Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeldquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef Knudde het volgende:
Voor ongecensureerde beelden zie link bron. Ze ze staan er goed op
lekker spannend en wild.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
Heel slecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Idd ja, die komen in dat filmpje met hun smoel vol in beeld
Als je niet akkoord gaat met zo'n afspraak ben je een racist.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
ergens ook wel heel naïef van de Noorse vrouw om met 5 gasten daar te blijven of mag je dat niet zeggen?
Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk daadwerkelijk Frans.
Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:15 schreef Deadre het volgende:
[..]
Redelijk? Gaan jullie überhaupt wel de grens over?
Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Redelijk ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:17 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dus jij ziet voor een Hollander er ook redelijk uit?
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Victim blaming.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen maar ik vind dit wel victim blaming. Ik ben als vrouw ook regelmatig met mannen die ik niet ken in contact, die ken ik dan ook alleen van emails o.i.d. Zelfs met hele groepen soms, omdat mijn baan dat vereist. Vorige week had ik nog een sollicitatiegesprek met 2 mannen die ik verder niet ken.
Is dat dan ook naïef?
Op het kantoor van die twee mannen. En zo nu en dan vereist mijn werk dat ik uit eten ga met mannen, dan gebeurt het wel eens dat er mannen zijn die toevallig in hetzelfde hotel geboekt hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan of dat gesprek plaats vind in het vakantieverblijf of de hotelkamer van die twee mannen of in een openbare ruimte of je eigen werkplek.
Tuurlijk mag je dat zeggen. Je mag ook gewoon "blame the victim" zeggen overigens, is korter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind het al naief om als 2 vrouwen naar een vakantieverblijf te gaan met 5 gasten die je schijnbaar alleen van internet kent. Of mag je dat niet zeggen
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ze na de gang-bang spijt gekregen en er een verkrachtingsverhaal van gemaakt, kan ook nog.
Mogelijk is ze zachtjes verkracht .quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon hard verkracht. Dat kan ook nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |