Je moeder.quote:
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaanquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Sterktequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerd maat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Elan het volgende:
WGR / Tweede woning verhuren en uitkering?
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |