wat een ander over mij denkt is het probleem van die ander.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Is wel jammer.
Iedereen denkt dan dat jij niet kan rijden..
Honger!quote:
Het is een vreemde schade, het lijkt haast wel alsof ze geprobeerd hebben de deur te forceren.quote:Op maandag 30 september 2019 13:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand tegen de wagen van m'n vriendin aangezeten die het niet nodig vond om dit te melden dus dat wordt helaas dokken.
Diepe kras en gebogen deur. Ze gaat wat offertes aanvragen bij schadebedrijven maar ben wel benieuwd of jullie hier toevallig weten wat zoiets zou moeten gaan kosten.
[ afbeelding ]
Swift uit 2007/2008
Bweuh. Ik niet.quote:
lekker wij ook soeziequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Bweuh. Ik niet.
Sushi besteld en het staat hier nog onaangeraakt voor mijn neus. Dan heb ik dus écht geen trek hè. Als ik dát laat staan.
Kom net een lzv tegen op de BAB 31. Een boefje of mag dat in D nu ook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een ander over mij denkt is het probleem van die ander.
heb je vleeswaren van bij de jumbo gekocht?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Bweuh. Ik niet.
Sushi besteld en het staat hier nog onaangeraakt voor mijn neus. Dan heb ik dus écht geen trek hè. Als ik dát laat staan.
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:50 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je vleeswaren van bij de jumbo gekocht?
Mag al een paar jaar. Sinds gisteren net weer 450 nieuwe trajecten vrijgegeven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kom net een lzv tegen op de BAB 31. Een boefje of mag dat in D nu ook?
Deze had je toch nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Rip Saab trouwens. Volgende wordt waarschijnlijk weer een Saab, een die waarschijnlijk binnenkort door inruil bij de dealer komt.
Drie keer is scheepsrecht hoop ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Rip Saab trouwens. Volgende wordt waarschijnlijk weer een Saab, een die waarschijnlijk binnenkort door inruil bij de dealer komt.
Beter helemaal geen vlees kopen bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:50 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je vleeswaren van bij de jumbo gekocht?
Deze heb ik nu 10 maanden gehad terwijl hij was bedoeld om 2 a 4 weken mee te gaan. Van 490 naar 520k gereden. ❤quote:
Klopt. Maar niet met verkopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Als er dan nog auto's met verbrandingsmotor verkocht wordenMercedes zegt te stoppen met ontwikkeling van verbrandingsmotoren?
Als er niet meer wordt ontwikkeld en de eisen worden nog strenger, mag het op een gegeven moment niet meer verkocht worden...quote:
Je hebt net een mooie gemist op MB forum..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien is over vijf jaar een G met BYD aandrijflijn wel de beste optie. Of gaat Holthausen er iets leuks mee doen. Het hoeft niet per se een G350d te zijn natuurlijk.
De politiek zegt dat er na 2030 geen nieuwe auto's met verbrandingsmotor mogen worden verkocht dus dat duurt nog wel even. Gewoon in 2029 een nieuwe MB kopen kan je nog zeker 10 jaar broembroem.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als er niet meer wordt ontwikkeld en de eisen worden nog strenger, mag het op een gegeven moment niet meer verkocht worden...
Maar goed weet de 2.2 en 3.0 diesel liggen ook in Sprinters en dan is laadvermogen ook wel een issue...
Gaat het weer een 9-3 worden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De auto die nu komt moet 5 jaar/200k meegaan. En dan heb ik genoeg bij elkaar gespaard voor een nieuwe G klasse. (Of heb ik genoeg bereik voor een mooie deal met wensink, mag ook. :p )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |