En toch zouden we d'r allemaal doenquote:
Allemaal weggooi films.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:46 schreef -Chakotay- het volgende:
en toch boeien mij disneyfilms echt zelden
Ik kan me niet voorstellen dat volwassen mensen daar naar kunnen kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:46 schreef -Chakotay- het volgende:
en toch boeien mij disneyfilms echt zelden
Avengers Endgame keken ook alleen maar 10 jarigenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat volwassen mensen daar naar kunnen kijken.
Die moest twee uur geleden al naar bed.quote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Avengers Endgame keken ook alleen maar 10 jarigen
ik heb het dan voornamelijk over animatie en tekenfilmsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Avengers Endgame keken ook alleen maar 10 jarigen
Maar dat is Disney niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik heb het dan voornamelijk over animatie en tekenfilms
daar heb ik echt helemala niks mee
Fascist gespot.quote:
Janeequote:
ik kan uren over South Park pratenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:49 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Volwassen mannen die over kinderfilms praten.
Neejaquote:
Ik moest wel even aan die Micky van South Park denkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik kan uren over South Park praten
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Tekenfilms vind ik toch leuker dan deze life/live action.
Yesn'tquote:
Vooral als ze een historisch moment willen naspelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:53 schreef Bolasie het volgende:
Amerikaanse films moet je boycotten.
Noy'squote:
Pearl Harbor was prima!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als ze een historisch moment willen naspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |