begrijp ik dat nog.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen goud in willen zitten![]()
Daarom snap ik ook niet hoe het mogelijk is dat zelfs mensen die dagelijks streams keken denken dat het èèn groot sprookjesverhaal is waar ze straks in terechtkomen![]()
Gisteren tegen Jordy. Maar hij vond dat er ook andere dingen bovenaan moesten, gevarieerd aanbod. Dus Merel boos, wat kan mij het rotten wat je doet...quote:
Ow echt? Iedereen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:08 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk! Jordy komt bij iedereen de strot uit ondertussen
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik hoop op 'n bitch fight rond 11:30, Jordy die Merel ff afmaakt met woorden![]()
Volgens Jessie boort hij de meeste schroeven ernaast ... een klus die 4 maanden geleden al had moeten gebeuren ... Gerrit snapt er niets van want hij had toch alles uitgemeten? ...quote:
Sommige Petertjes worden, denk ik, ook wel aanbevolen door Feboquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft ze al aangegeven naar huis te willen dan? Die petertjes komen me onderhand de strot uit. Het is helemaal niet spannend die stemmingen.
Ook goed, 20 stemmen op Merelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
![]()
Maar nog beter zou zijn als Jordy en nog wat anderen daar gewoon hun stemmen op Merel zouden zetten ,
Merel is niet de eerste die ik over hem hoor schelden.quote:
Grote mond, hard praten en His met de armen over elkaar alles benoemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
De leiding van het kamp to-do-lijst maken. Hahaha ha
Gerrit ook, eerst ff Jessie halen en dan Brandon roepen.....wat hebben mensen eigenlijk nare trekjes.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nou effe Brandon compleet afbranden door Jes en Ger en Franny lult mee.
Als ze op Merel zou stemmen , dan krijgt ze een beetje van mijn respectquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze krijgt misschien wel een petertje.
ja en geile ger die zichzelf volwassener vindt gewordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nou effe Brandon compleet afbranden door Jes en Ger en Franny lult mee.
Een tweede Giorgio....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja en geile ger die zichzelf volwassener vindt geworden
hahahahaha is een nog grotere mislukte eeuwige student geworden met een blok beton voor zijn hersenloze harses - DE kneus van U2
ja en dat geld is vast wel al uitgegevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die knuffels moesten toch van te voren betaald worden?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een hoop knoflook hangt er boven het aanrecht.
Hebben ze last van vampieren daar?
Dat is een druppel op de gloeiende plaat voor daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ja en dat geld is vast wel al uitgegeven
Ja sorry, ik ben het eigenlijk niet zo vaak eens met Snet, maar in dit geval heeft ze wel gelijk natuurlijk. Als Paco duidelijk in zijn disclaimer aangeeft wat wel en niet kan, dan geldt dat niet voor de hele cos, behalve voor jou. Je had ook kunnen zeggen, "oh sorry even niet opgelet." Als iedereen gaat doen wat jij doet dan ken ik het oordeel al aan het eind van de proefmaand.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En dat zou jij dan jammer vinden?
Als er iemand hier bezig is om het Cossen voor anderen te verpesten dan ben je dat zelf Snetje.
Ik laat mijn Cosplezier niet door jou vergallen en bedank Paco kort en bondig in de Cos, waar ik op iedereen mag reageren overigens.
Je TR't en moppert maar een eind heen, ik heb je voorbeeld voor 1 keer gevolgd. Heb je toch nog iets bereikt vandaag
Ik doe mee, wat een grote smoel heeft die Merel en ze trekt zich nergens wat van aan. Ik hoop op een flinke fittie.quote:
Ik kan er niets moois aan zien.....volgens mij kijkt hij alleen naar hun figuurtjes.....vandaar die twijfel bij Merel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:19 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Pretty Frannie... Frannie is pretty....
Die jongen moet toch eens zijn ogen na laten kijken of zich laten behandelen voor zijn smaak in vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Ik snap zijn smaak helemaal niet. Billy vond ik ook totaal geen match voor hemquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan er niets moois aan zien.....volgens mij kijkt hij alleen naar hun figuurtjes.....vandaar die twijfel bij Merel.
Ja, het eerste tijd wel maar toen hij er langer in zat was het uitzitten en misbruik maken van Isabellaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Giorgio was nog enigszins te pruimen vergeleken bij dit misbaksel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |