Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeldquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef Knudde het volgende:
Voor ongecensureerde beelden zie link bron. Ze ze staan er goed op
lekker spannend en wild.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
Heel slecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeld
Als je niet akkoord gaat met zo'n afspraak ben je een racist.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk daadwerkelijk Frans.
Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:15 schreef Deadre het volgende:
[..]
Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over?
Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Redelijk ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:17 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Victim blaming.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.
Is dat dan ook naïef?
Op het kantoor van die twee mannen. En zo nu en dan vereist mijn werk dat ik uit eten ga met mannen, dan gebeurt het wel eens dat er mannen zijn die toevallig in hetzelfde hotel geboekt hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.
Tuurlijk mag je dat zeggen. Je mag ook gewoon "blame the victim" zeggen overigens, is korter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ze na de gang-bang spijt gekregen en er een verkrachtingsverhaal van gemaakt, kan ook nog.
Mogelijk is ze zachtjes verkracht .quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.
Als ze niet anaal uitgescheurd is, dan telt het natuurlijk niet als verkrachting.quote:
Dat kan zeker. Maar vind het wel een beetje een ongeloofwaardig verhaal aangezien ze zo makkelijk te achterhalen waren via internet, dat wisten hun zelf ook wel neem ik aan. En verkrachting is nou niet echt een licht vergrijp. Ben benieuwd of de waarheid nog boven tafel komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.
Het ligt ongeacht de locatie vooral aan de afkomst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.
Vorige maand nog op Cyprus met een Britse toeriste en een groep Israëlisch jongeren zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ze na de gang-bang spijt gekregen en er een verkrachtingsverhaal van gemaakt, kan ook nog.
Schuld vind ik nogal een brug te ver gaan, maar iedereen snapt dat seks altijd een grote factor is tussen mannen en vrouwen, en zeker op vakantie en in die setting. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar het echte verhaal, maar dat zal moeilijk worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vorige maand nog op Cyprus met een Britse toeriste en een groep Israëlisch jongeren zo'n verhaal.
Zou best lullig zijn als dat dan op je afstraalt als echt slachtoffer.
Maar goed, het is sowieso een naïeve slet want contact tussen jongens en meiden in die leeftijd is altijd de verantwoordelijkheid van de meiden als het fout gaat. Echt onbegrijpelijk dat die meid niet opgevoed is met de wetenschap dat alle jongens roofdieren zijn (Echt! Geen opvoeding tegen gewassen!) waar je niet gezellig vakantie mee gaat proberen te vieren. Dat gebeurt immers niet dagelijks op alle vakantiebestemmingen ter wereld. Iemand neemt een gitaar mee, iemand maakt vuur, een ander heeft blikjes en chips. Hoe duidelijk kan het zijn? Dan weet je toch dat je anaal uitgescheurd wordt!?
Het echte verhaal.. Waarom twijfel je aan haar verhaal? Als vrouw moet je er altijd, maar vooral op vakantie en in die setting, rekening mee houden dat je verkracht wordt door een groep jongens? Want seks is altijd een grote factor?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Schuld vind ik nogal een brug te ver gaan, maar iedereen snapt dat seks altijd een grote factor is tussen mannen en vrouwen, en zeker op vakantie en in die setting. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar het echte verhaal, maar dat zal moeilijk worden.
Ook dat, maar sowieso als meid naar een afspraak gaan in het vakantieverblijf van 5 mensen die je eigenlijk helemaal niet kent is toch behoorlijk naief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ligt ongeacht de locatie vooral aan de afkomst.
Seks is de enige factor op die leeftijd, en niet de gitaar en nootjes. Behoorlijk naïef om als vrouw er vanuit te gaan dat er niet minimaal op aangestuurd zal worden op seks door die gasten, en daar is zij zich als het goed is heel bewust van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het echte verhaal.. Waarom twijfel je aan haar verhaal? Als vrouw moet je er altijd, maar vooral op vakantie en in die setting, rekening mee houden dat je verkracht wordt door een groep jongens? Want seks is altijd een grote factor?
Manmanman wat een rotzooi schrijf je opquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Seks is de enige factor op die leeftijd, en niet de gitaar en nootjes. Behoorlijk naïef om als vrouw er vanuit te gaan dat er niet minimaal op aangestuurd zal worden op seks door die gasten, en daar is zij zich als het goed is heel bewust van.
Maar verkrachting is niet de verwachting nee. En waarschijnlijk ook helemaal niet de intentie van die gasten, dus vandaar dat ik het echte verhaal wel zo willen weten. Ik ga niet zomaar uit van haar verhaal omdat mannen er ook niet op uit zijn om te verkrachten in de regel.
Thanksquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:23 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Manmanman wat een rotzooi schrijf je op
Ziekelijk mannetje jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Seks is de enige factor op die leeftijd, en niet de gitaar en nootjes. Behoorlijk naïef om als vrouw er vanuit te gaan dat er niet minimaal op aangestuurd zal worden op seks door die gasten, en daar is zij zich als het goed is heel bewust van.
Maar verkrachting is niet de verwachting nee. En waarschijnlijk ook helemaal niet de intentie van die gasten, dus vandaar dat ik het echte verhaal wel zo willen weten. Ik ga niet zomaar uit van haar verhaal omdat mannen er ook niet op uit zijn om te verkrachten in de regel.
Je kent het wel, het is gezellig, er word gedronken, er komen wat drugs op tafel, de sfeer word wat losser, en hoppa...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je oppassen als er drank in het spel is.. iets met eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op het kantoor van die twee mannen. En zo nu en dan vereist mijn werk dat ik uit eten ga met mannen, dan gebeurt het wel eens dat er mannen zijn die toevallig in hetzelfde hotel geboekt hebben.
In principe zou de setting er sowieso niet toe moeten doen, maar OK.... Dat is onze samenleving nu. Als er drank in het spel is, dan moet je als vrouw op je hoede zijn. Als je dat dan niet bent, dan wil dat nog niet zeggen dat je een groepsverkrachting had kunnen verwachten/voorkomen.
Nou ja, jongens zijn zich daar misschien scherp bewust van. Meiden niet. Die zijn (over het algemeen) niet bezig met zoveel mogelijk scoren en ze denken ook vaak niet dat jongens wat van ze willen. Zo worden meiden niet opgevoed namelijk, het wordt meisjes niet met de paplepel ingegoten dat ze op moeten passen voor jongens als ze zelf geen seks willen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Sommige lessen in het leven worden dan wel onnodig hard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus nee, ik ben het niet met je eens dat je je hier als vrouw bewust van moet zijn.
Dat is het probleem dus. Jongens denken dan gelijk dat er seks mogelijk is. Meisjes zijn in zulke sitaties meestal gewoon bezig met gezellig doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kent het wel, het is gezellig, er word gedronken, er komen wat drugs op tafel, de sfeer word wat losser, en hoppa...
Dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Sommige lessen in het leven worden dan wel onnodig hard.
Eigenlijk is het gewoon 50/50 dus. Het kan wel of het kan niet. Beter vrijspraak dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook als die jongens schuldig zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon 50/50 dus. Het kan wel of het kan niet. Beter vrijspraak dan.
Seriously...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, jongens zijn zich daar misschien scherp bewust van. Meiden niet. Die zijn (over het algemeen) niet bezig met zoveel mogelijk scoren en ze denken ook vaak niet dat jongens wat van ze willen. Zo worden meiden niet opgevoed namelijk, het wordt meisjes niet met de paplepel ingegoten dat ze op moeten passen voor jongens als ze zelf geen seks willen.
Dus nee, ik ben het niet met je eens dat je je hier als vrouw bewust van moet zijn.
Nee, maar dat moet dan wel worden aangetoond en bewezen.quote:
Ja, serieus. Meisjes worden gewoon niet echt gewaarschuwd voor de gevaren van dronken worden in het gezelschap van mannen. Ik heb nooit zo'n gesprek gehad met mijn moeder in ieder geval. Niemand heeft mij ooit duidelijk gemaakt dat jongens eigenlijk maar 1 ding willen. En sowieso dien je als jongedame vooral lief en meegaand te zijn natuurlijk.quote:
Ik denk niet dat vrouwen nou echt zoveel minder bezig zijn met seks als jij hier voordoet. De meeste meisjes worden ook niet opgevoed om fietsen te stelen, toch moet ik de eerste nog tegenkomen zonder fietsslot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, jongens zijn zich daar misschien scherp bewust van. Meiden niet. Die zijn (over het algemeen) niet bezig met zoveel mogelijk scoren en ze denken ook vaak niet dat jongens wat van ze willen. Zo worden meiden niet opgevoed namelijk, het wordt meisjes niet met de paplepel ingegoten dat ze op moeten passen voor jongens als ze zelf geen seks willen.
Ga anders weer een keertje stappen en kijk om je heen. Gezichtsuitdrukkingen van veel vrouwen zeggen namelijk wat anders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. Jongens denken dan gelijk dat er seks mogelijk is. Meisjes zijn in zulke sitaties meestal gewoon bezig met gezellig doen.
Het was een stom statistiek grapje.quote:
Ja, die vieze hoertjes lokken het gewoon uit, moeten ze maar niet gaan stappen en geil kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vrouwen nou echt zoveel minder bezig zijn met seks als jij hier voordoet. De meeste meisjes worden ook niet opgevoed om fietsen te stelen, toch moet ik de eerste nog tegenkomen zonder fietsslot.
[..]
Ga anders weer een keertje stappen en kijk om je heen. Gezichtsuitdrukkingen van veel vrouwen zeggen namelijk wat anders.
[..]
Het was een stom statistiek grapje.
Wat een achterlijke dooddoener. Je mening dat de meeste meisjes maagdelijke engeltjes zijn, die niet aan seks denken komt niet overeen met mijn levenservaringen. Nou dan moet ik uiteraard wel denken dat iedere verkrachting uitgelokt is. Ik zat op de roeivereniging en vrouwen hebben ramen geplaatst tussen de mannen en vrouwen douches. De onderkant van de vergadertafel stond vol stelletjes die hem niet voor vergaderingen hadden gebruikt. De eerste warme donderdag avond was het kanaal vol naakte studentes. Maar dat alles was voor de gezelligheid volgens jou?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, die vieze hoertjes lokken het gewoon uit, moeten ze maar niet gaan stappen en geil kijken.
Ok, het zal dan wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, serieus. Meisjes worden gewoon niet echt gewaarschuwd voor de gevaren van dronken worden in het gezelschap van mannen. Ik heb nooit zo'n gesprek gehad met mijn moeder in ieder geval. Niemand heeft mij ooit duidelijk gemaakt dat jongens eigenlijk maar 1 ding willen. En sowieso dien je als jongedame vooral lief en meegaand te zijn natuurlijk.
Ikzelf heb trouwens wel dit soort gesprekken met mijn nichtje, op haar initiatief. En meestal doet ze dat om haar moeders mening nog eens te toetsen bij een andere volwassene. Het is idioot dat je haast gedwongen bent om aan te geven dat jongens gewoon klootzakken zijn die geen van allen te vertrouwen zijn, tenzij overtuigde gaylord. Ik heb het maar wat vriendelijker verwoord.
En zouden dat niet geworden zijn als veel jongens eens wat hardere lessen leerden wat betreft grenzen. Het is niet voor niets dat seksueel geweld tegen vrouwen minder voorkomt in culturen waar vrouwen daar niet vooral verantwoordelijk voor worden gehouden en er aldus opgevoed wordt. Ze kunnen het dus wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Sommige lessen in het leven worden dan wel onnodig hard.
Ik vraag me eerder af in welke achterlijke kringen jij je begeeft, maar dat zal dan wel aan mij liggen....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een achterlijke dooddoener. Je mening dat de meeste meisjes maagdelijke engeltjes zijn, die niet aan seks denken komt niet overeen met mijn levenservaringen. Nou dan moet ik uiteraard wel denken dat iedere verkrachting uitgelokt is. Ik zat op de roeivereniging en vrouwen hebben ramen geplaatst tussen de mannen en vrouwen douches. De onderkant van de vergadertafel stond vol stelletjes die hem niet voor vergaderingen hadden gebruikt. De eerste warme donderdag avond was het kanaal vol naakte studentes. Maar dat alles was voor de gezelligheid volgens jou?
Je bent gewoon oud.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af in welke achterlijke kringen jij je begeeft, maar dat zal dan wel aan mij liggen....
Wat maakt het uit of ze ook aan seks denken en eraan doen? Verkrachting is iets heel anders dan seks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een achterlijke dooddoener. Je mening dat de meeste meisjes maagdelijke engeltjes zijn, die niet aan seks denken komt niet overeen met mijn levenservaringen. Nou dan moet ik uiteraard wel denken dat iedere verkrachting uitgelokt is. Ik zat op de roeivereniging en vrouwen hebben ramen geplaatst tussen de mannen en vrouwen douches. De onderkant van de vergadertafel stond vol stelletjes die hem niet voor vergaderingen hadden gebruikt. De eerste warme donderdag avond was het kanaal vol naakte studentes. Maar dat alles was voor de gezelligheid volgens jou?
Wil je wel neuken als vrouw, dan ben je een vuile slet die geen respect verdient. Wil je niet neuken, dan ben je een kankerwijf en moet je maar niet uitgaan, want dan weet je toch wel dat je risico loopt om verkracht te worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:55 schreef Dehelerambam het volgende:
Belachelijk dat hier eerst de gangen van de vrouwen wordt nagegaan, zodat ze maar al te makkelijk meteen het stempeltje "zie je wel, fout gedrag" kunnen krijgen, en daarmee meteen de hele schuld bij die mannen kan worden weggenomen.
Want géén van die 5 mannen kan natuurlijk zelf begrijpen wat wel en wat niet kan.
Maar ondertussen zelf wel met vrouwen op stap willen en willen daten en flirten en gewoon lol willen maken.
Mijnenveld waar je je in begeeft als vrouw.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je wel neuken als vrouw, dan ben je een vuile slet die geen respect verdient. Wil je niet neuken, dan ben je een kankerwijf en moet je maar niet uitgaan, want dan weet je toch wel dat je risico loopt om verkracht te worden.
Misschien had ze wel de intentie seks met (bijna) alle gegadigden te hebben (en daar is niks mis mee, waarom zou zo'n jongensdroom ook niet voor meisjes gelden?), maar gingen de jongens te ver en reageerden ze niet op haar opdracht om te stoppen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je wel neuken als vrouw, dan ben je een vuile slet die geen respect verdient. Wil je niet neuken, dan ben je een kankerwijf en moet je maar niet uitgaan, want dan weet je toch wel dat je risico loopt om verkracht te worden.
Je meent het. Wist je dat wielen kunnen rollen en vuur warm is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze ook aan seks denken en eraan doen? Verkrachting is iets heel anders dan seks.
Dat vind ik ook. Sowieso een sletquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik maar denken dat stappende vrouwen het doen voor de gezelligheid, maar er zijn er dus toch die willen neuken. Wat een ommekeer. Jij flipt en flopt ook maar zoals het je uitkomt he?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
jezus, wat een hoop opgekropte frustratie heb je toch in dit topicquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral leest wat je wil lezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik maar denken dat stappende vrouwen het doen voor de gezelligheid, maar er zijn er dus toch die willen neuken. Wat een ommekeer. Jij flipt en flopt ook maar zoals het je uitkomt he?
Nee hoor, zo zwart-wit zie ik het echt niet. Niet alle jongens zijn roofdieren, niet alle meisjes zijn onschuldig. Maar dit is fok en in een topic waar het in de eerste 10 posts al uitdraait op victim blaming, ga ik niet overal netjes nuance aanbrengen in de discussie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef Adames het volgende:
alle jongens zijn op seks beluste psychopaten die alle pure onschuldige meisjes zonder emotie willen en kunnen verkrachten
-seven
dan heb je een zware jeugd gehad
Waarom betrek jij deze situatie op jezelf? Dit gaat over werk versus privé. Geen weldenkend mens zal je naïef noemen als één of andere dude je tijdens een sollicitatiegesprek verkracht. De actie van de Noorse dame is wel naïef te noemen. Niet dat ze daarmee een verkrachting verdient, dat dan weer niet. Maar naïef is het zeker weten wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.
Is dat dan ook naïef?
Onzin. Het voordeel gaat naar haar omdat zij wat zegt? Iedereen kan wat zeggen, in een rechtstaat veroordelen we niet zomaar mensen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:45 schreef stalybridge het volgende:
Wat een verdachtmakingen in dit topic. Wacht dan eerst op het vervolg van de rechtzaak / onderzoek.
Eem vrouw die meteen naar het ziekenhuis gaat en jongens die zeggen "maar we hebben geholpen met aankleden". het voordeel gaat voorlopig naar de vrouw.
Welke culturen heb je het nu over?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En zouden dat niet geworden zijn als veel jongens eens wat hardere lessen leerden wat betreft grenzen. Het is niet voor niets dat seksueel geweld tegen vrouwen minder voorkomt in culturen waar vrouwen daar niet vooral verantwoordelijk voor worden gehouden en er aldus opgevoed wordt. Ze kunnen het dus wel.
Kijk jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Stiekem weten die meiden wel dat ze voor een gangbang komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kent het wel, het is gezellig, er word gedronken, er komen wat drugs op tafel, de sfeer word wat losser, en hoppa...
Wat ik maar wil zeggen is dat de setting er niet toe zou moeten doen...! Of het nou werk of privé is, er klopt iets niet in onze maatschappij als je je als vrouw niet gewoon op een veilige manier lekker vol kunt laten lopen net als mannen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom betrek jij deze situatie op jezelf? Dit gaat over werk versus privé. Geen weldenkend mens zal je naïef noemen als één of andere dude je tijdens een sollicitatiegesprek verkracht. De actie van de Noorse dame is wel naïef te noemen. Niet dat ze daarmee een verkrachting verdient, dat dan weer niet. Maar naïef is het zeker weten wel.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:53 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Stiekem weten die meiden wel dat ze voor een gangbang komen.
Jij projecteert heel veel in dit topic.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral leest wat je wil lezen.
Hunnie zijn fout, dus dan mag ik ook fout zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, zo zwart-wit zie ik het echt niet. Niet alle jongens zijn roofdieren, niet alle meisjes zijn onschuldig. Maar dit is fok en in een topic waar het in de eerste 10 posts al uitdraait op victim blaming, ga ik niet overal netjes nuance aanbrengen in de discussie.
Je weet dat de meeste stapslachtoffers mannen zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik maar wil zeggen is dat de setting er niet toe zou moeten doen...! Of het nou werk of privé is, er klopt iets niet in onze maatschappij als je je als vrouw niet gewoon op een veilige manier lekker vol kunt laten lopen net als mannen.
Geweldslachtoffers, dat weet ik. Maar daarvan ga ik ook niet zeggen dat jongens dan maar niet zo stom moeten zijn om zich te bezatten en dat je erop kan wachten met drank op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste stapslachtoffers mannen zijn?
Maar het is wel zo... lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geweldslachtoffers, dat weet ik. Maar daarvan ga ik ook niet zeggen dat jongens dan maar niet zo stom moeten zijn om zich te bezatten en dat je erop kan wachten met drank op.
De ene ridicule mening compenseren met jouw tegenovergestelde ridicule mening helpt ook niemandquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, zo zwart-wit zie ik het echt niet. Niet alle jongens zijn roofdieren, niet alle meisjes zijn onschuldig. Maar dit is fok en in een topic waar het in de eerste 10 posts al uitdraait op victim blaming, ga ik niet overal netjes nuance aanbrengen in de discussie.
Mannen en vrouwen voortaan gescheiden op vakantie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Schuld vind ik nogal een brug te ver gaan, maar iedereen snapt dat seks altijd een grote factor is tussen mannen en vrouwen, en zeker op vakantie en in die setting. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar het echte verhaal, maar dat zal moeilijk worden.
Nee hoor, gewoon lekker samen op vakantie. Dit soort zaken zijn gelukkig uitzonderingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen voortaan gescheiden op vakantie.
Ik denk persoonlijk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef matthijst het volgende:
Misschien een Kluivertje?
Eerst wel geil en lekker gangbangen en later spijt?
Nee, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:42 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Maar het is wel zo... lol
Voor jou ter info knul, aangezien AD de beelden heeft verwijderd de daders van deze groepsverkrachting zijn zo blank als jij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef -XOR- het volgende:
Edit: Ah, het zijn boreale boys dus dan is de discussie of de vrouw zelf medeverantwoordelijkheid draagt voor haar eigen verkrachting.
Dat trek ik in twijfel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:55 schreef Knudde het volgende:
[..]
Voor jou ter info knul, aangezien AD de beelden heeft verwijderd de daders van deze groepsverkrachting zijn zo blank als jij.
Nee, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:42 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Maar het is wel zo... lol
En wanneer ligt het wel aan de mannen dan? Als ze haar ontvoerd hadden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt ja.
Jij verwijst met je filmpje duidelijk naar nieuwkomers, volledig misplaatst terwijl de daders gewoon blanke Fransen zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat trek ik in twijfel.
Overigens geloof ik dat mijn sarcasme hier niet helemaal goed wordt opgepakt.
Het is onzin dat mannen dat ook kunnen. Er zijn talloze gevaren voor mannen die voor vrouwen niet bestaan en daar moeten mannen ook niet naïef in zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik maar wil zeggen is dat de setting er niet toe zou moeten doen...! Of het nou werk of privé is, er klopt iets niet in onze maatschappij als je je als vrouw niet gewoon op een veilige manier lekker vol kunt laten lopen net als mannen.
Als ze haar werkelijk verkracht hebben zonder dat er sprake was van 'consent' uiteraard. Ik neem het zeker niet voor de mannen op maar dit soort verhalen lijken mij zo sterk dat ik het gewoon niet direct zomaar aanneem. 5 gasten die allemaal op hetzelfde moment besluiten haar maar even te verkrachten, en geen een die het ermee oneens is, en zo de rest van hun leven weten te verknallen. Mij lijkt het heel sterk. Niet dat het niet kan, want het kan zeker, maar toch knaagt er iets in zulke verhalen want wie is er zo dom...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo.
[..]
En wanneer ligt het wel aan de mannen dan? Als ze haar ontvoerd hadden?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:00 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij verwijst met je filmpje duidelijk naar nieuwkomers, volledig misplaatst terwijl de daders gewoon blanke Fransen zijn.
Het is de eerste keer dat je een dergelijk verhaal hoort?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Als ze haar werkelijk verkracht hebben zonder dat er sprake was van 'consent' uiteraard. Ik neem het zeker niet voor de mannen op maar dit soort verhalen lijken mij zo sterk dat ik het gewoon niet direct zomaar aanneem. 5 gasten die allemaal op hetzelfde moment besluiten haar maar even te verkrachten, en geen een die het ermee oneens is, en zo de rest van hun leven weten te verknallen. Mij lijkt het heel sterk. Niet dat het niet kan, want het kan zeker, maar toch knaagt er iets in zulke verhalen want wie is er zo dom...
Zoveel van die verhalen ken ik niet nee, maar ergens in dit topic was er ook zo'n verhaal over een vrouw die het allemaal verzonnen had. Zelfs de politie neemt dergelijke zaken vaak met een korrel zout omdat veel vrouwen verkrachtingen verzinnen voor dubieuze redenen (heb ik gelezen, kan zo geen link geven trouwens).quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat je een dergelijk verhaal hoort?
Groepsverkrachtingen komen geregeld voor dus dat lijkt me geen reden om bij voorbaat aan het verhaal te twijfelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:09 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Zoveel van die verhalen ken ik niet nee
Dat kan, maar ik twijfel toch. En gezonde twijfel is altijd goed vind ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingen komen geregeld voor dus dat lijkt me geen reden om bij voorbaat aan het verhaal te twijfelen.
Natuurlijk, dat doen bepaalde mannen wel vaker bij zo'n verhaal. Bijzonder fenomeen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:17 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik twijfel toch. En gezonde twijfel is altijd goed vind ik.
En bepaalde mannen gaan altijd automatisch richting het verdedigen van de vrouw, dat is nog gevaarlijkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat doen bepaalde mannen wel vaker bij zo'n verhaal. Bijzonder fenomeen.
Er is vooralsnog geen enkele aanleiding om aan het verhaal te twijfelen. Dat dat wel gebeurt ligt toch gevaarlijk dicht in de buurt van victim blaming. Maar goed, kennelijk gaan bepaalde mensen er vanuit dat vrouwen in de regel liegende en bedriegende wezens zijn die uit zijn op aandacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:23 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
En bepaalde mannen gaan altijd automatisch richting het verdedigen van de vrouw, dat is nog gevaarlijker
Er is ook geen aanleiding om het verhaal voor waar aan te nemen zolang het woord tegen woord is. En dat heeft niks met victim blaming te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen enkele aanleiding om aan het verhaal te twijfelen. Dat dat wel gebeurt ligt toch gevaarlijk dicht in de buurt van victim blaming. Maar goed, kennelijk gaan bepaalde mensen er vanuit dat vrouwen in de regel liegende en bedriegende wezens zijn die uit zijn op aandacht.
Ik vind ook dat in zulke situaties de vrouw best op haar hoede mag zijn. Vriendin vertrekt, zij alleen met 5 testosteron geladen mannen die maar aan 1 ding denken, want zo werkt het gewoon. Slim vind ik het niet bepaald, omdat ze die gasten ook maar net kent via internet dus weet zij veel wat voor gasten het zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen enkele aanleiding om aan het verhaal te twijfelen. Dat dat wel gebeurt ligt toch gevaarlijk dicht in de buurt van victim blaming. Maar goed, kennelijk gaan bepaalde mensen er vanuit dat vrouwen in de regel liegende en bedriegende wezens zijn die uit zijn op aandacht.
Daarom zeg ik; vrouwen en mannen voortaan maar gescheiden op vakantie. Als vrouw kun je tenslotte niet zomaar gaan chillen met wat mannen, zo werkt het nu eenmaal gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:47 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Ik vind ook dat in zulke situaties de vrouw best op haar hoede mag zijn. Vriendin vertrekt, zij alleen met 5 testosteron geladen mannen die maar aan 1 ding denken, want zo werkt het gewoon. Slim vind ik het niet bepaald, omdat ze die gasten ook maar net kent via internet dus weet zij veel wat voor gasten het zijn.
Ja, als je geen zin meer hebt maar je net een aantal mannen geil hebt gemaakt moet je natuurlijk wel even doorzetten.quote:En wie weet had ze zelf eerst wel zin om lekker genomen te worden door een paar van die gasten en had ze halverwege, om wat voor reden dan ook geen zin meer maar stonden er nog 3 in de rij die met een beetje 'pushen' alsnog hun zin kregen op dat moment, weet jij veel. En dat is dan verkrachting in principe, maar wel een grijs gebied als ze daar al lekker bezig was (voor die gasten dan).
En een vrouw moet ook vooral niet te naïef wezen, want schijnbaar gebeurd het nogal vaak... En dat is toch echt voor vrouwen een dingetje. De statistiek liegt er niet om.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; vrouwen en mannen voortaan maar gescheiden op vakantie. Als vrouw kun je tenslotte niet zomaar gaan chillen met wat mannen, zo werkt het nu eenmaal gewoon.
lol, nee, maar dat zou zomaar kunnen als ze niet heel erg 'duidelijk' was, terwijl het voor haar gevoel een duidelijke afwijzing was. Kan ik mij zomaar voorstellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; vrouwen en mannen voortaan maar gescheiden op vakantie. Als vrouw kun je tenslotte niet zomaar gaan chillen met wat mannen, zo werkt het nu eenmaal gewoon.
[..]
Ja, als je geen zin meer hebt maar je net een aantal mannen geil hebt gemaakt moet je natuurlijk wel even doorzetten.
En om engerds zoals jij zijn er inmiddels landen waarin beide partijen eerst expliciet aan moeten geven dat ze wél seks willen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:51 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
lol, nee, maar dat zou zomaar kunnen als ze niet heel erg 'duidelijk' was, terwijl het voor haar gevoel een duidelijke afwijzing was. Kan ik mij zomaar voorstellen.
Ja joh, die naïeve vrouwen ook die zomaar met mannen omgaan en verwachten dat ze niet verkracht worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:50 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
En een vrouw moet ook vooral niet te naïef wezen, want schijnbaar gebeurd het nogal vaak... En dat is toch echt voor vrouwen een dingetje. De statistiek liegt er niet om.
Je snapt het niet hé, vrouwenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja joh, die naïeve vrouwen ook die zomaar met mannen omgaan en verwachten dat ze niet verkracht worden.
Heb jij een fietsslot?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geweldslachtoffers, dat weet ik. Maar daarvan ga ik ook niet zeggen dat jongens dan maar niet zo stom moeten zijn om zich te bezatten en dat je erop kan wachten met drank op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |