abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188350596
Voor ongecensureerde beelden zie link bron. Ze ze staan er goed op :)

De Spaanse politie heeft in de badplaats Benidorm vijf Franse tieners opgepakt die samen een Noorse toeriste zouden hebben verkracht. De vijf zouden via sociale media contact gezocht hebben met de jonge vrouw en haar uitgenodigd hebben in hun vakantieverblijf. Daar ging ze dinsdagavond samen met een vriendin naartoe. Toen die laatste later die avond om een nog onbekende reden vertrok en de jonge vrouw alleen achterbleef bij de jongens, sloegen ze toe.

De vijf zouden zich volgens het slachtoffer samen aan haar vergrepen hebben. Na de feiten vluchtte de jonge vrouw naar een ziekenhuis in de nabijgelegen gemeente L’Alfàs del Pi, een plaats die populair is bij Noren. Het personeel daar verwittigde op zijn beurt de politie.

De vrouw en haar vriendin slaagden erin om voldoende informatie te geven zodat de politie de vijf kon identificeren, onder meer dankzij hun profielen op sociale media. Het bleken jongens van 18 en 19 jaar te zijn uit Frankrijk, die gisteren terug zouden keren naar huis. Ze werden gisterochtend in alle vroegte opgepakt, volgens de Spaanse politie.

De politie kreeg daarbij hulp van een Franse collega, die tijdelijk in Benidorm is in het kader van een speciale zomersamenwerking. Tijdens de vakantieperiode gaan agenten uit andere landen mee op patrouille in gebieden waar veel toeristen komen.

Het is niet duidelijk of de vriendin van de aangerande vrouw vrijwillig vertrok of kon ontsnappen. Het onderzoek moet ook duidelijk maken of alle vijf de verdachten hetzelfde aandeel hadden in de verkrachting. Ze zouden vandaag voor de eerste keer voor de rechter moeten verschijnen.

Zelf ontkennen de vijf tieners dat ze de jonge vrouw verkracht hebben. Ze verklaarden volgens hun advocaten dat ze haar geholpen zouden hebben om zich aan te kleden toen ze wilde vertrekken en dat ze zelfs een taxi voor haar belden om haar naar huis te brengen.

Goed dat die klootzakken opgepakt zijn, voordat ze huiswaarts terug zouden keren naar hun veilige oord.

Bron

https://www.ad.nl/buitenl(...)n-benidorm~ada41caf/
Geen sig.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 19:59:15 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_188350644
HAHAHAHA "FRANS" HAHAHAHA

/topic
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:04:56 #3
22565 asco
Los in deze tent
pi_188350758
Die zijn niet blij komende tijd. 👍
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:05:15 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188350764
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef Knudde het volgende:
Voor ongecensureerde beelden zie link bron. Ze ze staan er goed op
Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeld
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:12:29 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188350907
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:18:19 #6
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_188351051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
lekker spannend en wild.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_188352004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeld
Heel slecht.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  donderdag 8 augustus 2019 @ 21:10:03 #8
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_188352346
quote:
Als je niet akkoord gaat met zo'n afspraak ben je een racist.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_188352365
"maar we wisten niet dat ze niet wilde" ofzo.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_188352399
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef Klaploper het volgende:

/topic
Ze lijken redelijk daadwerkelijk Frans.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 21:14:17 #11
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_188352455
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef Klaploper het volgende:

/topic
100% Frans knakker :')
Schijt aan iedereen
  donderdag 8 augustus 2019 @ 21:15:49 #12
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_188352499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze lijken redelijk daadwerkelijk Frans.
Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over? :')
Schijt aan iedereen
pi_188352511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:15 schreef Deadre het volgende:

[..]

Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over? :')
Het is ook nooit goed he.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 21:17:36 #14
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_188352541
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he.
Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?
Schijt aan iedereen
pi_188352619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:17 schreef Deadre het volgende:

[..]

Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?
Redelijk ja.

Mijn kind is ook een half bloedje dus tja, lijkt redelijk “Hollands”, maar kan toch misschien vergist worden met iets anders later als hij wat ouder is met zn bruine ogen en makkelijk te verkrijgen kleurtje in de zomer.
pi_188356443
quote:
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:55:05 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188356479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Victim blaming.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:55:48 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188356483
Je verwacht het niet!
Zullen er wel weer mee wegkomen, trouwens. Omdat niet bewezen kan worden dat het verkrachting was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:56:20 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188356487
quote:
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.

Is dat dan ook naïef?
Resistance is futile.
pi_188356629
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.

Is dat dan ook naïef?
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:46:38 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188357044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.
Op het kantoor van die twee mannen. En zo nu en dan vereist mijn werk dat ik uit eten ga met mannen, dan gebeurt het wel eens dat er mannen zijn die toevallig in hetzelfde hotel geboekt hebben.

In principe zou de setting er sowieso niet toe moeten doen, maar OK.... Dat is onze samenleving nu. Als er drank in het spel is, dan moet je als vrouw op je hoede zijn. Als je dat dan niet bent, dan wil dat nog niet zeggen dat je een groepsverkrachting had kunnen verwachten/voorkomen.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:53:48 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188357131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen. Je mag ook gewoon "blame the victim" zeggen overigens, is korter.
pi_188357239
Voor hetzelfde geld heeft ze na de gang-bang spijt gekregen en er een verkrachtingsverhaal van gemaakt, kan ook nog.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:20:07 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188357462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ze na de gang-bang spijt gekregen en er een verkrachtingsverhaal van gemaakt, kan ook nog.
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.
Resistance is futile.
pi_188357479
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.
Mogelijk is ze zachtjes verkracht .
Conscience do cost.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:22:04 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188357487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Mogelijk is ze zachtjes verkracht .
Als ze niet anaal uitgescheurd is, dan telt het natuurlijk niet als verkrachting.
Resistance is futile.
pi_188357728
quote:

[..]

Dat kan zeker. Maar vind het wel een beetje een ongeloofwaardig verhaal aangezien ze zo makkelijk te achterhalen waren via internet, dat wisten hun zelf ook wel neem ik aan. En verkrachting is nou niet echt een licht vergrijp. Ben benieuwd of de waarheid nog boven tafel komt.
pi_188357749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het ligt ongeacht de locatie vooral aan de afkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2019 10:45:50 ]
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:45:31 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188357751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Vorige maand nog op Cyprus met een Britse toeriste en een groep Israëlisch jongeren zo'n verhaal.
Zou best lullig zijn als dat dan op je afstraalt als echt slachtoffer.

Maar goed, het is sowieso een naïeve slet want contact tussen jongens en meiden in die leeftijd is altijd de verantwoordelijkheid van de meiden als het fout gaat. Echt onbegrijpelijk dat die meid niet opgevoed is met de wetenschap dat alle jongens roofdieren zijn (Echt! Geen opvoeding tegen gewassen!) waar je niet gezellig vakantie mee gaat proberen te vieren. Dat gebeurt immers niet dagelijks op alle vakantiebestemmingen ter wereld. Iemand neemt een gitaar mee, iemand maakt vuur, een ander heeft blikjes en chips. Hoe duidelijk kan het zijn? Dan weet je toch dat je anaal uitgescheurd wordt!?
pi_188357797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vorige maand nog op Cyprus met een Britse toeriste en een groep Israëlisch jongeren zo'n verhaal.
Zou best lullig zijn als dat dan op je afstraalt als echt slachtoffer.

Maar goed, het is sowieso een naïeve slet want contact tussen jongens en meiden in die leeftijd is altijd de verantwoordelijkheid van de meiden als het fout gaat. Echt onbegrijpelijk dat die meid niet opgevoed is met de wetenschap dat alle jongens roofdieren zijn (Echt! Geen opvoeding tegen gewassen!) waar je niet gezellig vakantie mee gaat proberen te vieren. Dat gebeurt immers niet dagelijks op alle vakantiebestemmingen ter wereld. Iemand neemt een gitaar mee, iemand maakt vuur, een ander heeft blikjes en chips. Hoe duidelijk kan het zijn? Dan weet je toch dat je anaal uitgescheurd wordt!?
Schuld vind ik nogal een brug te ver gaan, maar iedereen snapt dat seks altijd een grote factor is tussen mannen en vrouwen, en zeker op vakantie en in die setting. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar het echte verhaal, maar dat zal moeilijk worden.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:04:29 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188358007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Schuld vind ik nogal een brug te ver gaan, maar iedereen snapt dat seks altijd een grote factor is tussen mannen en vrouwen, en zeker op vakantie en in die setting. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar het echte verhaal, maar dat zal moeilijk worden.
Het echte verhaal.. Waarom twijfel je aan haar verhaal? Als vrouw moet je er altijd, maar vooral op vakantie en in die setting, rekening mee houden dat je verkracht wordt door een groep jongens? Want seks is altijd een grote factor?
Resistance is futile.
pi_188358134
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het ligt ongeacht de locatie vooral aan de afkomst.
Ook dat, maar sowieso als meid naar een afspraak gaan in het vakantieverblijf van 5 mensen die je eigenlijk helemaal niet kent is toch behoorlijk naief.
pi_188358141
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het echte verhaal.. Waarom twijfel je aan haar verhaal? Als vrouw moet je er altijd, maar vooral op vakantie en in die setting, rekening mee houden dat je verkracht wordt door een groep jongens? Want seks is altijd een grote factor?
Seks is de enige factor op die leeftijd, en niet de gitaar en nootjes. Behoorlijk naïef om als vrouw er vanuit te gaan dat er niet minimaal op aangestuurd zal worden op seks door die gasten, en daar is zij zich als het goed is heel bewust van.

Maar verkrachting is niet de verwachting nee. En waarschijnlijk ook helemaal niet de intentie van die gasten, dus vandaar dat ik het echte verhaal wel zo willen weten. Ik ga niet zomaar uit van haar verhaal omdat mannen er ook niet op uit zijn om te verkrachten in de regel.
pi_188358230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Seks is de enige factor op die leeftijd, en niet de gitaar en nootjes. Behoorlijk naïef om als vrouw er vanuit te gaan dat er niet minimaal op aangestuurd zal worden op seks door die gasten, en daar is zij zich als het goed is heel bewust van.

Maar verkrachting is niet de verwachting nee. En waarschijnlijk ook helemaal niet de intentie van die gasten, dus vandaar dat ik het echte verhaal wel zo willen weten. Ik ga niet zomaar uit van haar verhaal omdat mannen er ook niet op uit zijn om te verkrachten in de regel.
Manmanman wat een rotzooi schrijf je op
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:25:44 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188358263
Sluit ze maar lekker lang op in eem spaanse cel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188358266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:23 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Manmanman wat een rotzooi schrijf je op
Thanks
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:26:37 #37
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188358281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Ziekelijk mannetje jij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188358286
quote:

[..]

Je kent het wel, het is gezellig, er word gedronken, er komen wat drugs op tafel, de sfeer word wat losser, en hoppa...
pi_188358287
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ziekelijk mannetje jij.
De waarheid is hard. hé.
pi_188358336
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Op het kantoor van die twee mannen. En zo nu en dan vereist mijn werk dat ik uit eten ga met mannen, dan gebeurt het wel eens dat er mannen zijn die toevallig in hetzelfde hotel geboekt hebben.

In principe zou de setting er sowieso niet toe moeten doen, maar OK.... Dat is onze samenleving nu. Als er drank in het spel is, dan moet je als vrouw op je hoede zijn. Als je dat dan niet bent, dan wil dat nog niet zeggen dat je een groepsverkrachting had kunnen verwachten/voorkomen.
Natuurlijk moet je oppassen als er drank in het spel is.. iets met eigen verantwoordelijkheid.
Geldt voor mannen en vrouwen.
pi_188358579
Wat een verdachtmakingen in dit topic. Wacht dan eerst op het vervolg van de rechtzaak / onderzoek.

Eem vrouw die meteen naar het ziekenhuis gaat en jongens die zeggen "maar we hebben geholpen met aankleden". het voordeel gaat voorlopig naar de vrouw.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:56:49 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188358771
quote:

[..]

Nou ja, jongens zijn zich daar misschien scherp bewust van. Meiden niet. Die zijn (over het algemeen) niet bezig met zoveel mogelijk scoren en ze denken ook vaak niet dat jongens wat van ze willen. Zo worden meiden niet opgevoed namelijk, het wordt meisjes niet met de paplepel ingegoten dat ze op moeten passen voor jongens als ze zelf geen seks willen.

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat je je hier als vrouw bewust van moet zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:59:06 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_188358801
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat je je hier als vrouw bewust van moet zijn.
Sommige lessen in het leven worden dan wel onnodig hard.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:02:19 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188358826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kent het wel, het is gezellig, er word gedronken, er komen wat drugs op tafel, de sfeer word wat losser, en hoppa...
Dat is het probleem dus. Jongens denken dan gelijk dat er seks mogelijk is. Meisjes zijn in zulke sitaties meestal gewoon bezig met gezellig doen.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:02:57 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188358834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook. ;(
Resistance is futile.
pi_188358923
quote:

[..]

Eigenlijk is het gewoon 50/50 dus. Het kan wel of het kan niet. Beter vrijspraak dan.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:12:14 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188358948
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon 50/50 dus. Het kan wel of het kan niet. Beter vrijspraak dan.
Ook als die jongens schuldig zijn?
Resistance is futile.
pi_188358949
quote:

[..]

Nou ja, jongens zijn zich daar misschien scherp bewust van. Meiden niet. Die zijn (over het algemeen) niet bezig met zoveel mogelijk scoren en ze denken ook vaak niet dat jongens wat van ze willen. Zo worden meiden niet opgevoed namelijk, het wordt meisjes niet met de paplepel ingegoten dat ze op moeten passen voor jongens als ze zelf geen seks willen.

Seriously... :X

De hele cultuur draait om de vrouwelijk seksualiteit, en daar zijn vrouwen zich niet van bewust, nog ff ja..
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:15:31 #49
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188358971
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, maar dat moet dan wel worden aangetoond en bewezen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:18:18 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188359001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:12 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Seriously... :X
Ja, serieus. Meisjes worden gewoon niet echt gewaarschuwd voor de gevaren van dronken worden in het gezelschap van mannen. Ik heb nooit zo'n gesprek gehad met mijn moeder in ieder geval. Niemand heeft mij ooit duidelijk gemaakt dat jongens eigenlijk maar 1 ding willen. En sowieso dien je als jongedame vooral lief en meegaand te zijn natuurlijk.

Ikzelf heb trouwens wel dit soort gesprekken met mijn nichtje, op haar initiatief. En meestal doet ze dat om haar moeders mening nog eens te toetsen bij een andere volwassene. Het is idioot dat je haast gedwongen bent om aan te geven dat jongens gewoon klootzakken zijn die geen van allen te vertrouwen zijn, tenzij overtuigde gaylord. Ik heb het maar wat vriendelijker verwoord.
Resistance is futile.
pi_188359010
quote:

[..]

Ik denk niet dat vrouwen nou echt zoveel minder bezig zijn met seks als jij hier voordoet. De meeste meisjes worden ook niet opgevoed om fietsen te stelen, toch moet ik de eerste nog tegenkomen zonder fietsslot.
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is het probleem dus. Jongens denken dan gelijk dat er seks mogelijk is. Meisjes zijn in zulke sitaties meestal gewoon bezig met gezellig doen.
Ga anders weer een keertje stappen en kijk om je heen. Gezichtsuitdrukkingen van veel vrouwen zeggen namelijk wat anders.
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het was een stom statistiek grapje.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:22:25 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188359057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk niet dat vrouwen nou echt zoveel minder bezig zijn met seks als jij hier voordoet. De meeste meisjes worden ook niet opgevoed om fietsen te stelen, toch moet ik de eerste nog tegenkomen zonder fietsslot.
[..]

Ga anders weer een keertje stappen en kijk om je heen. Gezichtsuitdrukkingen van veel vrouwen zeggen namelijk wat anders.
[..]

Het was een stom statistiek grapje.
Ja, die vieze hoertjes lokken het gewoon uit, moeten ze maar niet gaan stappen en geil kijken.
Resistance is futile.
pi_188359150
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, die vieze hoertjes lokken het gewoon uit, moeten ze maar niet gaan stappen en geil kijken.
Wat een achterlijke dooddoener. Je mening dat de meeste meisjes maagdelijke engeltjes zijn, die niet aan seks denken komt niet overeen met mijn levenservaringen. Nou dan moet ik uiteraard wel denken dat iedere verkrachting uitgelokt is. Ik zat op de roeivereniging en vrouwen hebben ramen geplaatst tussen de mannen en vrouwen douches. De onderkant van de vergadertafel stond vol stelletjes die hem niet voor vergaderingen hadden gebruikt. De eerste warme donderdag avond was het kanaal vol naakte studentes. Maar dat alles was voor de gezelligheid volgens jou?
pi_188359276
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, serieus. Meisjes worden gewoon niet echt gewaarschuwd voor de gevaren van dronken worden in het gezelschap van mannen. Ik heb nooit zo'n gesprek gehad met mijn moeder in ieder geval. Niemand heeft mij ooit duidelijk gemaakt dat jongens eigenlijk maar 1 ding willen. En sowieso dien je als jongedame vooral lief en meegaand te zijn natuurlijk.

Ikzelf heb trouwens wel dit soort gesprekken met mijn nichtje, op haar initiatief. En meestal doet ze dat om haar moeders mening nog eens te toetsen bij een andere volwassene. Het is idioot dat je haast gedwongen bent om aan te geven dat jongens gewoon klootzakken zijn die geen van allen te vertrouwen zijn, tenzij overtuigde gaylord. Ik heb het maar wat vriendelijker verwoord.
Ok, het zal dan wel.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:52:42 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188359542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

En zouden dat niet geworden zijn als veel jongens eens wat hardere lessen leerden wat betreft grenzen. Het is niet voor niets dat seksueel geweld tegen vrouwen minder voorkomt in culturen waar vrouwen daar niet vooral verantwoordelijk voor worden gehouden en er aldus opgevoed wordt. Ze kunnen het dus wel.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:13:49 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188359845
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat een achterlijke dooddoener. Je mening dat de meeste meisjes maagdelijke engeltjes zijn, die niet aan seks denken komt niet overeen met mijn levenservaringen. Nou dan moet ik uiteraard wel denken dat iedere verkrachting uitgelokt is. Ik zat op de roeivereniging en vrouwen hebben ramen geplaatst tussen de mannen en vrouwen douches. De onderkant van de vergadertafel stond vol stelletjes die hem niet voor vergaderingen hadden gebruikt. De eerste warme donderdag avond was het kanaal vol naakte studentes. Maar dat alles was voor de gezelligheid volgens jou?
Ik vraag me eerder af in welke achterlijke kringen jij je begeeft, maar dat zal dan wel aan mij liggen....
Resistance is futile.
pi_188366701
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af in welke achterlijke kringen jij je begeeft, maar dat zal dan wel aan mij liggen....
Je bent gewoon oud.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 07:07:59 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188371650
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je bent gewoon oud.
Ik ben een oude millenial.
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 08:28:17 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188371780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of ze ook aan seks denken en eraan doen? Verkrachting is iets heel anders dan seks.
pi_188371955
Belachelijk dat hier eerst de gangen van de vrouwen wordt nagegaan, zodat ze maar al te makkelijk meteen het stempeltje "zie je wel, fout gedrag" kunnen krijgen, en daarmee meteen de hele schuld bij die mannen kan worden weggenomen.

Want géén van die 5 mannen kan natuurlijk zelf begrijpen wat wel en wat niet kan.

Maar ondertussen zelf wel met vrouwen op stap willen en willen daten en flirten en gewoon lol willen maken.
Mijnenveld waar je je in begeeft als vrouw.
pi_188372004
Wat een topic :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188372667
Zijn er ook bewijzen van de verkrachting?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:19:22 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188372692
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 08:55 schreef Dehelerambam het volgende:
Belachelijk dat hier eerst de gangen van de vrouwen wordt nagegaan, zodat ze maar al te makkelijk meteen het stempeltje "zie je wel, fout gedrag" kunnen krijgen, en daarmee meteen de hele schuld bij die mannen kan worden weggenomen.

Want géén van die 5 mannen kan natuurlijk zelf begrijpen wat wel en wat niet kan.

Maar ondertussen zelf wel met vrouwen op stap willen en willen daten en flirten en gewoon lol willen maken.
Mijnenveld waar je je in begeeft als vrouw.
Wil je wel neuken als vrouw, dan ben je een vuile slet die geen respect verdient. Wil je niet neuken, dan ben je een kankerwijf en moet je maar niet uitgaan, want dan weet je toch wel dat je risico loopt om verkracht te worden.
Resistance is futile.
pi_188372736
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wil je wel neuken als vrouw, dan ben je een vuile slet die geen respect verdient. Wil je niet neuken, dan ben je een kankerwijf en moet je maar niet uitgaan, want dan weet je toch wel dat je risico loopt om verkracht te worden.
:')
Conscience do cost.
pi_188373374
quote:

[..]

Misschien had ze wel de intentie seks met (bijna) alle gegadigden te hebben (en daar is niks mis mee, waarom zou zo'n jongensdroom ook niet voor meisjes gelden?), maar gingen de jongens te ver en reageerden ze niet op haar opdracht om te stoppen.
Maar ja, sta je als 4e in de rij met een pener tot aan het plafond en die "slet" roept: "ik wil niet meer", dan moet je tòch even je zin doordrijven natuurlijk.
Goede afspraken maken kan dan ook alleen met mensen die je vertrouwt, wat soms moeilijk te bepalen is.
Racist
pi_188373431
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 08:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of ze ook aan seks denken en eraan doen? Verkrachting is iets heel anders dan seks.
Je meent het. Wist je dat wielen kunnen rollen en vuur warm is?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:35:31 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188373432
quote:
Dat vind ik ook. Sowieso een slet
The End Times are wild
pi_188373444
quote:

[..]

Ik maar denken dat stappende vrouwen het doen voor de gezelligheid, maar er zijn er dus toch die willen neuken. Wat een ommekeer. Jij flipt en flopt ook maar zoals het je uitkomt he?
pi_188373446
quote:

[..]

jezus, wat een hoop opgekropte frustratie heb je toch in dit topic
pi_188373460
alle jongens zijn op seks beluste psychopaten die alle pure onschuldige meisjes zonder emotie willen en kunnen verkrachten
-seven

dan heb je een zware jeugd gehad
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:04:41 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188373720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 11:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik maar denken dat stappende vrouwen het doen voor de gezelligheid, maar er zijn er dus toch die willen neuken. Wat een ommekeer. Jij flipt en flopt ook maar zoals het je uitkomt he?
Ik denk dat jij vooral leest wat je wil lezen.
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:07:03 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188373747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef Adames het volgende:
alle jongens zijn op seks beluste psychopaten die alle pure onschuldige meisjes zonder emotie willen en kunnen verkrachten
-seven

dan heb je een zware jeugd gehad
Nee hoor, zo zwart-wit zie ik het echt niet. Niet alle jongens zijn roofdieren, niet alle meisjes zijn onschuldig. Maar dit is fok en in een topic waar het in de eerste 10 posts al uitdraait op victim blaming, ga ik niet overal netjes nuance aanbrengen in de discussie.
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:39:52 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188374120
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is dat dan ook naïef?
Waarom betrek jij deze situatie op jezelf? Dit gaat over werk versus privé. Geen weldenkend mens zal je naïef noemen als één of andere dude je tijdens een sollicitatiegesprek verkracht. De actie van de Noorse dame is wel naïef te noemen. Niet dat ze daarmee een verkrachting verdient, dat dan weer niet. Maar naïef is het zeker weten wel.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:42:29 #74
396550 Richestorags
pi_188374150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:45 schreef stalybridge het volgende:
Wat een verdachtmakingen in dit topic. Wacht dan eerst op het vervolg van de rechtzaak / onderzoek.

Eem vrouw die meteen naar het ziekenhuis gaat en jongens die zeggen "maar we hebben geholpen met aankleden". het voordeel gaat voorlopig naar de vrouw.
Onzin. Het voordeel gaat naar haar omdat zij wat zegt? Iedereen kan wat zeggen, in een rechtstaat veroordelen we niet zomaar mensen.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:45:20 #75
396550 Richestorags
pi_188374189
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

En zouden dat niet geworden zijn als veel jongens eens wat hardere lessen leerden wat betreft grenzen. Het is niet voor niets dat seksueel geweld tegen vrouwen minder voorkomt in culturen waar vrouwen daar niet vooral verantwoordelijk voor worden gehouden en er aldus opgevoed wordt. Ze kunnen het dus wel.
Welke culturen heb je het nu over?
pi_188374203
quote:

[..]

Kijk jij snapt het.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188374262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Stiekem weten die meiden wel dat ze voor een gangbang komen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:08:14 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188374407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom betrek jij deze situatie op jezelf? Dit gaat over werk versus privé. Geen weldenkend mens zal je naïef noemen als één of andere dude je tijdens een sollicitatiegesprek verkracht. De actie van de Noorse dame is wel naïef te noemen. Niet dat ze daarmee een verkrachting verdient, dat dan weer niet. Maar naïef is het zeker weten wel.
Wat ik maar wil zeggen is dat de setting er niet toe zou moeten doen...! Of het nou werk of privé is, er klopt iets niet in onze maatschappij als je je als vrouw niet gewoon op een veilige manier lekker vol kunt laten lopen net als mannen.
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:09:16 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188374420
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:53 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ja, hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Stiekem weten die meiden wel dat ze voor een gangbang komen.
:+ precies dit, ja.
Resistance is futile.
pi_188374994
Als dit topic ook mar enigszins tekent zou zijn voor de maatschappij, dan is het treurig hoe mannen en vrouwen over elkaar denken.
pi_188375022
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vooral leest wat je wil lezen.
Jij projecteert heel veel in dit topic.
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor, zo zwart-wit zie ik het echt niet. Niet alle jongens zijn roofdieren, niet alle meisjes zijn onschuldig. Maar dit is fok en in een topic waar het in de eerste 10 posts al uitdraait op victim blaming, ga ik niet overal netjes nuance aanbrengen in de discussie.
Hunnie zijn fout, dus dan mag ik ook fout zijn.
pi_188375054
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat ik maar wil zeggen is dat de setting er niet toe zou moeten doen...! Of het nou werk of privé is, er klopt iets niet in onze maatschappij als je je als vrouw niet gewoon op een veilige manier lekker vol kunt laten lopen net als mannen.
Je weet dat de meeste stapslachtoffers mannen zijn?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:40:52 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188376921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je weet dat de meeste stapslachtoffers mannen zijn?
Geweldslachtoffers, dat weet ik. Maar daarvan ga ik ook niet zeggen dat jongens dan maar niet zo stom moeten zijn om zich te bezatten en dat je erop kan wachten met drank op.
Resistance is futile.
pi_188376931
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geweldslachtoffers, dat weet ik. Maar daarvan ga ik ook niet zeggen dat jongens dan maar niet zo stom moeten zijn om zich te bezatten en dat je erop kan wachten met drank op.
Maar het is wel zo... lol
pi_188376932
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

De ene ridicule mening compenseren met jouw tegenovergestelde ridicule mening helpt ook niemand
pi_188376965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen voortaan gescheiden op vakantie.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:45:10 #87
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188376970

Edit: Ah, het zijn boreale boys dus dan is de discussie of de vrouw zelf medeverantwoordelijkheid draagt voor haar eigen verkrachting.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 10-08-2019 16:46:49 (verkeerde kleur) ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_188376981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen voortaan gescheiden op vakantie.
Nee hoor, gewoon lekker samen op vakantie. Dit soort zaken zijn gelukkig uitzonderingen.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:49:00 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_188377013
Misschien een Kluivertje?
Eerst wel geil en lekker gangbangen en later spijt?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_188377029
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef matthijst het volgende:
Misschien een Kluivertje?
Eerst wel geil en lekker gangbangen en later spijt?
Ik denk persoonlijk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt ja.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:55:50 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188377101
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:42 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
Resistance is futile.
pi_188377104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef -XOR- het volgende:

Edit: Ah, het zijn boreale boys dus dan is de discussie of de vrouw zelf medeverantwoordelijkheid draagt voor haar eigen verkrachting.
Voor jou ter info knul, aangezien AD de beelden heeft verwijderd de daders van deze groepsverkrachting zijn zo blank als jij.
Geen sig.
pi_188377114
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
hahaha, oké meid~!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:57:47 #94
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188377127
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:55 schreef Knudde het volgende:

[..]

Voor jou ter info knul, aangezien AD de beelden heeft verwijderd de daders van deze groepsverkrachting zijn zo blank als jij.
Dat trek ik in twijfel.

Overigens geloof ik dat mijn sarcasme hier niet helemaal goed wordt opgepakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:58:08 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188377130
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:42 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt ja.
En wanneer ligt het wel aan de mannen dan? Als ze haar ontvoerd hadden?
Resistance is futile.
pi_188377179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat trek ik in twijfel.

Overigens geloof ik dat mijn sarcasme hier niet helemaal goed wordt opgepakt.
Jij verwijst met je filmpje duidelijk naar nieuwkomers, volledig misplaatst terwijl de daders gewoon blanke Fransen zijn.
Geen sig.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:02:27 #97
396550 Richestorags
pi_188377198
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is onzin dat mannen dat ook kunnen. Er zijn talloze gevaren voor mannen die voor vrouwen niet bestaan en daar moeten mannen ook niet naïef in zijn.
pi_188377220
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
[..]

En wanneer ligt het wel aan de mannen dan? Als ze haar ontvoerd hadden?
Als ze haar werkelijk verkracht hebben zonder dat er sprake was van 'consent' uiteraard. Ik neem het zeker niet voor de mannen op maar dit soort verhalen lijken mij zo sterk dat ik het gewoon niet direct zomaar aanneem. 5 gasten die allemaal op hetzelfde moment besluiten haar maar even te verkrachten, en geen een die het ermee oneens is, en zo de rest van hun leven weten te verknallen. Mij lijkt het heel sterk. Niet dat het niet kan, want het kan zeker, maar toch knaagt er iets in zulke verhalen want wie is er zo dom...
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:06:41 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188377261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:00 schreef Knudde het volgende:

[..]

Jij verwijst met je filmpje duidelijk naar nieuwkomers, volledig misplaatst terwijl de daders gewoon blanke Fransen zijn.
;) Sarcasme, zie mijn tekst onder dat filmpje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188377266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Als ze haar werkelijk verkracht hebben zonder dat er sprake was van 'consent' uiteraard. Ik neem het zeker niet voor de mannen op maar dit soort verhalen lijken mij zo sterk dat ik het gewoon niet direct zomaar aanneem. 5 gasten die allemaal op hetzelfde moment besluiten haar maar even te verkrachten, en geen een die het ermee oneens is, en zo de rest van hun leven weten te verknallen. Mij lijkt het heel sterk. Niet dat het niet kan, want het kan zeker, maar toch knaagt er iets in zulke verhalen want wie is er zo dom...
Het is de eerste keer dat je een dergelijk verhaal hoort?
pi_188377301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat je een dergelijk verhaal hoort?
Zoveel van die verhalen ken ik niet nee, maar ergens in dit topic was er ook zo'n verhaal over een vrouw die het allemaal verzonnen had. Zelfs de politie neemt dergelijke zaken vaak met een korrel zout omdat veel vrouwen verkrachtingen verzinnen voor dubieuze redenen (heb ik gelezen, kan zo geen link geven trouwens).
pi_188377331
Minder Minder Minder
pi_188377347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:09 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Zoveel van die verhalen ken ik niet nee
Groepsverkrachtingen komen geregeld voor dus dat lijkt me geen reden om bij voorbaat aan het verhaal te twijfelen.
pi_188377355
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Groepsverkrachtingen komen geregeld voor dus dat lijkt me geen reden om bij voorbaat aan het verhaal te twijfelen.
Dat kan, maar ik twijfel toch. En gezonde twijfel is altijd goed vind ik.
pi_188377418
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik twijfel toch. En gezonde twijfel is altijd goed vind ik.
Natuurlijk, dat doen bepaalde mannen wel vaker bij zo'n verhaal. Bijzonder fenomeen.
pi_188377422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat doen bepaalde mannen wel vaker bij zo'n verhaal. Bijzonder fenomeen.
En bepaalde mannen gaan altijd automatisch richting het verdedigen van de vrouw, dat is nog gevaarlijker :P
pi_188377441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:23 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

En bepaalde mannen gaan altijd automatisch richting het verdedigen van de vrouw, dat is nog gevaarlijker :P
Er is vooralsnog geen enkele aanleiding om aan het verhaal te twijfelen. Dat dat wel gebeurt ligt toch gevaarlijk dicht in de buurt van victim blaming. Maar goed, kennelijk gaan bepaalde mensen er vanuit dat vrouwen in de regel liegende en bedriegende wezens zijn die uit zijn op aandacht.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:41:46 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188377617
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is vooralsnog geen enkele aanleiding om aan het verhaal te twijfelen. Dat dat wel gebeurt ligt toch gevaarlijk dicht in de buurt van victim blaming. Maar goed, kennelijk gaan bepaalde mensen er vanuit dat vrouwen in de regel liegende en bedriegende wezens zijn die uit zijn op aandacht.
Er is ook geen aanleiding om het verhaal voor waar aan te nemen zolang het woord tegen woord is. En dat heeft niks met victim blaming te maken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188377680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind ook dat in zulke situaties de vrouw best op haar hoede mag zijn. Vriendin vertrekt, zij alleen met 5 testosteron geladen mannen die maar aan 1 ding denken, want zo werkt het gewoon. Slim vind ik het niet bepaald, omdat ze die gasten ook maar net kent via internet dus weet zij veel wat voor gasten het zijn.

Idealiter moet het allemaal kunnen en gaat het goed uiteraard. Maar soms ook niet, zo blijkt. Dus een beetje voorzichtigheid is geboden als je het mij zou vragen.

En wie weet had ze zelf eerst wel zin om lekker genomen te worden door een paar van die gasten en had ze halverwege, om wat voor reden dan ook geen zin meer maar stonden er nog 3 in de rij die met een beetje 'pushen' alsnog hun zin kregen op dat moment, weet jij veel. En dat is dan verkrachting in principe, maar wel een grijs gebied als ze daar al lekker bezig was (voor die gasten dan).

Genoeg vrouwen die dat soort dingen doen, heb het zelf meegemaakt dat we daar stonden met 6 man op een rijtje (ben toen zelf weggegaan want ik zag het niet zitten, maar dat terzijde). Die dingen gebeuren gewoon.
pi_188377695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:47 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Ik vind ook dat in zulke situaties de vrouw best op haar hoede mag zijn. Vriendin vertrekt, zij alleen met 5 testosteron geladen mannen die maar aan 1 ding denken, want zo werkt het gewoon. Slim vind ik het niet bepaald, omdat ze die gasten ook maar net kent via internet dus weet zij veel wat voor gasten het zijn.
Daarom zeg ik; vrouwen en mannen voortaan maar gescheiden op vakantie. Als vrouw kun je tenslotte niet zomaar gaan chillen met wat mannen, zo werkt het nu eenmaal gewoon.

quote:
En wie weet had ze zelf eerst wel zin om lekker genomen te worden door een paar van die gasten en had ze halverwege, om wat voor reden dan ook geen zin meer maar stonden er nog 3 in de rij die met een beetje 'pushen' alsnog hun zin kregen op dat moment, weet jij veel. En dat is dan verkrachting in principe, maar wel een grijs gebied als ze daar al lekker bezig was (voor die gasten dan).
Ja, als je geen zin meer hebt maar je net een aantal mannen geil hebt gemaakt moet je natuurlijk wel even doorzetten.

pi_188377718
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daarom zeg ik; vrouwen en mannen voortaan maar gescheiden op vakantie. Als vrouw kun je tenslotte niet zomaar gaan chillen met wat mannen, zo werkt het nu eenmaal gewoon.

En een vrouw moet ook vooral niet te naïef wezen, want schijnbaar gebeurd het nogal vaak... En dat is toch echt voor vrouwen een dingetje. De statistiek liegt er niet om.
pi_188377736
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ja, als je geen zin meer hebt maar je net een aantal mannen geil hebt gemaakt moet je natuurlijk wel even doorzetten.

lol, nee, maar dat zou zomaar kunnen als ze niet heel erg 'duidelijk' was, terwijl het voor haar gevoel een duidelijke afwijzing was. Kan ik mij zomaar voorstellen.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:04:13 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188378746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:51 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

lol, nee, maar dat zou zomaar kunnen als ze niet heel erg 'duidelijk' was, terwijl het voor haar gevoel een duidelijke afwijzing was. Kan ik mij zomaar voorstellen.
En om engerds zoals jij zijn er inmiddels landen waarin beide partijen eerst expliciet aan moeten geven dat ze wél seks willen.
Resistance is futile.
pi_188379291
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:50 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

En een vrouw moet ook vooral niet te naïef wezen, want schijnbaar gebeurd het nogal vaak... En dat is toch echt voor vrouwen een dingetje. De statistiek liegt er niet om.
Ja joh, die naïeve vrouwen ook die zomaar met mannen omgaan en verwachten dat ze niet verkracht worden.
pi_188379311
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja joh, die naïeve vrouwen ook die zomaar met mannen omgaan en verwachten dat ze niet verkracht worden.
Je snapt het niet hé, vrouwen :7
pi_188387640
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb jij een fietsslot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')