quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Minister Dekker, die is niet lekker, zit aan je penis te trekken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:19 schreef superniger het volgende:
Afhankelijk zijn van minister Dekker of je gratie krijgt.
waar deed ze dat?quote:
Ik mis hier meester Enait.quote:
Ik wil weten wat Ellie hier van vindtquote:
Inderdaad als je iemand anders het leven ontneemt moet je minstens levenslang zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
20 jaar oud of 60 jaar oud.
Levenslang = levenslang
Ik wil Dries Roelvink zijn goedonderbouwde mening horenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Ellie hier van vindt
goed argumentquote:
En die pedo met zijn baby en peuterslachtoffers.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hanteer meestal maar als maatstaf Marc Dutroux, dat soort types verdienen geen enkel perspectief.
Ultiem lijden.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Honden likken aan de anus van hun baas en dan aan hun eigen gezicht. In die volgorde.
Kan jij twee dagen zonder poes, of word je dan helemaal gek?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een man?
~monkyyy
Caviadiscounter.nlquote:
Goedgekeurdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een man?
~monkyyy
Niet meer sinds ik 'kattenschrik' strooi.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Die beesten schijten de hele tuin vol
Ik zit nu in Altrecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kan jij twee dagen zonder poes, of word je dan helemaal gek?
Een hond valt dat af te leren. Misschien dat dat bij die smerige katten van jou niet het geval is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Honden likken aan hun eigen anus en dan aan het gezicht van hun baas. In die volgorde.
Is het definitief?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:27 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Nee, een kamerlid is gewoon weggestuurd, had dr kind meegenomen ofzo.
Neequote:
Grab 'em by the pussyquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:31 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Zo'n klein poesje dat past in je hand.
Freek kan erover meepraten.
bohhhquote:
blijft een bazig beestquote:
Ik zei schrik, geen strik, he.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:29 schreef BlackNero het volgende:
Die leeuwin liep zomaar in de val van svann.
Dat zou ik ook zeggen nadat dit nieuwe bewijsmateriaal op tafel kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |